Auteur Topic: Aflevering 6 (12-02-2009)  (gelezen 90297 keer)

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #280 Gepost op: 17-02-2009, 21:34:25 »
Ik ben zo bang dat Rick, Jon en Anniek in de finale komen te staan... Dan weet ik het dan nog niet. ???

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #281 Gepost op: 17-02-2009, 21:54:11 »
Ik ben juist bang dat Dennis en Viv in de finale komen door hun pact, en dat ik geen van die 2 verdenk  :P Lijkt me geweldig: Jon, Rick en Anniek in de finale, dan zijn de meningen lekker verdeeld hier.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #282 Gepost op: 17-02-2009, 22:02:07 »
Ik ben zo bang dat Rick, Jon en Anniek in de finale komen te staan... Dan weet ik het dan nog niet. ???

BRRRRR, ik moet er niet aan denken zeg, wat een spanning. Kan wel een hartverzakking krijgen.

Tommie, Rat, Heinz en al die anderen, wat hebben we het inderdaaaad zwaar dit jaar zeg. Ik ben er echt helemaal de kluts van kwijt. Ik heb dit echt nog nooit gehad, afl. 7 is aanstaande en eigenlijk heb ik geen flauw idee van wie de mol is.
De enige die ik voor 100% afschrijf is Viv.
Bij Dennis blijf ik toch op een fanatieke kandidaat zitten alhoewel ik toch soms nog wel eens een beetje wankel als er iemand komt met een plaisibele verklaring.
Anniek is rete verdacht maar toch....
En dan heb je Jon en Rick en dan stok ik......
Vind ze allebei zeer verdacht als mol, doen allebei mollige dingen, reageren ook beide als goede kandidaten. Dus shoot me!!! Ik heb de knoop door gehakt en ga voor Rick(denk ik, moet m'n pool nog steeds invullen) kom ik wel met het probleem te zitten dat m'n verliezend finalist veranderd moet worden. Doe ik daar.... hahaha. Wat is het ook een heerlijk spel!!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #283 Gepost op: 17-02-2009, 23:08:42 »
Inderdaad SAEM ik ben t helemaal met je eens  ::jaja::Zo moeilijk als dit jaar is t nog nooit geweest. Ik heb nog geen enkele echte aanwijzing kunnen vinden of hier gelezen die me kan overtuigen van wie de mol is.  ::ohno::
Mijn gevoel zegt al vanaf aflevering 1 dat Jon um is. Daar blijf ik dan maar bij. Ik ben zo benieuwd wat donderdag ons gaat brengen. ::oink::

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #284 Gepost op: 17-02-2009, 23:39:48 »
Ik vind het heerlijk dat het zo "moeilijk" is.
Als mijn mol in de finale zit dan zal ik per aflevering weergeven van waarom ik denk dat zij/hij de mol is.
Ik ben alles al aan het uitwerken. 

Offline xTwinklestar

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • GOOO VIV! =D
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #285 Gepost op: 18-02-2009, 12:21:14 »
Het is inderdaad heerlijk dat het zo moeilijk is, maar af en toe ook heel erg frustrating. Ik blijf op Rick zitten, op hem zit ik al vanaf aflevering 1.  :P
Maar nu begin ik toch een beetje te twijfelen, want Jon is ook wel verdacht.  ::vergroot::
Okee, ik blijf gewoon op Rick.  ::rofl::
Viviënne = toppertje!

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #286 Gepost op: 18-02-2009, 12:35:39 »
Ik heb precies hetzelfde! Vanaf het begin zegt m'n gevoel Rick, maar ik begin Jon steeds meer te verdenken!
Het zal wel weer zo zijn dat ik tijdens de finale het nog niet weet  :P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #287 Gepost op: 18-02-2009, 12:37:18 »
Het is inderdaad heerlijk dat het zo moeilijk is, maar af en toe ook heel erg frustrating. Ik blijf op Rick zitten, op hem zit ik al vanaf aflevering 1.  :P
Maar nu begin ik toch een beetje te twijfelen, want Jon is ook wel verdacht.  ::vergroot::
Okee, ik blijf gewoon op Rick.  ::rofl::

Ik heb precies hetzelfde! Vanaf het begin zegt m'n gevoel Rick, maar ik begin Jon steeds meer te verdenken!
Het zal wel weer zo zijn dat ik tijdens de finale het nog niet weet  :P

Me 2 ! Ik speel alles of niks. Als ik ga zitten switchen.. Dan maak ik mezelf gek.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline xTwinklestar

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • GOOO VIV! =D
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #288 Gepost op: 18-02-2009, 12:45:56 »
Haha ik dacht dat er niemand was die het met me eens was. Iedereen in mijn omgeving verklaart me voor gek. Gelukkig zijn er hier meer mensen die hetzelfde hebben.  :P
Viviënne = toppertje!

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #289 Gepost op: 18-02-2009, 13:51:53 »


Waarom loopt Rick als enige de andere kant op?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #290 Gepost op: 18-02-2009, 14:51:08 »

Waarom loopt Rick als enige de andere kant op?
Het kan toch gewoon dat Rick eerst goed liep, toen dat vraagteken zag en even terug liep, misschien dacht hij dat hij iets misschien niet had gezien ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #291 Gepost op: 18-02-2009, 16:03:10 »
Lekker van die foto, dat kon je ook wel in mijn topic posten. Daar ook al 3 x aangehaald.
Iedereen loopt de zelfde route behalve Rick, die loopt van het vraagteken weg.

Ik snap niet dat mensen Vivienne afschrijven, zij is zo overduidelijk de mol.
Wil je alles na lezen; kijk hier;
http://viviennedemol.livejournal.com/
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #292 Gepost op: 18-02-2009, 16:17:46 »
Lekker van die foto, dat kon je ook wel in mijn topic posten. Daar ook al 3 x aangehaald.
Iedereen loopt de zelfde route behalve Rick, die loopt van het vraagteken weg.

Ik snap niet dat mensen Vivienne afschrijven, zij is zo overduidelijk de mol.
Wil je alles na lezen; kijk hier;
http://viviennedemol.livejournal.com/

Geeft niet, die tunnelvisie heb ik ook :-)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #293 Gepost op: 18-02-2009, 16:46:26 »
Het kan toch gewoon dat Rick eerst goed liep, toen dat vraagteken zag en even terug liep, misschien dacht hij dat hij iets misschien niet had gezien ::jaja::
Ja zo denk ik er eigenlijk ook over. Net zoals Sebastiaan die ook wat experimenteerde met de borden. Misschien was Rik ook wel op onderzoek uit.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #294 Gepost op: 18-02-2009, 16:56:10 »
Ja zo denk ik er eigenlijk ook over. Net zoals Sebastiaan die ook wat experimenteerde met de borden. Misschien was Rik ook wel op onderzoek uit.
Uhh, het lijkt me meer iets verdachts. Tijdens dat hij daar loopt zegt zijn stem op de achtergrond dat hij steeds hoger het gebouw in komt via trappen etc.. Of A; hij is de mol, en snijt gewoon een stuk van het parkours of B; er is gewoon geen logische reden voor.. In de molmail heeft hij wel iets gezegd over blinddoeken en zich zelf over geven aan een ander, misschien heeft dat er wat mee te maken.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Kleinmarleentje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #295 Gepost op: 18-02-2009, 17:00:49 »
Ik word echt helemaal gek van alle hint, verdenkingen, vrijpleitingen en weet ik veel wat.. Haha, ik lees het niet eens allemaal meer, omdat ik echt paranoïde word zo :P

Kan iemand mij even vertellen wat de SMS is? (misschien echt heel dom, maar ik zie t zo vaak en ik heb gewoon geen zin om er zelf over na te denken, omdat ik al veel te veel nadenk over WIDM..) Weet je wat, ik zeg: Eva is de mol en die speelt iedereen vanaf bovenaf tegen elkaar uit  ::ok:: ;D

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #296 Gepost op: 18-02-2009, 17:18:05 »
Ik word echt helemaal gek van alle hint, verdenkingen, vrijpleitingen en weet ik veel wat.. Haha, ik lees het niet eens allemaal meer, omdat ik echt paranoïde word zo :P

Kan iemand mij even vertellen wat de SMS is? (misschien echt heel dom, maar ik zie t zo vaak en ik heb gewoon geen zin om er zelf over na te denken, omdat ik al veel te veel nadenk over WIDM..) Weet je wat, ik zeg: Eva is de mol en die speelt iedereen vanaf bovenaf tegen elkaar uit  ::ok:: ;D

SMS is de 'Secret Mole Society' oftewel Yvon Jaspers, Molouska Meulens, Inge Ipenburg en Dennis Weening.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Dat ene mens

  • Forumlid
  • Psst, ik ben de mol
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #297 Gepost op: 18-02-2009, 19:53:57 »
Oké, nu wil ik het toch wel zeker weten;

Tunnelvisie is toch dat je één mol verdenkt en dus niemand anders meer kan verdenken?  :-\\

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #298 Gepost op: 18-02-2009, 19:56:02 »
Oké, nu wil ik het toch wel zeker weten;

Tunnelvisie is toch dat je één mol verdenkt en dus niemand anders meer kan verdenken?  :-\\

Bij WIDM wel ja.  :P
Je bent overtuigd en niet meer om te praten. Heel zwart/wit.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (12-02-2009)
« Reactie #299 Gepost op: 18-02-2009, 21:13:04 »
Kan iemand misschien 2 shots maken van :

1. Rick achter het glas + muur op de achtergrond
2. Jon achter het glas + muur op de achtergrond

Ik heb namelijk net gekeken op bijvoorbeeld:
14:25 (Rick) & 17:50 (Jon)

By Jon zit er een zwart gat achter, een soort open haard. Dat is bij Rick niet het geval.
Dat wil dus zeggen dat er 2 ''spiegelplekken'' waren. Lijkt me nou niet heel logisch en goedkoop voor de AVRO...
Behalve als 1 van de de spiegels WEL doorzichtig is.