Auteur Topic: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux  (gelezen 12845 keer)

Offline HansH87

  • Forumlid
Noord-Ierland is natuurlijk niet de hipste WIDM bestemming van de afgelopen negen jaar, maar toch, ik denk dat veel Wie is de Mol fans er graag aan het spel hadden deelgenomen.
UcDean, een activiteitengroep van de Universiteit Utrecht, organiseert voor het tweede achtereenvolgende jaar een Wie is de Mol spel in het voorjaar en neemt 15 kandidaten mee op een onvergetelijke reis naar Schotland (het land van de tweede serie), Engeland, België, Duitsland en Nederland. Met tien dagen non-stop actie, van zaterdag 16 mei 2009 tot en met maandag 25 mei 2009, in vijf verschillende landen (+ een geheim zesde land dat een aantal kandidaten zullen ontdekken), is dit het grootste Wie is de Mol spel dat voor zover wij weten ooit in de Benelux heeft plaatsgevonden.

Als onderdeel van de viering van het tienjarig bestaan van University College Utrecht zal UcDean's Wie is de Mol: Gevecht zonder Grenzen met dertig nieuwe, spectaculaire opdrachten komen, mogelijk gemaakt door een vergroot budget waardoor ook de prijs voor de winnaar dit jaar kan oplopen tot meer dan 3000 euro. Als je interesse hebt in de spannendste vakantie van je leven, kijk dan hier op de site van UcDean. De teksten op deze site zijn in het Engels om ook buitenlandse studenten de kans te geven mee te doen, maar je kunt gewoon in het Nederlands met de organisatie communiceren. Je hoeft ook geen student (van de Universiteit Utrecht) te zijn om mee te kunnen doen. De aanmeldingsprocedure is nu begonnen en loopt nog maar enkele weken. Het zou natuurlijk erg leuk zijn het spel met een aantal van jullie, de trouwe forumgebruikers, (en die-hard fans van WIDM) te kunnen spelen.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2009, 07:00:51 »
Het is misschien handig (en ook erg jammer) om te vermelden dat je tussen de 18 en 25 jaar moet zijn om deel te kunnen nemen  :\'(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2009, 14:23:54 »
Moeten jullie niet studeren, daar op het UC? :P Dit valt toch gewoon midden in blok 4?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2009, 15:13:00 »
de winnaar kan 3000 euro winnen? ::oink::

50-300 euro is in elk geval niet veel geld voor zo'n all-in mollenjacht.

Alleen zo *** dat ik 19 mei een tentamen heb, en niet weet of dat een echt belangrijk tentamen is of gewoon een herkansbaar deeltentamentje, is het een herkansbaar deeltentamentje schrijf ik me zeker in.

Er is alleen geen manier waarop ik dat nu te weten kan komen, dus zal ik denk ik niet kunnen
« Laatst bewerkt op: 20-01-2009, 15:19:29 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2009, 16:09:15 »
Hè, doe jij niet mee vanwege één of ander tentamentje?! Jij was toch die ultra-die-hard molfan die werkelijk alles opzij zou zetten om bij de MFD te kunnen zijn? Dat laat je je er toch niet door zoiets onbelangrijks als je studie van weerhouden om aan WIDM mee te kunnen doen?! ??? ??? ???

 :P ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline HansH87

  • Forumlid
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #5 Gepost op: 20-01-2009, 18:57:34 »
Moeten jullie niet studeren, daar op het UC? :P Dit valt toch gewoon midden in blok 4?

Gelukkig zijn de lestijden op University College Utrecht een beetje anders dan elders. Wij hebben daardoor een week vakantie tussen 16 en 25 mei. Trouwens heeft heel Nederland het grootste deel van het project vrij omdat Hemelvaart tijdens WIDM valt. Daardoor hoopten we dat toch zoveel mogelijk geïnteresseerden tijd hebben/kunnen maken.

Offline Janer

  • Forumlid
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #6 Gepost op: 20-01-2009, 19:03:55 »
Ongelovelijk zonde voor me dat ik pas 14 ben. Al sinds ik WIDM kijk wil ik een keer meedoen, mja, 't gaat niet hea. :(

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #7 Gepost op: 20-01-2009, 19:48:52 »
Waarom staat alles op de website in het engels??
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2009, 19:50:19 »
Gelukkig zijn de lestijden op University College Utrecht een beetje anders dan elders. Wij hebben daardoor een week vakantie tussen 16 en 25 mei. Trouwens heeft heel Nederland het grootste deel van het project vrij omdat Hemelvaart tijdens WIDM valt. Daardoor hoopten we dat toch zoveel mogelijk geïnteresseerden tijd hebben/kunnen maken.
Tsja op de uni heb je geen herst, voorjaar en mei vakantie meer, helaas. Nja, dan maak je gewoon lekker zelf vakantie wanneer je dat wilt ;D
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2009, 19:51:13 »
Hè, doe jij niet mee vanwege één of ander tentamentje?! Jij was toch die ultra-die-hard molfan die werkelijk alles opzij zou zetten om bij de MFD te kunnen zijn? Dat laat je je er toch niet door zoiets onbelangrijks als je studie van weerhouden om aan WIDM mee te kunnen doen?! ??? ??? ???

 :P ;)
;D

Molloot sinds seizoen 4

Offline HansH87

  • Forumlid
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2009, 19:58:14 »
Waarom staat alles op de website in het engels??

University College Utrecht is een internationale instelling waar ongeveer 30 % van de studenten uit het buiteland afkomstig is. Bovendien zijn alle lessen in het Engels. Dit verplicht UcDean, als officieel aan University College Utrecht verbonden organisatie, ertoe al haar evenementen voor buitenlandse studenten open te stellen. Vandaar dat de promotiecampagne in het Engels is. Echter, onze ervaring leert dat het WIDM spel vooral populair is onder Nederlandse (en Belgische) volgers. Daarom is de kans groot dat het uiteindelijke spel gewoon in het Nederlands zal plaatsvinden. Je kunt ook gewoon in het Nederlands met de organisatie communiceren. Het aanmeldformulier en eventuele interview zullen ook in het Nederlands plaatsvinden voor Nederlandstalige kandidaten. Als je iets niet begrijpt op de webpagina kun je een mailtje sturen naar de organisatie; ze antwoorden normaal gesproken erg snel.

Offline HansH87

  • Forumlid
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #11 Gepost op: 22-01-2009, 23:16:14 »
Het is misschien handig (en ook erg jammer) om te vermelden dat je tussen de 18 en 25 jaar moet zijn om deel te kunnen nemen  :\'(

In sommige gevallen zijn hierop uitzonderingen mogelijk. Als je interesse hebt, informeer dus altijd even bij de organisatie.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #12 Gepost op: 23-01-2009, 22:22:09 »
UCU? Mogen voormalig RA'ers ook meedoen?  >:D
Tell me what your telescope says

Offline HansH87

  • Forumlid
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #13 Gepost op: 23-01-2009, 23:06:21 »
UCU? Mogen voormalig RA'ers ook meedoen?  >:D

Absoluut! Kandidaten die op de Roosevelt Academy in Middelburg zitten (of hebben gezeten) zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen. Mits je niet ouder dan 26 bent.

Offline HansH87

  • Forumlid
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #14 Gepost op: 4-02-2009, 23:51:00 »
Op de website van UcDean kun je nu een promotiefilmpje downloaden dat je een idee geeft van de opdrachten en uitdagingen die we in 2008 deden en dat wat we voor dit jaar van plan zijn. Je kunt je nog opgeven voor UcDean's Wie is de Mol 2009 tot en met 13 februari.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #15 Gepost op: 5-02-2009, 16:00:03 »
Heel aantrekkelijk

Maar ik vrees dat mijn examens iets te belangrijk zijn om die hiervoor te laten schieten :P

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #16 Gepost op: 5-02-2009, 16:12:09 »
Heel aantrekkelijk

Maar ik vrees dat mijn examens iets te belangrijk zijn om die hiervoor te laten schieten :P

Examens kan je toch altijd doen?! Een WIDM-spel niet!

Groot gelijk ;) al lijkt zo'n WIDM-spel ook wel gaaf! :D
2024: wie is de Mol?

Offline Roxanne88

  • Forumlid
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #17 Gepost op: 11-03-2009, 12:09:01 »
Hoi

Ik heb een poosje trug ook eens met een wie is de molspel mee gedaan. Ik wilde me hier ook eerst voor op geven maar moet in mei gewoon naar school. Weet iemand of er hiervan ook beelden op de site worden gezet of heeft iemand al gehoord of hij of zij mee mag meedeon?

Babaai

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #18 Gepost op: 11-03-2009, 20:20:26 »
ik heb vorig jaar mee gedaan als niet-student aan de 1e serie van de UC-Dean's WIDM en dat was erg gezellig...
had me dit jaar ook opgegeven omdat ik Schotland een x wilde zien en ook wel weer naar Engeland wilde en ja WIDM is gewoon een intrigerend spel...maar ja helaas...
het is een aanrader voor iedereen die tijd, zin en een beetje geld heeft!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Roxanne88

  • Forumlid
Re: Geef je nu op voor het grootste Wie is de Mol spel in de Benelux
« Reactie #19 Gepost op: 12-03-2009, 09:34:56 »
En je weet niet of ze er ook opnames van maken? Ziet er allemaal profesioneel, dus ben wel benieuwd hoe 't er achteraf komt uit te zien.