Auteur Topic: Theorie: eerdere afleveringen  (gelezen 31094 keer)

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #100 Gepost op: 18-02-2009, 14:59:51 »
Bijvoorbeeld dat Karel vaak roze droeg toen Inge de mol was

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #101 Gepost op: 18-02-2009, 15:12:30 »
Bijvoorbeeld dat Karel vaak roze droeg toen Inge de mol was

Yep. En er was ook een keer, ik meen in seizoen 3, dat er allerlei namen van deelneemsters op de weg stonden en uit het feit dat je alleen vrouwennamen zag, had je moeten kunnen opmaken dat de mol een man was. Het was een officiele hint, maar persoonlijk vond ik hem ontzettend vaag  ::niet-ok::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #102 Gepost op: 18-02-2009, 15:37:46 »
Bijvoorbeeld dat Karel vaak roze droeg toen Inge de mol was

Volgens mij was dat juist niet zo. In 2006 droeg Karel heel veel roze en was Milouska de mol, toen Karel in 2007 dus heel veel blauw droeg dachten heel veel forummers (onder wie ikzelf) dat de mol nu een man was, maar dat bleek niet zo te zijn (Inge).
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #103 Gepost op: 18-02-2009, 17:07:58 »
Overigens was het roze geen hint, Karel heeft dat toch duidelijk op de fandag verteld, het is naar een keurig, oud Engels gebruik.
The British are not impressed.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #104 Gepost op: 18-02-2009, 17:15:06 »
Overigens was het roze geen hint, Karel heeft dat toch duidelijk op de fandag verteld, het is naar een keurig, oud Engels gebruik.

Vrij apart dat iemand zich in Argentinië naar een oud Engels gebruik kleedt. :-)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #105 Gepost op: 18-02-2009, 17:23:46 »
Nou, dat vind ik helemaal niet raar. Moet hij soms in een Argentijns kostuum presenteren? Engelsen staan bekend om hun keurigheid, dus helemaal niet vreemd dat hij zich ook zo kleedt. Dat straalt nu eenmaal netheid uit.
The British are not impressed.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #106 Gepost op: 18-02-2009, 17:24:36 »
Vrij apart dat iemand zich in Argentinië naar een oud Engels gebruik kleedt. :-)

In de tweede helft van de 19e eeuw begonnen immgranten uit Engeland en Wales schapenfokkerijen in Argentinie.  ::tandpastasmiley::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #107 Gepost op: 18-02-2009, 17:31:10 »
In de tweede helft van de 19e eeuw begonnen immgranten uit Engeland en Wales schapenfokkerijen in Argentinie.  ::tandpastasmiley::

Dat zal het verklaren  ::tandpastasmiley::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #108 Gepost op: 18-02-2009, 17:33:20 »
En de Falkland eilanden zijn officieel Brits, maar ieder weldenkend mens ziet dat het eigenlijk Argentijns behoort te zijn.
The British are not impressed.

Online G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #109 Gepost op: 18-02-2009, 18:44:54 »
Toch geen hints naar geslacht van De Mol dus ?  ;)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #110 Gepost op: 19-02-2009, 21:48:02 »
Dit is dé hint van dit seizoen collega-molspeurders ::tandpastasmiley::
Vergelijkbaar met de Gebaren hint.
Alleen geloofd iedereen hier helaas nog niet in.


Alles voor de tweede keer;
dus ook voor de tweede keer een Dennis mol ::zwaai::


Wat ik me nu opeens bedenk:
In een vorig seizoen is er eerder een pact geweest met de mol. (Elise en Ferdi?)
& wie bedacht om een pact te sluiten?
Inderdaad, Dennis!
« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 21:59:41 door S-type »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #111 Gepost op: 20-02-2009, 16:30:39 »
Iedereen doet toch zo druk over dat getal 2506 dat op die laptop stond? Dat dat maar 1 dag verschilt met 25-06, de geboortedatum van Dennis?

Ik zat net weer even de hints van oude series op de site van Heinz te lezen, en het valt me op dat in seizoen 6 de datum 24-06 ook een belangrijke rol had, het was namelijk de geboortedatum van Milouska. Er was toen een race van 24 minuten en 6 rondjes, en men moest iemand 1972 laten zeggen, dat werd niet gezegd maar wel 1973 en dat was de geboortedatum van Milouska.

Nu weer een getal met 1 cijfertje wat niet klopt?

En dan ook nog eens een kandidaat met dezelfde geboortedatum als een ex-mol. Frappant!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #112 Gepost op: 20-02-2009, 16:41:30 »
Vorig jaar stond er ook al nummers op de laptop:

Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #113 Gepost op: 21-02-2009, 21:24:49 »
Stel dat het een hint is, dat 2506, waarom staat er dan niet 2406? ???
DOM VEEL RADEN

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #114 Gepost op: 21-02-2009, 21:28:04 »
Iedereen doet toch zo druk over dat getal 2506 dat op die laptop stond? Dat dat maar 1 dag verschilt met 25-06, de geboortedatum van Dennis?

Ik zat net weer even de hints van oude series op de site van Heinz te lezen, en het valt me op dat in seizoen 6 de datum 24-06 ook een belangrijke rol had, het was namelijk de geboortedatum van Milouska. Er was toen een race van 24 minuten en 6 rondjes, en men moest iemand 1972 laten zeggen, dat werd niet gezegd maar wel 1973 en dat was de geboortedatum van Milouska.

Nu weer een getal met 1 cijfertje wat niet klopt?

Misschien zei Pieter Jan daarom wel dat er 25 gasten bediend moesten worden, terwijl Anniek het later over 24 gasten had.

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #115 Gepost op: 21-02-2009, 23:48:03 »
Iedereen doet toch zo druk over dat getal 2506 dat op die laptop stond? Dat dat maar 1 dag verschilt met 25-06, de geboortedatum van Dennis?

Ik zat net weer even de hints van oude series op de site van Heinz te lezen, en het valt me op dat in seizoen 6 de datum 24-06 ook een belangrijke rol had, het was namelijk de geboortedatum van Milouska. Er was toen een race van 24 minuten en 6 rondjes, en men moest iemand 1972 laten zeggen, dat werd niet gezegd maar wel 1973 en dat was de geboortedatum van Milouska.

Nu weer een getal met 1 cijfertje wat niet klopt?

En dan ook nog eens een kandidaat met dezelfde geboortedatum als een ex-mol. Frappant!


Ik kan het niet meer vinden of bij Heinz of ik las het hier maar Milouska heeft onder het eten op een vraag de datum veranderd het was haar datum maar ze had er een dag bij geteld wat dus niet goed was
 Heinz weet jij of ik dat op jou site heb zien staan?  24 werd 25 volgens milouska

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #116 Gepost op: 22-02-2009, 08:15:06 »

Ik kan het niet meer vinden of bij Heinz of ik las het hier maar Milouska heeft onder het eten op een vraag de datum veranderd het was haar datum maar ze had er een dag bij geteld wat dus niet goed was
 Heinz weet jij of ik dat op jou site heb zien staan?  24 werd 25 volgens milouska

1972 werd 1973, 24 bleef 24. Dat staat onderaan op deze pagina, precies zoals Tsubasa het beschrijft.

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #117 Gepost op: 23-02-2009, 16:09:18 »
1972 werd 1973, 24 bleef 24. Dat staat onderaan op deze pagina, precies zoals Tsubasa het beschrijft.

Hartelijk bedankt, ik had het stukje van Tsubasa helemaal gemist  ::schaam::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #118 Gepost op: 23-02-2009, 18:58:25 »
Hartelijk bedankt, ik had het stukje van Tsubasa helemaal gemist  ::schaam::

Dan moet je beter mikken.  :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Online G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Theorie: eerdere afleveringen
« Reactie #119 Gepost op: 26-02-2009, 21:47:29 »
Stoomtrein, touw en laser afstandmeting, rijden in een geblindeerde auto terwijl je van buiten aanwijzingen krijgt ... ik begon hier steeds meer in te geloven en dan vooral in Dennis is weer De Mol .... maar Dennis is eruit  :-\\ .
Spelletje ?! - It's a way of life !