Auteur Topic: Molmail  (gelezen 217178 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #180 Gepost op: 4-02-2009, 14:50:57 »
in de andere molmails had het grijze stukje niks met de aflevering te maken, zou vreemd zijn als dat nu wel zo is...

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #181 Gepost op: 4-02-2009, 15:37:30 »
in de andere molmails had het grijze stukje niks met de aflevering te maken, zou vreemd zijn als dat nu wel zo is...

Anniek spreekt hier wel heel duidelijk over een opdacht. Alleen vreemd dat ze zegt: "Die waterpijpen MOCHTEN we roken.."



Heb de rest nog even teruggekeken en meestal komt er toch wel iets uit de aflevering naar voren:

Afl 4: Dennis met een algemeen verhaaltje dat niemand in de groep te vertrouwen is.

Afl 3: Sebastiaan over het gestolen boekje van Froukje.

Afl 2: Froukje over het uitzoeken van de kledingstukken op de bus.

Afl 1: Hans over het moment dat hij de vraag krijgt of hij de mol wil zijn.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #182 Gepost op: 4-02-2009, 16:45:44 »
ik bedoelde dat het telkens niks met de opdrachten te maken had. sorry ;).

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: Molmail
« Reactie #183 Gepost op: 4-02-2009, 17:03:40 »
...En zei PJ nou: verrassing of verrassend?

ik hoorde duidelijk dat hij verassing zei. Echt heel geheimzinnig.

Miss komt Hans wel weer terug. VERASSING!  ;D
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #184 Gepost op: 4-02-2009, 17:13:44 »


Miss komt Hans wel weer terug. VERASSING!  ;D

Dan denk ik eerder dat Vera terug komt:
Verassing  ::tandpastasmiley::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail
« Reactie #185 Gepost op: 4-02-2009, 17:15:26 »
Een verassing zou ik niet zo leuk vinden, maar voor een verrassing ben ik wel te porren.
The British are not impressed.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #186 Gepost op: 4-02-2009, 17:31:39 »
 ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Molmail
« Reactie #187 Gepost op: 4-02-2009, 18:48:05 »
ik hoorde duidelijk dat hij verassing zei. Echt heel geheimzinnig.

Miss komt Hans wel weer terug. VERASSING!  ;D

Dan denk ik eerder dat Vera terug komt:
Verassing  ::tandpastasmiley::

Hans en Vera verassen? Welke lugubere opdracht hadden jullie in gedachten dan? >:D Nu, dan kunnen we die twee al zeker wegstrepen. Die komen dan niet direct terug lijkt me.  ;D

Misschien bedoelt PJ met verrassing dat er twee kandidaten afvallen? Is toch al eerder gebeurd.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2009, 18:51:08 door feniks »

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #188 Gepost op: 4-02-2009, 19:10:30 »
Rick: Ik hou wel van avontuur, maar op een gegeven moment wil ik wel weten van wat ik ga doen, zodat ik me er op kan voorbereiden
-had hij beter voorbereid willen zijn op zijn taak als mol, vanwege dat de mol pas in de eerste aflevering werd gekozen?

Dennis: een spelletje met dobbelstenen in het midden van de arena tegen Sebastiaan. Als ik me niet vergis met 2 pionnen.
-Heeft hij er zolang in gezeten dat hij alle opdrachten vergeet en niet meer weet. In dat geval zou hij best eens de mol kunnen zijn! En heeft hij ons in afl. 1 lekker op een dwaalspoor gezet!

Froukje: Ik zat in die gevangenis. Het enige bijkomende voordeel, was daarbij dat ik iedereen heel goed kon observeren. En ik had zelf eigenlijk ontzettend veel zin om een beetje te gaan zitten mollen.
-Dat snap ik, ze heeft de voorgaande 4 aflevering nog niet veel gemold als mol zijnde dan komt er zo'n geschikte opdracht en dan wordt ze in een gevangenis opgesloten, arm meisje toch.

PJH: aflevering 5, verrassing!
-:o nou nou een verrassing, wat zal het zijn?? Hij weet altijd veel info in zijn berichten te stoppen die PJ.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #189 Gepost op: 4-02-2009, 20:22:57 »
Ik denk niet dat PJ bedoelt dat er een verrassing komt, maar dat hij gewoon niets over de aflevering verteld en dat we maar gewoon lekker zelf moeten gaan kijken...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #190 Gepost op: 4-02-2009, 20:23:58 »
Dennis: een spelletje met dobbelstenen in het midden van de arena tegen Sebastiaan. Als ik me niet vergis met 2 pionnen.
-Heeft hij er zolang in gezeten dat hij alle opdrachten vergeet en niet meer weet. In dat geval zou hij best eens de mol kunnen zijn! En heeft hij ons in afl. 1 lekker op een dwaalspoor gezet!

De intervieuws zijn in December 2008 opgenomen.. De opname's van dit spel waar hij het over heb met de pions, is opgenomen in Juni 2008. Zit 6 maanden tussen.

Dus het is niet zo vreemd dat ie niet alles meer zo goed weet.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #191 Gepost op: 4-02-2009, 20:27:18 »
De intervieuws zijn in December 2008 opgenomen.. De opname's van dit spel waar hij het over heb met de pions, is opgenomen in Juni 2008. Zit 6 maanden tussen.

Dus het is niet zo vreemd dat ie niet alles meer zo goed weet.

Maar wie is de mol is toch iets spectaculairs wat je niet gauw vergeet -> al die opdrachten enzo! Maar je hebt op zich wel gelijk!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #192 Gepost op: 4-02-2009, 20:39:41 »
De 'ganzebord' opdracht kan volgens mij nog best wél in Noord Ierland zijn. De Giant's Causeway is ideaal te gebruiken als speelbord. Dit zijn namelijk allemaal vijfshoekige pilaren.

Maar het waterpijp-gebeuren zie ik echt niet passen in Noord Ierland.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Molmail
« Reactie #193 Gepost op: 4-02-2009, 20:54:49 »
Maar het waterpijp-gebeuren zie ik echt niet passen in Noord Ierland.
Nee, ik hoorde dat over die waterpijp en ik dacht: ze zullen toch, verdomd als't niet waar is, tóch naar Jordanië afreizen??  :o

Als dat zo is kun je me echt opvegen..
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail
« Reactie #194 Gepost op: 4-02-2009, 21:09:35 »
Ik vind ook zo gauw geen waterpijp cafés in Noord-Ierland. En ik denk dat je ze ook niet echt meer zal vinden, want in N-I geldt sinds 30 april 2007 een rookverbod.
The British are not impressed.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #195 Gepost op: 4-02-2009, 22:12:55 »
De 'ganzebord' opdracht kan volgens mij nog best wél in Noord Ierland zijn. De Giant's Causeway is ideaal te gebruiken als speelbord. Dit zijn namelijk allemaal vijfshoekige pilaren.

Maar het waterpijp-gebeuren zie ik echt niet passen in Noord Ierland.

Dennis heeft het duidelijk over een arena. De Giant's Causeway valt dus af als lokatie.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #196 Gepost op: 4-02-2009, 22:22:13 »
Nee, ik hoorde dat over die waterpijp en ik dacht: ze zullen toch, verdomd als't niet waar is, tóch naar Jordanië afreizen??  :o

Als dat zo is kun je me echt opvegen..
en dan is heinz nog meer in mijn achting gestegen, want hij had het daar in oktober dus over. Maar als het Amerika blijkt te zijn, hetgeen ik ook niet kan rijmen met waterpijpen, dan wil ik mijn cryptopictoboekje, want ik heb steeds richting Amerika gewezen, al vanaf april vorig jaar.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #197 Gepost op: 4-02-2009, 22:23:21 »
Dennis heeft het duidelijk over een arena. De Giant's Causeway valt dus af als lokatie.
Ja, je hebt gelijk.

Waar kan ik trouwens de originele "Jordanië" geruchten lezen?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #198 Gepost op: 4-02-2009, 22:29:56 »
ze begonnen op 18 september op het avro-forum. Ene Buffie meende interessant te zijn, en noemde dat land als lokatie. Heinz had het opgepikt, van iemand waarvan hij overtuigd was dat die niet zomaar met geruchten  naar buiten treedt. Kennelijk heeft die bron zich ook op de uitspraak van ´buffie´ gebaseerd.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #199 Gepost op: 4-02-2009, 22:45:01 »
ze begonnen op 18 september op het avro-forum. Ene Buffie meende interessant te zijn, en noemde dat land als lokatie. Heinz had het opgepikt, van iemand waarvan hij overtuigd was dat die niet zomaar met geruchten  naar buiten treedt. Kennelijk heeft die bron zich ook op de uitspraak van ´buffie´ gebaseerd.

Of Buffie is iemand van de Avro...
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !