Auteur Topic: Alle officiele mollenacties van Jon op een rijtje.  (gelezen 9724 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alle officiele mollenacties van Jon op een rijtje.
« Reactie #20 Gepost op: 13-03-2009, 19:39:30 »
Ja er worden nog veel aanwijzingen genoemd in de podcast ! Hadden ze eigenlijk gisteren in de uitzending even moeten zeggen, want nu missen veel mensen het misschien  :( .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle officiele mollenacties van Jon op een rijtje.
« Reactie #21 Gepost op: 13-03-2009, 19:40:11 »
Idd. end at is best jammer
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Alle officiele mollenacties van Jon op een rijtje.
« Reactie #22 Gepost op: 13-03-2009, 19:47:57 »
Ja er worden nog veel aanwijzingen genoemd in de podcast ! Hadden ze eigenlijk gisteren in de uitzending even moeten zeggen, want nu missen veel mensen het misschien  :( .

Ze hebben uitgelegd dat het komt door tijdsgebrek. Tja dan moeten ze maar tijd maken vind ik. Waarom ze er hints in stoppen en niet laten zien op tv blijft me een raadsel. Ook een paar molacties kwamen niet aan bod geloof ik.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Jon soms wel erg gemene trekjes had als Mol. Net zoals hij in de podcast Anniek confronteert met het feit dat hij de handrem elke keer doodleuk optrok, de manier waarop hij dat zegt is allesbehalve lief. >:D Toch wel een mooie actie van Jon. Je moet het maar durven zo elke keer aan de handrem trekken.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle officiele mollenacties van Jon op een rijtje.
« Reactie #23 Gepost op: 13-03-2009, 20:23:11 »
Hebben jullie die youtube filmpjes al bekeken http://schiffersfm.omroep.nl/page/artikel/286582
Dat is leuk ::ok:: Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik weet waar Hans zijn tekst vandaan heeft gehaald ::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Alle officiele mollenacties van Jon op een rijtje.
« Reactie #24 Gepost op: 13-03-2009, 20:49:00 »
Dat is leuk ::ok:: Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik weet waar Hans zijn tekst vandaan heeft gehaald ::)

Haha! Hij leest gewoon jouw blog op! ::rofl::

Leuke filmpjes. ::ok::