Auteur Topic: Overzicht: Wie verdenkt wie!  (gelezen 20420 keer)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #20 Gepost op: 22-02-2009, 18:18:31 »
Het gaat hier om de combinatie.
Er is een persoon die zegt te spreiden op de 3 mensen die er nu nog in zitten.
Er zijn 3 andere personen die zeggen op Dennis te zitten, waarvan een lijkt volledig voor Dennis te gaan.

Degene die op de 3 mensen heeft gespreid gaat eruit en degene die volledig voor Dennis gaat, blijft erin.....
Als het klopt wat ze zeggen en de montage klopt, dan kan het niet, tenzij Dennis de Mol is.

Maar goed het zal wel allemaal niet zo strikt liggen inderdaad met dat stemmen.

Toch meen ik hier wel een argument in te zien om Dennis toch te gaan verdenken. Nou ja gaan.. ik kan Dennis alleen nog maar als Mol zien en ik vind inmiddels alles verdacht wat die jongen doet.. Kortom ik ben verloren en kan niet meer objectief naar Dennis kijken...



Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #21 Gepost op: 23-02-2009, 01:41:27 »
Bij serie 1 werd gezegd dat je de mol had kunnen vinden door goed bij te houden wie op wie stemde en afviel. Wat deed ik dus bij serie 2? Ik ging dat heel nauwgezet bijhouden. Vond ik de mol? Welnee, volgens mijn aantekeningen kon het alleen nog Sigrid zijn, en die was het niet. Wat heb ik daarvan geleerd? Het bijhouden van wie mogelijk op wie stemt kan wel een beetje helpen, maar is verder zo onbetrouwbaar als een mol   ;D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #22 Gepost op: 23-02-2009, 12:39:18 »
Ik denk trouwens niet dat het klopt dat Dennis en Vivienne op Jon zitten
Ze zeggen het dan wel telkens, maar het was juist "hun plan" om te mollen als ze niet bij Jon in het groepje zitten
dan zou de andere namelijk ook een vraag op Jon goed hebben als je die vraag op Viv of Dennis antwoord ::tandpastasmiley::
Dat zou opzich slim zijn, maar ik twijfel of ze wel op Jon zitten, want Viv en Jon wouden beide bij de bediening de verdubbeling wagen, dan zaten Viv en Jon in "dezelfde groep" qua antwoord op de test
Dennis spoorde Viv aan om te mollen, zitten ze dan wel op Jon, want het klopt totaal niet met hun eerdere strategie
 ::zwaai::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #23 Gepost op: 27-02-2009, 19:22:34 »
Deze toevoeging zegt wel weer dat Dennis en Jon de mol niet zijn.
De mogelijkheden naar Anniek en Vivienne liggen nog vrij open.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #24 Gepost op: 28-02-2009, 12:56:15 »
Ik geloof ook niet zomaar dat ze stemmen of wie ze zeggen te stemmen.

Ik denk trouwens dat Viv op Anniek zit net als Jon.

Als Anniek de Mol is, maakt het niks uit op wie ze zg. zit.


Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #25 Gepost op: 28-02-2009, 14:06:53 »
Na mijn mening kan je al zien bij
het invullen van de test wie er uitgaat,
deze persoon wordt of niet geinterviewt of
verteld dat hij tunnelvisie heeft op een bepaald persoon.
Dennis zegt dat Froukje volledig op Anniek
is gegaan, en daardoor is afgevallen. Dat was
Dennis reden om niet op Anniek vragen in te vullen.
Dennis is volledig op Jon gegaan, wat hem de das om deed.
Jon kan de mol niet zijn:
Vera heeft op Jon/(Dennis) gestemd en ging eruit.
Rick heeft op Jon/(Dennis) gestemd en ging eruit.
We zien wel weer dat tot 2 maal toe dit een dodelijke combinatie
was voor de speler.

Verder zien we:
Anniek die op Sebastiaan, stemt en een rood scherm kreeg.
Paula die op Dennis zat, er uit ging.

Froukje die op Anniek zat, er uit ging.
Sebastiaan die op Rick en Anniek zat, er uit ging.

Als laatst Hans:
Hij stemde op Jon/Anniek/Vivienne. De finalisten.
Uit de tekst hierboven kunnen we opmerken dat:
Twee kandidaten er uit gingen door op Jon te stemmen ( - Hans )
Drie kandidaten er uit gingen door op Anniek te stemmen ( - Hans )

Conclusie: Vivienne is de mol.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2009, 14:08:59 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #26 Gepost op: 28-02-2009, 20:09:53 »
Het is toch volstrekt onzeker of Froukje op Anniek zat. Froukje kan toch gelogen hebben tegen Dennis om hem te proberen te misleiden.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #27 Gepost op: 28-02-2009, 20:33:42 »
Het is toch volstrekt onzeker of Froukje op Anniek zat. Froukje kan toch gelogen hebben tegen Dennis om hem te proberen te misleiden.

Dus froukje misleidt dennis door te zeggen dat ze op Anniek stemt en vliegt er nog geen 10 sec later uit.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #28 Gepost op: 28-02-2009, 20:56:56 »
Dus froukje misleidt dennis door te zeggen dat ze op Anniek stemt en vliegt er nog geen 10 sec later uit.

Op het moment dat Froukje tegen Dennis zegt wie ze verdenkt weet ze toch nog niet dat ze eruit vliegt? Wat heeft een kandidaat er in vredesnaam aan dat soort informatie eerlijk te gaan delen met een andere kandidaat? Je kunt zoiets toch ook zeggen om een reactie van een ander te gaan peilen? Dus ja, zij kan het gezegd hebben om Dennis te misleiden. Of zij kan het gezegd hebben maar toch van mening veranderd zijn. Wij krijgen maar zo weinig te zien. Je kunt er gewoon niet van op aan, dat wat je te zien en te horen krijgt ook de (hele) waarheid is, dat bedoel ik alleen maar te zeggen. Het is nu eenmaal Wie is de Mol. Niets is wat het lijkt. Punt.

Offline humme

  • Forumlid
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #29 Gepost op: 28-02-2009, 21:04:15 »
vief verdenkt jon niet meer. ze verdenkt aniek.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #30 Gepost op: 28-02-2009, 21:16:17 »
Op het moment dat Froukje tegen Dennis zegt wie ze verdenkt weet ze toch nog niet dat ze eruit vliegt? Wat heeft een kandidaat er in vredesnaam aan dat soort informatie eerlijk te gaan delen met een andere kandidaat? Je kunt zoiets toch ook zeggen om een reactie van een ander te gaan peilen? Dus ja, zij kan het gezegd hebben om Dennis te misleiden. Of zij kan het gezegd hebben maar toch van mening veranderd zijn. Wij krijgen maar zo weinig te zien. Je kunt er gewoon niet van op aan, dat wat je te zien en te horen krijgt ook de (hele) waarheid is, dat bedoel ik alleen maar te zeggen. Het is nu eenmaal Wie is de Mol. Niets is wat het lijkt. Punt.

Dennis is er anders 100% van overtuigd, zoals ik al eerder zei. Als jij Dennis bent en je weet echt 100% zeker dat Anniek het niet is dan is dat toch logisch. Dennis moet er echt super van overtuigd geweest zijn.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #31 Gepost op: 28-02-2009, 21:22:03 »
Dennis is er anders 100% van overtuigd, zoals ik al eerder zei. Als jij Dennis bent en je weet echt 100% zeker dat Anniek het niet is dan is dat toch logisch. Dennis moet er echt super van overtuigd geweest zijn.

Dennis was 100% overtuigd dat Anniek niet de mol kon zijn volgens Froukje dus ging vol voor Jon. Fatale fout want toen ging hij er uit. Jon is dus niet de mol. Of Anniek OF Vivienne. Hmm. Ik ga nog steeds voor Anniek. Nog steeds vanaf het begin puur op intuïtie. :) En omdat ik +-5000-6000 in 3-4 opdrachten gewoon té veel vind voor een mol. Ookal zit er wat achter enzo. Het slaat gewoon nergens op om 6000 euro te verdienen als mol. Ga dan gewoon dat pact met Dennis niet aan in plaats van 5000 euro te verdienen? ???
DOM VEEL RADEN

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #32 Gepost op: 28-02-2009, 21:48:16 »
Dennis was 100% overtuigd dat Anniek niet de mol kon zijn volgens Froukje dus ging vol voor Jon. Fatale fout want toen ging hij er uit. Jon is dus niet de mol.
Dit klopt zo niet. Vief deed niet mee in de executie, het ging tussen Dennis, Jon en Anniek. We hebben nu drie scenario's:
1. Jon is de mol. Dan moeten we Jons test buiten beschouwing laten, dan zitten Anniek en Dennis allebei op Jon. Je kan dus niet zeggen dat omdat Dennis op Jon en hij er nu uit is, Jon niet de mol is, want ook Anniek zat op Jon. Het enige wat we hier nu uit kunnen halen is dat Dennis zijn test slechter heeft gemaakt dan Anniek.
2. Anniek is de mol. Ja, dan zat Jon goed en Dennis gewoon fout.
3. Vivienne is de mol. Dan zaten Jon, Anniek en Dennis alledrie fout. Jon heeft dan mogelijk geluk dat zijn verdachte Anniek bijvoorbeeld samen met Vief de tunnel en de weg moest meten, zo heeft hij ook vragen op Vief goed. Dan gaat het weer tussen Anniek en Dennis. En aangezien zij dezelfde verdachte hadden gaat het er ook nu nog steeds om wie van hen gewoon de minste fouten had. En dat was blijkbaar Anniek.
Kortom, naar aanleiding van aflevering 8 (zelfs gesteld dat de verdenkingen en biechts naar waarheid in beeld gebracht zijn) kunnen we geen enkele, maar dan ook geen enkele conclusie verbinden.
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #33 Gepost op: 28-02-2009, 21:57:25 »
Dit klopt zo niet. Vief deed niet mee in de executie, het ging tussen Dennis, Jon en Anniek. We hebben nu drie scenario's:
1. Jon is de mol. Dan moeten we Jons test buiten beschouwing laten, dan zitten Anniek en Dennis allebei op Jon. Je kan dus niet zeggen dat omdat Dennis op Jon en hij er nu uit is, Jon niet de mol is, want ook Anniek zat op Jon. Het enige wat we hier nu uit kunnen halen is dat Dennis zijn test slechter heeft gemaakt dan Anniek.
2. Anniek is de mol. Ja, dan zat Jon goed en Dennis gewoon fout.
3. Vivienne is de mol. Dan zaten Jon, Anniek en Dennis alledrie fout. Jon heeft dan mogelijk geluk dat zijn verdachte Anniek bijvoorbeeld samen met Vief de tunnel en de weg moest meten, zo heeft hij ook vragen op Vief goed. Dan gaat het weer tussen Anniek en Dennis. En aangezien zij dezelfde verdachte hadden gaat het er ook nu nog steeds om wie van hen gewoon de minste fouten had. En dat was blijkbaar Anniek.
Kortom, naar aanleiding van aflevering 8 (zelfs gesteld dat de verdenkingen en biechts naar waarheid in beeld gebracht zijn) kunnen we geen enkele, maar dan ook geen enkele conclusie verbinden.

Jon en Anniek zijn niet de mol, zie het overzichts: wie verdenkt wie topic, verder kan Jon het gewoon niet meer zijn omdat Dennis 100% vragen op Jon heeft ingevuld, of in ieder geval te veel.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #34 Gepost op: 28-02-2009, 22:02:03 »
Ja hallo, wat zeg ik nou net? Anniek en Dennis hebben ALLEBEI hun vragen op Jon ingevuld, dus dat Dennis er uit ging is geen enkel, ik herhaal: GEEN ENKEL bewijs dat Jon het sowieso niet is.
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #35 Gepost op: 28-02-2009, 22:09:47 »
Ja hallo, wat zeg ik nou net? Anniek en Dennis hebben ALLEBEI hun vragen op Jon ingevuld, dus dat Dennis er uit ging is geen enkel, ik herhaal: GEEN ENKEL bewijs dat Jon het sowieso niet is.

en ik zeg Dennis heeft duidelijk 10x gezegd dat hij alles erop invult, meer als Anniek dus Jon is niet de mol
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #36 Gepost op: 28-02-2009, 22:11:57 »
Hoe kan hij nou weten dat hij meer dan Anniek op Jon heeft gestemd? Als Anniek 100% goede antwoorden heeft gegeven en Dennis 99%, dan zat hij wel goed, maar net niet goed genoeg. Hij kan best denken dat hij sommige vragen wel goed heeft beantwoord, dit kan natuurlijk anders zijn.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #37 Gepost op: 28-02-2009, 22:13:26 »
En de tijd heeft er ook mee te maken.

Dennis kan net zoals anniek 100% goed hebben.. maar deed er langer over.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #38 Gepost op: 28-02-2009, 22:14:26 »
Hoe kan hij nou weten dat hij meer dan Anniek op Jon heeft gestemd? Als Anniek 100% goede antwoorden heeft gegeven en Dennis 99%, dan zat hij wel goed, maar net niet goed genoeg. Hij kan best denken dat hij sommige vragen wel goed heeft beantwoord, dit kan natuurlijk anders zijn.

Blijf lekker ben Jon jongen, als je dat nog steeds denkt. Maar een stuk of 3 kandidaten zijn het spel uit door op hem te stemmen maar dat maakt natuurlijk niet uit want Jon heeft magische krachten ::)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Overzicht: Wie verdenkt wie!
« Reactie #39 Gepost op: 28-02-2009, 22:22:39 »
Blijf lekker ben Jon jongen, als je dat nog steeds denkt.
Ik zeg toch niet dat ik op Jon zit? Ik zeg alleen dat enkel door Dennis' vertrek je Jon niet kunt uitsluiten.
Maar blijf jij lekker bij Viviënne.
The British are not impressed.