Auteur Topic: Molmail  (gelezen 217186 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #280 Gepost op: 12-02-2009, 17:41:39 »
Oke, het is maar 6 euro per jaar (dat zijn de kosten niet), maar uit principe vind ik gewoon dat ik dit niet moet doen! Chantage vind ik dit. Je mag mee, maar......  ::niet-ok::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #281 Gepost op: 12-02-2009, 17:46:36 »
Ik kon de DVD al niet weerstaan. Maar goed, die kreeg je sowieso, dat is iets anders dan een hele kleine kans dat je dat ticket wint.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Molmail
« Reactie #282 Gepost op: 12-02-2009, 17:49:57 »
Ik kan wss toch niet. Ik moet naar school.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #283 Gepost op: 12-02-2009, 18:51:46 »
Wauw... moeten toch in elk geval duimen dat deze prijs naar een .com bezoeker gaat. Al laten ze je vast een NDA ondertekenen.

Kan je gewoon zonder problemen lid zijn twee omroepen? Het wordt nu toch wel intressant om 6 euri neer te tellen. (Je weet maar nooit wat voor rare regeltjes er allemaal bedacht worden.)

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Molmail
« Reactie #284 Gepost op: 12-02-2009, 19:08:30 »
Je mag van zoveel omroepen lid zijn als je wilt.
Zelf ben ik lid van de VARA en BNN, maar overweeg nu ook de AVRO.... zo'n reis is natuurlijk te leuk om te laten lopen :)
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #285 Gepost op: 12-02-2009, 19:12:23 »
Was al lid geworden voor de DVD en dacht even dat ik nou geen kans meer maakte op de reis, maar gelukkig staat erbij dat leden die al lid waren geworden met de DVD ook kans maken op de reis.
Iedereen veel succes ik hoop dat iemand van hier hem wint! :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #286 Gepost op: 12-02-2009, 19:15:06 »
Iedereen veel succes ik hoop dat iemand van hier hem wint! :D

Ik hoop vooral dat ik hem win! ;D :P

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #287 Gepost op: 12-02-2009, 19:19:38 »
Ik hoop echt dat ik win, wat een geweldige prijs zeg! ::oink::

En als iemand de prijs hier wint, ben ik jouw vriend ok? ;D Dan mag iemand hier ook mee met mij. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Molmail
« Reactie #288 Gepost op: 12-02-2009, 19:22:57 »
Er worden nu al complotten gesmeed mhaha ;D
The sun came up and reality set in.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #289 Gepost op: 12-02-2009, 19:26:57 »
Ik schrok al.. Want ik dacht dat als je NU pas lid wordt dat je dan kans maakt op de prijs.
Maar mensen die eerder lid zijn geworden maken ook kans.

IK HOOP ZO DAT IK WIN!!!  ::oink::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #290 Gepost op: 12-02-2009, 19:28:42 »
Als ze nu toch tickets gaan uitdelen, kunnen ze er ook wel eentje veilen op de fandag. :P

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail
« Reactie #291 Gepost op: 12-02-2009, 19:29:44 »
Echt slecht, eerst Molmail aansmeren met de belofte dat je eerder beelden van de aflevering krijgt, maar dan een prijsvraag sturen waarmee ze praktisch chanteren lid te worden van de AVRO   :-\\ .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Molmail
« Reactie #292 Gepost op: 12-02-2009, 19:31:42 »
Echt slecht, eerst Molmail aansmeren met de belofte dat je eerder beelden van de aflevering krijgt, maar dan een prijsvraag sturen waarmee ze praktisch chanteren lid te worden van de AVRO   :-\\ .

De AVRO is niet gek, daar zijn we al eerder achtergekomen  ;)
De wereld draait maar om 1 ding he...
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #293 Gepost op: 12-02-2009, 19:33:24 »
Als ze nu toch tickets gaan uitdelen, kunnen ze er ook wel eentje veilen op de fandag. :P

Het kan wel.. Je weet maar nooit.  :o

Vind het een schitterende prijs. De mooiste prijs die er maar te winnen is..
Maar.. De kans dat je wint is ZOO klein. Er zijn misschien wel 5000 mensen lid van de avro, en dan moet je maar uitgekozen worden..

Trouwens wanneer krijgen we bericht dat de winaar is gekozen? Kan niet wachten
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #294 Gepost op: 12-02-2009, 20:19:40 »
Alleen is het niet voor het eerst in de geschiedenis dat ze dit doen. Ik ben inderdaad, net als meer mensen hier, benieuwd naar wie die vrouw is geweest die mee mocht naar Noord-Ierland.


Oh, en als ik die reis win, ga ik stiekem een verkeerd land zeggen........ ::trots:: ::trots::


En wie wil mijn reispartner dan zijn? Niet allemaal tegelijk hoor.

Offline Irving

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #295 Gepost op: 12-02-2009, 20:25:52 »
Das een leuke prijs. :P  Khad het lid worden van de AVRO en de Molmail geboycot, want anders hebk het gevoel dat ik meedoe aan het commerciele gedoe van de AVRO -.- Die muzikale hint vond ik trouwens ook typisch, want ik vatte het op als "De hint van vorige week kon je niet snappen tenzij je de MolMail had, dus daarom moet je lid worden van de MolMail!". Ondanks zou ik wel een beetje jaloers zijn op de winnaar, want die weet gewoon al een half jaar wat het land van bestemming is, wie de kandidaten zijn en ziet de opdrachten. Zou die dan ook een contract van 250.000 moeten tekenen? -.-

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #296 Gepost op: 12-02-2009, 22:06:20 »
klinkt wel leuk, zo'n prijs...maar het betekent wel dat de winnaar een heel seizoen forummen moet overslaan!  ::niet-ok::
Tell me what your telescope says

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #297 Gepost op: 12-02-2009, 22:09:37 »
klinkt wel leuk, zo'n prijs...maar het betekent wel dat de winnaar een heel seizoen forummen moet overslaan!  ::niet-ok::

Heb het daar wel voor over... ;)

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #298 Gepost op: 12-02-2009, 22:11:22 »
klinkt wel leuk, zo'n prijs...maar het betekent wel dat de winnaar een heel seizoen forummen moet overslaan!  ::niet-ok::

Dat heb ik er wel voor over hoor. :P

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molmail
« Reactie #299 Gepost op: 12-02-2009, 22:36:07 »
Echt slecht, eerst Molmail aansmeren met de belofte dat je eerder beelden van de aflevering krijgt, maar dan een prijsvraag sturen waarmee ze praktisch chanteren lid te worden van de AVRO   :-\\ .
Exact!
De tweede prijsvraag dus, voor de prijsvraag van de canvasfoto met je favo kandidaat moet je ook al lid zijn.
Nou al hoe graag ik het zou willen, ik wordt dus never nooit niet lid van de avro, getverdemme....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna