Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 53937 keer)

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 8
« Reactie #40 Gepost op: 21-02-2008, 21:35:59 »
Dit is te mooi voor woorden. Week in week uit zeg ik dat dennis de mol is. En alle reacties zijn: nee patrick is de mol. En nu: PATRICK ERUIT!!!!!!  Dennis is de mol!!!

meesterlijke aflevering!! dat schip is echt over de top. een geer en goor boot ;D ;D. Dennis was niet zo verdacht maar de hint met zijn pet was overduidelijk. Het kan niet anders dan dat hij de mol is.

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #41 Gepost op: 21-02-2008, 21:37:01 »
Nu mijn reserve mol Patrick eruit is denk ik toch echt dat het Dennis is.. Ik vond Regina wel verdacht deze aflevering, maar ik denk niet dat zij het is. En Edo vind ik ook veel te fanatiek.
Dit is btw wel heel erg goed voor mijn pool. Bedrag+afvaller goed :D
En in die vooruitblik van de volgende aflevering zie je zo'n maya kalender :o
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #42 Gepost op: 21-02-2008, 21:37:27 »
Mijn mol is weg! :( En dat terwijl hij zo verdacht was vandaag! Ik vond Dennis deze keer minder verdacht. Vond Edo eigenlijk verdachter. Wel grappig dat iedereen ook op Patrick stemde... Vond het wel een leuke aflevering. Ik wilde naar Dennis switchen maar dat maakt ook niet zo veel meer uit voor de pool..En het kan Edo ook best nog zijn natuurlijk. Want hij ging bijv. heerlijk mee in het getreuzel van Patrick in de grot en ook zei hij dat Regina en Patrick zo veel kakelden op de boot dat hij wel 10 minuten heeft moeten wachten...Ja,ja. En de hartenboer werd in het team van Edo gevonden....Verdacht allemaal. Zou het wel een goeie mol vinden want ik heb hem nooit echt verdacht. Al heeft hij ook wel wat stomme dingen gedaan. Hij heeft dan wel wat hulpmollen(bijv. Patrick en Dennis) gehad als het echt zo is...En hij maakt flink wat anderen verdacht. En als ik kandidaat was had ik niet tegen Dennis verteld dat Patrick vervelend bezig was geweest(zoveel mogelijk informatie voor jezelf houden lijkt mij zo vlak voor de finale). Maar natuurlijk wel als hij de mol is... Als ik alle afl. bij elkaar neem, denk ik toch Dennis. Zeker de afl. van vorige week!!
« Laatst bewerkt op: 21-02-2008, 21:44:16 door Lonneke40 »

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #43 Gepost op: 21-02-2008, 21:37:36 »
Mijn mol eruit, ik heb ook van het begin gedacht dat Patrick de mol was maar helaas! Hij liet wel heel wat mollenstreken zien maar dat betekend dus niks!!

Wie nu de mol is, geen idee!!! Ze zijn alledrie even verdacht met elk hun eigen mollenstreken!! Ik kan niet wachten tot volgende week!!

 ::zwaai::

Tessa

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #44 Gepost op: 21-02-2008, 21:37:55 »
Wat een goede aflevering weer. Ongelofelijk dat Edo en Regina allebei Dennis niet (lijken te) verdenken. Maar prachtige opdrachten, en fijn voor mijn pool dat Patrick eruit is en de drie finalisten die ik al zo lang had staan daadwerkelijk de finalisten zijn geworden! ::trots::
Nu nog op de juiste positie en dan zit je goed. Anders verdwijnen je punten alsnog als sneeuw voor de horizon.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #45 Gepost op: 21-02-2008, 21:38:28 »
Erg leuke aflevering.

Dat met die klok en middernacht, is een herhaling in een andere vorm. Kijk maar andere series waarbij ze ook bij moesten houden hoe laat het was, zonder enig besef van tijd. Maar desondanks erg leuk!  :D Verder die vlaggen/kaarten ook erg spannend  :) Vond het grappig hoe Patrick gewoon zei: "Ja maar ik zie nergens een kaart" zit ie gewoon boven die kaart te watertrappelen  ::rofl:: Verder, de beginners in poker winnen het van de wat gevorderde speler ^^. Super dat het beslist wordt doordat iedereen all-in gaat  ;D

En yay voor mijn molbeurs notitie en yay voor mijn pool. En Xaniapops: kudo's voor jou!  ::bravo:: Ga maar na bij die sneakpreview. Het Maya thema klopt dus wel voor deze serie. Want de finale wordt gespeeld bij een of andere opgraving, kennelijk boordevol info over Maya's. Iig zijn de aanwijzingen daar nu wel duidelijk voor. Kijk maar naar die Mayaanse zin die ze kregen. Vertaald was dat: wie is de verkeerde ofwel wie is de verkeerde in jullie midden ofwel wie is de mol. Leuk gevonden  ::vergroot::

Enfin, leukste aflevering van deze serie. Op dat schip geld opzoeken = top, pokeren om een vrijstelling = hoe leuk wil je het krijgen?! :D De gouwe ouwe hou de tijd bij opdracht = gegarandeerd gedoemd te mislukken :P Ik heb iig met veel plezier gekeken vanavond :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #46 Gepost op: 21-02-2008, 21:38:52 »
Oohh ben zoo happy, heb nu al lekker vakantie dus mijn week is zo voorbij!!  :D
Kan niet wachten tot volgende week :D Veder was de aflevering leuk, het is (volgens mij) een heel close clubje geworden. Regina en patrick hadden moeite om afscheid van elkaar te nemen :D . En ik heb eindelijk is een keer iemand goed in de pool! :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #47 Gepost op: 21-02-2008, 21:39:09 »
Wat een aflevering, één van de beste ooit. Mooie opdrachten, prachtig camerawerk, goede dialogen, briljant allemaal! Ik heb 50 minuten volop genoten, spannend en een hele verrassende afvaller. Dennis is en blijft voor mij de Mol! :)

En dat cruiseschip, echt moooooooooi! ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #48 Gepost op: 21-02-2008, 21:39:37 »
Hahahah, prachtige aflevering.
Dennis is indd de mol. Ik denk dat Edo hem heel de tijd verdacht heeft, hij wilde heel vaak met hem in een team, zogenaamd voor hun goede teamwork, hij mocht het kistje niet bijhouden, Edo zegt ook niet vaak wie hij verdenkt, hmm.
Geweldig programma.
Do you want to go to the Seaside?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #49 Gepost op: 21-02-2008, 21:39:42 »
Leuke aflevering idd, alleen was deze nét even iets minder spannend dan aflevering 4.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #50 Gepost op: 21-02-2008, 21:41:31 »
Zal wel niets zijn maar dit stukje viel mij op, op de .nl site... Het staat helemaal los van het achtergrond plaatje en ik vind het een beetje vaag. Hier het meest opvallende stukje:


Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #51 Gepost op: 21-02-2008, 21:41:58 »
Dit is goed voor m'n pool, maar baal als een stekker dat Patrick eruit is. Ik vond het echt een HELE leuke kandidaat en baal ook dat ik niet naar de MFD kan om 'm dat in z'n oren te toeteren. Maar ja..
Wel leuke aflevering trouwens, 't was echt spannend!
Kennis is macht.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #52 Gepost op: 21-02-2008, 21:42:38 »
Ik vond het echt een HELE leuke kandidaat en baal ook dat ik niet naar de MFD kan om 'm dat in z'n oren te toeteren.

Daar zal hij blij mee zijn. ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #53 Gepost op: 21-02-2008, 21:43:16 »
Nu nog op de juiste positie en dan zit je goed. Anders verdwijnen je punten alsnog als sneeuw voor de horizon.

Dat is zo ja. Maar ik ben nog nooit zo zeker geweest over wie de Mol is (Dennis), dus die zit vast wel goed. Nu nog hopen dat Regina wint (en die ene muzikale aanwijzing hier inderdaad op wees).

Dennis deed het op het eerste gezicht wel goed in dat cruiseschip, maar de opbrengst? Een paar honderd euro! De opdracht met het meten van de tijd ging behoorlijk mis, maar wat Dennis' aandeel hierin is, is nog niet duidelijk. En vervolgens deed hij goed zijn best om voor de vrijstelling te kunnen spelen, en dus niet voor het geld.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 8
« Reactie #54 Gepost op: 21-02-2008, 21:44:47 »
Ook was er weer duidelijk een 8 in beeld bij die boot  :D

Zou de mol dan toch de 8ste in de trailer zijn? (edo)  :D
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 8
« Reactie #55 Gepost op: 21-02-2008, 21:46:46 »
Zal wel niets zijn maar dit stukje viel mij op, op de .nl site... Het staat helemaal los van het achtergrond plaatje en ik vind het een beetje vaag. Hier het meest opvallende stukje:


Er staat iets met punten, misschien moeten we alles bij mekaar optellen?

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Aflevering 8
« Reactie #56 Gepost op: 21-02-2008, 21:47:06 »
Wat een goede aflevering weer. Ongelofelijk dat Edo en Regina allebei Dennis niet (lijken te) verdenken. Maar prachtige opdrachten, en fijn voor mijn pool dat Patrick eruit is en de drie finalisten die ik al zo lang had staan daadwerkelijk de finalisten zijn geworden! ::trots::
Indeed! En ook handig voor de molbeurs.
Ik vond de executie echt spannend. Eerst Regina.(Yes). Toen dacht ik PJ gaat 't rijtje af, maar nee toen Edo (YES), en Dennis kan er niet uit, dus kassa. Nu maar hopen dat we winnaar/verliezer ook goed hebben!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #57 Gepost op: 21-02-2008, 21:50:05 »
Hoe je met die attributen de tijd kan meten weet vast firesphere als natuurkundige een oplossing voor !!!!
Verder een hatstikke toffe aflevering en er valt weer genoeg te speuren.
Wel vreemd dat van de kaart van Edo en Patrick alle inkt verdween, waarom niet die van het andere team?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 8
« Reactie #58 Gepost op: 21-02-2008, 21:53:29 »
In het moldagboek van aflevering 8 staat:

Patrick snapte er niet veel van deze aflevering. Nu betrapte ik hem al vaker op knulligheden, maar dit keer was het wel een overdaad.
Edo zei dat hij Patrick heel vreemd vond doen!

Ik vermaakte me opperbest want die opdracht viel in het water.
Dennis lag gewoon bijna te slapen tijdens die opdracht!
Is Dennis toch de Mol?

Offline bigbear

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #59 Gepost op: 21-02-2008, 21:53:52 »
Wat prachtig gespeeld weer van Regina. Gewoon tegen Patrick oplopen en hem de mollenstreek in de schoenen schuiven. Kan het nog duidelijker?

Liefs en warmte, Bigbear