Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 189241 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #40 Gepost op: 8-02-2009, 19:58:00 »
Dus eigenlijk heeft de RNcrew niks te zeggen:

- 'Fandag' in AKNgebouw met kandidaten
- Fandag in Observant zonder kandidaten

Ik heb nog overwogen om een abo te nemen op de AVRO voor die DVD, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb. :)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #41 Gepost op: 8-02-2009, 20:00:58 »
Ik zal vast sparen voor een kaartje (waarschijnlijk 25 euro aangezien de avro een stelletje commerciele oplichters zakenlui bij elkaar zijn)  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

PS: kunnen we niet een poll maken in een ander topic voor de observant? dat laat even zien hoe de overheersende mening hier is  ::ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #42 Gepost op: 8-02-2009, 20:01:10 »
Nee, het is ons niet verplicht :) Maar het komt erop neer dat we kunnen mee werken en anders regelen ze het zelf :)
Oké... Jeetje. Maar hebben jullie informatie over hoe groot het gebouw bijvoorbeeld is waar het georganiseerd wordt? Hoeveel mensen? Kaartjes via tv, etc?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #43 Gepost op: 8-02-2009, 20:02:13 »
Oké... Jeetje. Maar hebben jullie informatie over hoe groot het gebouw bijvoorbeeld is waar het georganiseerd wordt? Hoeveel mensen? Kaartjes via tv, etc?

500 man als max en dan kaarten via onze site en via hun  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #44 Gepost op: 8-02-2009, 20:02:34 »
Ik zit ineens aan een andere optie te denken: de ontknoping op zondag doen, samen met de kandidaten, en die later op een reguliere donderdag uitzenden.

Een beetje zoals de finale  van Expeditie Robinson.  Dat heb ik toen heel erg leuk gevonden om dat zo mee te maken.

Dat heeft als voordeel dat ook jongere mensen bij kunnen zijn. Op donderdag is  er voor scholieren haast geen mogelijkheid om te komen. Dit betekent wel een andere datum erbij als optie, namelijk 8 maart.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #45 Gepost op: 8-02-2009, 20:02:45 »
Als de Avro mee doet wordt het allicht breed uitgemeten op tv.

Kijk maar naar de enorme commercie om de MolMail en de DVD.
Daar worden we ook mee plat gegooid.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #46 Gepost op: 8-02-2009, 20:03:12 »
De prijs zal zeker ook wel omhoog gaan..  :\'(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #47 Gepost op: 8-02-2009, 20:03:24 »
Wie heeft er in Godsnaam op donderdag gestemd ???
Tell me what your telescope says

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #48 Gepost op: 8-02-2009, 20:04:05 »
De prijs zal zeker ook wel omhoog gaan..  :\'(

Wordt waarschijnlijk 25 euro, exclusief servicekosten. Servicekosten zijn 10 euro.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #49 Gepost op: 8-02-2009, 20:04:32 »
Ik begrijp dat het voor veel mensen heel lullig overkomt dat de AVRO de regie van de Molfandag in handen wil gaan nemen. Het is weer een deeltje van de franchise wat dan sterker wordt gereguleerd.

Toch wil ik bij deze iedereen oproepen om de AVRO te steunen in het samen met RN organiseren van dit evenement. Ik neem aan dat zij het communitygevoel van WIDM niet uit het oog willen verliezen (omdat ze ook al jaren aanwezig zijn geweest op de onafhankelijke Molfandagen) en omdat ze een grote organisatie zijn, kunnen ze van de Molfandag misschien nog een mooier en grootser evenement maken.

Tegendraads gaan werken en de AVRO afvallen over dit evenement kan de relatie tussen de AVRO en RN misschien onder druk brengen, en dan zijn we nog verder van huis. After all, de AVRO maakt wel ons favoriete programma.

Thanx,

Tsubasa (niet namens de AVRO)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline SasQuii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #50 Gepost op: 8-02-2009, 20:04:44 »
Het idee van donderdag is wel leuk, maar aangezien sommige mensen vrijdags nog naar school moeten ( ::niet-ok::) is dat misschien niet zo heel erg handig.. En ik denk ook niet dat alle jongeren op donderdagavond met de trein mogen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #51 Gepost op: 8-02-2009, 20:05:03 »
500 man als max en dan kaarten via onze site en via hun  :)

500 mensen!

Dat wordt letterlijk in de rij staan bij elke kandidaat.
Niet meer spontaan een praatje maken.

En naambordjes? De Avro heeft daar niets geen belang bij, want er komen natuurlijk heel veel niet-forummers.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #52 Gepost op: 8-02-2009, 20:05:09 »
500 MAN!!!!
Ik neem me zwaard mee en me paard.  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #53 Gepost op: 8-02-2009, 20:05:45 »
Tja ik denk dat de widmcrew ontzettend afhankelijk is geworden van de Avro....:-\\

Maar ik ben dus falikant tegen het idee om op donderdag de "fandag" te organiseren...voor mij zou dat betekenen dat ik mijn klasje in de steek moet laten om eerder weg te kunnen, ik maar moet hopen dat ik 's avonds laat weer thuis kan komen met het openbaar vervoer...ik de weg kwijt raak in het grote gebouw en de vele mensen die er wellicht zullen komen, opvang verzorgen voor de kids....en ga zo maar door
Daar bij genomen vond ik de opzet van voorgaande jaren altijd prima zoals het was...lekker knus, je kon weliswaar over de hoofden lopen, maar alles was altijd prima te doen....je kon ongestoord met iedereen kletsen met degenen met wie je wilde kletsen.
Ik denk dat de gezelligheid door de grote mensenmassa er ontzettend op achteruit zal gaan....en ik vraag me af waarom de Avro na zoveel jaar ineens een vinger in de pap wil hebben...ruiken ze mss het "grote geld"?? Of gaat het hun om de media aandacht die er wellicht door zal ontstaan?

Nee voor mij geen fandag op donderdag...ik wil veel liever de deur openen bij de observant ::jaja:: ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #54 Gepost op: 8-02-2009, 20:06:00 »
Toch wil ik bij deze iedereen oproepen om de AVRO te steunen in het samen met RN organiseren van dit evenement. Ik neem aan dat zij het communitygevoel van WIDM niet uit het oog willen verliezen (omdat ze ook al jaren aanwezig zijn geweest op de onafhankelijke Molfandagen) en omdat ze een grote organisatie zijn, kunnen ze van de Molfandag misschien nog een mooier en grootser evenement maken.

Het moet niet groter, zoals het nu is was het prachtig!  :)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #55 Gepost op: 8-02-2009, 20:06:23 »
Ik begrijp dat het voor veel mensen heel lullig overkomt dat de AVRO de regie van de Molfandag in handen wil gaan nemen. Het is weer een deeltje van de franchise wat dan sterker wordt gereguleerd.

Toch wil ik bij deze iedereen oproepen om de AVRO te steunen in het samen met RN organiseren van dit evenement. Ik neem aan dat zij het communitygevoel van WIDM niet uit het oog willen verliezen (omdat ze ook al jaren aanwezig zijn geweest op de onafhankelijke Molfandagen) en omdat ze een grote organisatie zijn, kunnen ze van de Molfandag misschien nog een mooier en grootser evenement maken.

Tegendraads gaan werken en de AVRO afvallen over dit evenement kan de relatie tussen de AVRO en RN misschien onder druk brengen, en dan zijn we nog verder van huis. After all, de AVRO maakt wel ons favoriete programma.

Thanx,

Tsubasa (niet namens de AVRO)
En ik ben het hier helemaal mee eens. We moeten het juist in de goede richting sturen, zodat we er in ieder geval nog wat van kunnen maken!  ::ok:: En ik ben er ook zeker van dat het goed komt!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #56 Gepost op: 8-02-2009, 20:06:28 »
De prijs zal zeker ook wel omhoog gaan..  :\'(
Ik denk dat de toegangsprijs wel zal meevallen hoor. Ze moeten het gebouw sowieso afhuren voor die gelegenheid, en doorgaans is het bijwonen van programma''s (denk aan Kassa en Radar, en Tien voor Taal) gewoon gratis.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #57 Gepost op: 8-02-2009, 20:06:57 »
@Tsubasa: Klopt, alleen in mijn ogen is een fandag een leuke middag tussen de fanatieke forummers (en de kandidaten), als de AVRO ook kaartjes gaat verkopen op widm.nl komen er dus ook mensen die hier nog nooit geweest zijn, waar ik niks op tegen heb hoor, maar het verschil tussen 'bekenden' en 'onbekenden' wordt dan groter.

Ik vind dat we helemaal niet tegendraads doen, we geven alleen onze meningen. We hoeven niet per definitie alles te doen wat 'de media' zegt. Als ik vind dat ik het er niet mee eens ben, dan doe ik dat ook, ongeacht de consequenties.

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #58 Gepost op: 8-02-2009, 20:07:07 »
500 man als max en dan kaarten via onze site en via hun  :)
Dankjewel. :) (veeeel mensen!)

Wordt waarschijnlijk 25 euro, exclusief servicekosten. Servicekosten zijn 10 euro.
Oh jee. In dat geval zou mijn zakgeld er wel HEEL zwaar onder lijden.


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #59 Gepost op: 8-02-2009, 20:07:49 »
Ik vind een maximum van 150 mensen!

De veiling zal ook wel lekker omhoog knallen..   >:( ::niet-ok:: ::niet-ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !