Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 53940 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #160 Gepost op: 25-02-2008, 16:35:57 »
Ja, maar het gaat om de laatste pot, dus als je toch vals speelt kun je die extra kaarten beter bewaren tot het laatste rondje

zou misschien teveel opvallen  ??? ik weet het ook allemaal niet haha, we zien het in aflevering 10  :D

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #161 Gepost op: 26-02-2008, 13:55:01 »
Dan moet Dennis wel de dealer zijn in het laatste potje.... en ze spelen op tijd dus dat heeft die niet in de hand. Als die al vals zou spelen door 2 Azen op een of andere manier voor zichzelf te regelen is het juist handig om direct de 1e pot te winnen en chipleader te worden....


Wat ik me wel afvraag.... Wat is voor de mol makkelijker? Spelen voor de vrijstelling of spelen voor de pot? Als Edo de mol zou zijn (of Patrick als die er nog in zat) kan deze zorgen dat die expres verliest. De kans dat er een vrijstelling gewonnen wordt en geen 3000 euro in de pot komt is dan 2 op 3.  Dat je dan wint met een paar 3en in de hand ga je zelf natuurlijk ook niet van uit :) Normaal gesproken is expres verliezen iig makkelijker dan expres winnen.


Sowieso maakten ze er een loterij van door de laatste ronde allemaal all-in te gaan. 
« Laatst bewerkt op: 26-02-2008, 13:57:27 door Qper »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 8
« Reactie #162 Gepost op: 26-02-2008, 14:55:42 »
Wel vreemd dat bij het all-in aan het einde Edo ook alles won. Hij had daarvoor ook al de meeste fiches?

Niet dat het heel veel uitgemaakt zou hebben; blijkbaar zaten ze allemaal redelijk dicht bij elkaar en had niemand een grote voorsprong.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 8
« Reactie #163 Gepost op: 26-02-2008, 14:58:05 »
Ja, maar het gaat om de laatste pot, dus als je toch vals speelt kun je die extra kaarten beter bewaren tot het laatste rondje

Nee, als je eerder al een groot gat weet te slaan met de rest, hoef je in de laatste pot helemaal niet mee te gaan. Dus dan zou je ook eerder al vals kunnen spelen, in plaats van het op de laatste rond aan te laten komen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #164 Gepost op: 27-02-2008, 11:09:20 »
Dan moet je wel meer fiches hebben dan de andere 3 bij elkaar.... Anders sta je bovenaan en wint 1 iemand de fiches van de andere 2 en gaat die je voorbij.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #165 Gepost op: 27-02-2008, 11:20:17 »
En zo'n groot gat slaan in een half uur is bijna niet te doen, volgens mij
Keep calm and eat chocolates!

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #166 Gepost op: 27-02-2008, 23:04:34 »
Dennis die vals speelt kan ik me niet voorstellen. Ik heb een lange tijd gegoocheld en weet hoe moelijk het is om 'vals' te spelen bij een spel als poker. Ik neem aan dat het spel geschudt wordt, ik denk niet dat ze Dennis zo hebben leren schudden dat hij de azen naar positie 4 en 8 in het kaartspel had kunnen brengen (die kaarten krijgt hij omdat hij als dealer zichzelf als laatste deelt), dat is echt enorm moeilijk dus dat kan je wegstrepen denk ik.

2 azen onder de tafel, zou ik ook niet voor gaan. Waar laat hij de kaarten die hij zichzelf dan heeft toegedeeld? Hoe maakt hij onopvallend de switch? Hoe zorgt hij dat uiteindelijk die 2 kaarten op zijn schoot weer bij het spel voegt. Vals schudden is moeilijk maar kaarten 'clean' switchen is nog veel lastiger.

De enige mogelijkheid die ik open houdt is dat de kaarten gemerkt zijn, zo kan Dennis in elk geval zien welke kaarten zijn tegenstanders hebben en of hij goed zit.