Auteur Topic: Aflevering 9.  (gelezen 79107 keer)

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9.
« Reactie #260 Gepost op: 4-03-2008, 16:58:24 »
Heb inmiddels een reactie van 'mijn' Maya-contactpersoon, m.b.t. tot de woorden in het Maya, die we hoorden aan het eind van aflevering 9.
Hij kan er niets van maken.

Helaas, maar dit wilde ik jullie niet onthouden  :-\\


Misschien leest die mayapriester wel mee. Zit ie nu zich helemaal dood te lachen.  ::rofl::

Ja, misschien vertelden ze wel een goede maya-mop op het einde van de aflevering.  ::rofl::  :(

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9.
« Reactie #261 Gepost op: 4-03-2008, 22:17:51 »
Misschien leest die mayapriester wel mee. Zit ie nu zich helemaal dood te lachen.  ::rofl::
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 9.
« Reactie #262 Gepost op: 5-03-2008, 15:36:55 »

Je hebt nog twee dagen!

Okee, ik heb de link verstuurd, nu maar afwachten..... ::hyper::

Het is nu wel te hopen dat t ook iets betekent, na al jullie en mijn moeite ::rofl::

Twijfel is het begin van wijsheid

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 9.
« Reactie #263 Gepost op: 6-03-2008, 00:39:05 »
ik zat vanmiddag nog even naar de herhaling te kijken en een paar dingen vielen me nog op
(sorry als het al ergens genoemd is):

Ineens lijkt die vreemde kralenketting van Dennis prima te passen in de Maya-tempel-entourage.
Hij heeft ook nog een soort armband om met afbeeldinkjes erop, maar daar kon ik zo gauw geen chocola van maken.

Edo moet zijn zin bij de priester van een spiekbriefje oplezen, Regina heeft er handgebaren bij nodig om zich verstaanbaar te maken, maar Dennis komt geheel feilloos en uit het koppie met zijn zin. Ik geef toe, die hadden ze al dikwijls kunnen oefenen
;) )   , maar toch...

Zowel Regina als Edo hebben een groot formaat mollenboek, Dennis heeft in ieder geval ten opzichte van hen een kleiner formaat.
Heb er nooit zo opgelet bij de andere kandidaten, maar als iemand nog weet hoe het bij de anderen zat? Zou Dennis als enige een klein boekje hebben is dat toch wel opvallend. (de mol hoeft niet zo veel bij te houden  ::vergroot:: )

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9.
« Reactie #264 Gepost op: 6-03-2008, 02:53:24 »
Dat molboekje is altijd wel een zwakke plek bij de mol volgens mij. Voorgaande mollen hebben aangegeven dat ze moeite hadden er iets kandidaatachtigs in op te schrijven.
The British are not impressed.