Auteur Topic: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"  (gelezen 16787 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
"Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Gepost op: 3-03-2009, 10:54:30 »
De leukste kandidaten vond ik John uit widm 2002, Chandrika uit 2003, in 2005 was dat Lottie, en in 2006 was dat voor mij Frederique omdat ze zo een doorzettingsvermogen had en Milouska omdat, ik die vanaf het begin al verdacht had en gewoon omdat ze heel spontaan is de leukste Mol tot nu, in 2007 vond ik Alex & Eva het leukst en in 2008 waren Dennis & Coen het leukst en dit jaar zijn dat Vivienne en met stipt op nummer 1 Dennis Storm.... :)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 19:25:34 door Nîcky »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #1 Gepost op: 3-03-2009, 11:22:58 »
Serie 1: niemand in het bijzonder
Serie 2: Yvonne, wat een topwijf was dat  :D
Belgie 2: niemand in het bijzonder
Belgie 3: Stijn, haha, die was gewoon heel grappig.
Serie 3: alle kandidaten waren leuk, maar vooral John natuurlijk, was hopeloos verliefd op hem  :D
Serie 4: niemand in het bijzonder
Serie 5: niemand in het bijzonder
Serie 6: Peggy, wat is zij lief  ::ok:: ik zou nog iets van haar krijgen op de fandag, en ze heeft de halve Observant afgezocht op zoek naar mij. En Richard, omdat ik met hem gebeld heb toen  ;D
Serie 7: Eva, ook echt een lieverd op de mole hunt en fandag.
Serie 8: Joris, omdat ik zijn boekje heb.  :)
Junior: Iris, mijn molletje.

Natuurlijk zijn er nog veel meer leuke kandidaten geweest, maar dit zijn wel degenen waar ik echt iets mee 'heb'.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 11:38:32 door Lautjuh »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #2 Gepost op: 3-03-2009, 11:32:54 »
Niet iedereen zal het met mijn lijstje eens zijn denk ik, maar dit zijn ze:

Serie 1: Robin
Serie 2: Yvonne
Serie 3: Prince
Serie 4: niemand in het bijzonder
Serie 5: Marc-marie Huijbregts
Serie 6: Toine van Peperstraten
Serie 7: Dick Jol & Renate Verbaan
Serie 8: Edo Brunner & Coen Swijnenberg
Serie 9: Dennis Storm & Vivienne van der Assem (want zij is echt de mol niet ;))

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #3 Gepost op: 3-03-2009, 12:07:33 »
Jantien en Harry!  ::bravo::

Gewoon.....daarom!
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #4 Gepost op: 3-03-2009, 12:08:39 »
NL 1 kan ik me geen kandidaat voor de geest halen. Serie 2: Yvonne: omdat ik haar al eens heb ontmoet op een verjaardagsfeest ver voordat er sprake was van Wie is de Mol.

Van serie 3 kan ik me eigenlijk iedereen herinneren, maar Jantien, Harry en die oh zo standvastige Ellen sprongen er voor mij uit.

Serie 4: achteraf gezien vond ik Ferdi erg leuk, Chandrika en Aafke kon ik ook wel mee lachen.

Serie 5: Mijn mol Marc-Marie vond ik wel leuk, en Victoria vond ik erg irritant.

Serie 6: omdat ze zo leuk het spelletje wilde spelen, hetgeen haar de winst heeft opgeleverd: Frédérique. Ze doet me qua spel heel erg denken aan Viviënne in de huidige serie.

Serie 7: Inge speelde het gewoon heel erg leuk, Eva was erg serieus bezig daar.

Serie 8: Ze begon als het domme soapie, maar na aflevering 3 was iedereen zowat in tranen toen ze weg moest: Georgina.


Serie 9: tot nu toe Sebastiaan Labrie. Met op een goede gedeelde tweede plek Viviënne en Anniek.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #5 Gepost op: 3-03-2009, 13:02:37 »
Serie 5: Marc-marie Huijbregts en Jim de Groot
Serie 6: Toine van Peperstraten
Serie 7: Dick Jol
Serie 8: Edo Brunner
Serie 9: Teveel eigenlijk, Hans, Sebastiaan, Rick, Anniek en Jon
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #6 Gepost op: 3-03-2009, 13:26:17 »
Serie 1: geen idee
Serie 2: Yvonne! vooral toen ze zo hard rende dat de cameraman ervan over zijn nek ging  ::rofl::
Serie 3: vooral George, maar ook de rest (nouja, Karen niet echt in positieve zin...)
België 3: Stijn konijn
Serie 4: Ferdi  :D omdat hij het spel zo doordacht leek te spelen, maar uiteindelijk finaal de mist in ging met zijn pact met de mol  ::rofl::
Serie 5: Jim ("Roekoe")
Serie 6: Toine
Serie 7: geen idee
Serie 8: Patrick
Junior: Lara en Naomi
Serie 9: Sebastiaan (grappig) en Dennis (fanatieeeeeeeeeeek)

« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 13:28:04 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #7 Gepost op: 3-03-2009, 13:41:37 »
Serie 4: Elise!!,. Een mol met mijn naam vergeet ik natuurlijk niet :p
Serie 5: Marc-Marie, maak ik thuis nog regelmatig grappen over :D
Serie 6: Frederique idd ook nog (hoe kon ik haar vergeten :P :P)
Serie 8: Patrick
Serie 9: Veel mensen denk ik... Hans, Vief, Sebas, Dennis
« Laatst bewerkt op: 3-03-2009, 15:33:24 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #8 Gepost op: 3-03-2009, 13:50:37 »
waarom zeg je zoja in de titel.  de eerste vraag kun je helemaal niet met ja beantwoorden ::rofl:: :-X

maar goed,

serie 9: VIEF!!!
serie 8 Patrick
serie 5: marc marie, lottie, yvon
serie 2: Yvonne (dat de cameramensen lootjes gingen trekken wie haar deze keer moest volgen ::rofl::)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #9 Gepost op: 3-03-2009, 14:13:25 »
Ja, de topictitel is onjuist idd. Ten eerste is het gewoon "Welke kandidaat blijft je bij". Niet "bij staan", dat zou betekenen dat je altijd nog veel contact met ze hebt. En ten tweede, wat vieffan zegt, "zo ja" slaat nergens op. Dus maak er maar gewoon "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?" van. :P
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #10 Gepost op: 3-03-2009, 14:23:39 »
Sigrid (serie 2) vond ik een topmeid. Erg mooi, werd ook meteen verliefd op haar. Heeft ook heel veel lef en wellicht een tikkeltje te groot ego. Zou me ongetwijfeld een mietje vinden als ze me zou ontmoeten.

Elise (serie 4) ook een toppertje hoor! (alhoewel ik lees dat ze een kop groter dan mij is)

Waarom heeft niemand Frederique uit serie 6 nog genoemd? Telkens als er iets apart gebeurde in die serie zag je die oogjes van Frederique gaan twinkelen en zag je haar denken 'oh wat is dit een cool spel!!!'. Leuk om naar te kijken.

Jim de Groot was ook best wel cool in serie 5. De 'deze mensen zijn echt ROEKOE!' uitspraak blijft me bij.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #11 Gepost op: 3-03-2009, 14:50:45 »
Ja, de topictitel is onjuist idd. Ten eerste is het gewoon "Welke kandidaat blijft je bij". Niet "bij staan", dat zou betekenen dat je altijd nog veel contact met ze hebt. En ten tweede, wat vieffan zegt, "zo ja" slaat nergens op. Dus maak er maar gewoon "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?" van. :P

Ik wilde al zeggen, denk niet dat ze bij me blijven staan  ;D

"Ik vond jou het leukst, dus nu moet je ook staan blijven! Hierrrrrrrrr!"  ;)
No Milk today???

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #12 Gepost op: 3-03-2009, 15:01:35 »

Waarom heeft niemand Frederique uit serie 6 nog genoemd? Telkens als er iets apart gebeurde in die serie zag je die oogjes van Frederique gaan twinkelen en zag je haar denken 'oh wat is dit een cool spel!!!'. Leuk om naar te kijken.

Die heb ik wel genoemd, en eigenlijk precies om dezelfde reden als jij aangeeft.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #13 Gepost op: 3-03-2009, 15:02:17 »
Elise (serie 4) ook een toppertje hoor! (alhoewel ik lees dat ze een kop groter dan mij is)

Het ging toch over kandidaten? Niet-mollen dus...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #14 Gepost op: 3-03-2009, 15:06:42 »
Die heb ik wel genoemd, en eigenlijk precies om dezelfde reden als jij aangeeft.

Sorry, ik las er overheen Jos! (schijnt trendy te zijn op het forum tegenwoordig  ;) )

Het ging toch over kandidaten? Niet-mollen dus...

Als dat zo is mag je Elise wegstrepen, maar ik wou gewoon iedereen noemen die ik leuk vond, en Elise was dat ook, mol of geen mol.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #15 Gepost op: 3-03-2009, 15:07:23 »
Nicky noemt Frédérique overigens al in zijn openingspost. Ze zou het prachtig vinden wanneer ze wist dat er nog zo positief over haar gepraat wordt, na bijna 3 jaar.......

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #16 Gepost op: 3-03-2009, 16:23:10 »
Nicky noemt Frédérique overigens al in zijn openingspost. Ze zou het prachtig vinden wanneer ze wist dat er nog zo positief over haar gepraat wordt, na bijna 3 jaar.......

Ja ik heb sinds kort de dvd van widm de top opdrachten alle tijden en toen zag ik Frederique terug met die fiets opdracht echt heel indrukwekkend en geweldig dat je nog zoveel kracht in je hebt s-u-p-e-r. ::bravo:: ::bravo::

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #17 Gepost op: 3-03-2009, 16:54:29 »
Serie 1: Petra (zij was voor mij de mol) & Robin (ik zie het nog voor me die bungee jump  :))
Serie 2: Yvonne, hoe ze bezig was in die gevangenis  ;D, Sigrid & Nico bij de inbraakopdracht in 't museum  ;D
Serie 3: niemand in 't bijzonder
Serie 4: Chandrika
Serie 5: Yvon (met de Godzilla opdracht :P), Lottie & Marc-Marie (en nog doof ook! memorabel moment  ::rofl:::)
Serie 6: Roderick (toen ie samen met Toine ongein uithaalde  ::ok::) & Frédérique  ::bravo::
Serie 7: Nadja & Dick (die biechten van hem, zo lekker nuchter & met de vlotopdracht en de veiling)
Serie 8: Dennis & Regina (tijdens de hele serie)
Serie 9: Viviënne, Dennis & Anniek (tijdens de hele serie)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nynkewemel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #18 Gepost op: 3-03-2009, 17:01:18 »
van de andere series weet ik niet
maar van deze serie Annien en Jon ::ok::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Welke kandidaat blijft je bij staan en zoja waarom?
« Reactie #19 Gepost op: 3-03-2009, 17:10:44 »
Serie 1: Petra (zij was voor mij de mol) & Robin (ik zie het nog voor me die bungee jump  :))
Serie 2: Yvonne, hoe ze bezig was in die gevangenis  ;D, Sigrid & Nico bij de inbraakopdracht in 't museum  ;D
Serie 3: niemand in 't bijzonder
Serie 4: Chandrika
Serie 5: Yvon (met de Godzilla opdracht :P), Lottie & Marc-Marie (en nog doof ook! memorabel moment  ::rofl:::)
Serie 6: Roderick (toen ie samen met Toine ongein uithaalde  ::ok::) & Frédérique  ::bravo::
Serie 7: Nadja & Dick (die biechten van hem, zo lekker nuchter & met de vlotopdracht en de veiling)
Serie 8: Dennis & Regina (tijdens de hele serie)
Serie 9: Viviënne, Dennis & Anniek (tijdens de hele serie)

Kut, hoe kan ik Nadja, de 'by far' irritantste kandidate ooit, vergeten zijn. ::oink::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'