Poll

Welk seizoen vond jij het leukst ?

Seizoen 1
6 (2.6%)
Seizoen 2
9 (3.9%)
Seizoen 3
35 (15.3%)
Seizoen 4
6 (2.6%)
Seizoen 5
41 (17.9%)
Seizoen 6
32 (14%)
Seizoen 7
12 (5.2%)
Seizoen 8
47 (20.5%)
Tot nu toe Seizoen 9.
41 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 112

Auteur Topic: Welk seizoen vond jij het leukst ?  (gelezen 20734 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #20 Gepost op: 18-02-2009, 19:22:16 »
De serie's met BN'ers zijn ook veel leuker. Maar dat komt denk ik omdat het spel zich beter heeft ontwikkeld.
Oh, daar ben ik het echt totaal niet mee eens!  :o ::ohno::

Ik ben toevallig seizoen 3 nu aan het terugkijken (heb hem eindelijk weer te pakken gekregen) en het valt me weer op hoeveel spannender het was en vooral ook hoe goed de opdrachten in elkaar zaten en hoeveel zorg daarin was gestoken. Moet toen echt heel veel tijd en geld gekost hebben en dat laatste zal ook wel de reden zijn dat er tegenwoordig (sorry dat ik het zeg) toch veel 'simpele' opdrachten tussen zitten. Ik bedoel niet per se simpel om te winnen voor de kandidaten (dat was het flipperspel bijvoorbeeld zeker niet), maar dingen die relatief weinig voorbereidingstijd en geld kosten.

Misschien dat mijn kop er straks afgehakt wordt door degenen die de huidige series met BN'ers veel leuker vinden, dus bij voorbaat al mijn excuses. :P Ik zou zeggen, probeer eens zo'n oude serie te pakken te krijgen en je zult begrijpen wat ik bedoel. En dan raad ik uiteraard vooral serie 3 aan, die waarschijnlijk nooit overtroffen wordt.  ::love:: Oh, en de Vlaamse mollen waren trouwens ook fantastisch! Ik ben ook de 3e Vlaamse Mol aan het terugkijken (die waar ik mijn mooie ondertitel nog steeds aan te danken heb  :D) en ook als je de uitslag al weet is hij nog geweldig!  ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #21 Gepost op: 18-02-2009, 19:28:56 »
NL3 en NL8, nog steeds.

Tja wat valt er over serie 3 nog te zeggen, volgens mij is alles al eens gezegd in de afgelopen jaren. Gewoon een geweldige serie met geweldige herinneringen, en een fantastische mol.

Maar ook NL6 was geweldig, evenals BE3.  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #22 Gepost op: 18-02-2009, 20:05:19 »
Voor mij ook 3 en 8 graag. En misschien komt 9 daar wel bij. :D

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #23 Gepost op: 18-02-2009, 20:07:29 »
Wat vindt iedereen toch zo leuk aan S3.
Ik heb hem nu voor de helft gezien, maar ik vind hem eigenlijk niet zoveel aan.  ???
Ben er dus een keer mee gestopt, maar als echte molfan ga ik natuurlijk weer eens eraan beginnen!

Misschien vind ik hem minder omdat ik de mol al weet!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #24 Gepost op: 18-02-2009, 20:09:46 »
Heb je 'm live gezien?
Misschien maakt dat verschil.

BE 1 en 2 zijn namelijk degenen die ik niet live heb gezien en die vind ik daarom ook minder leuk.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #25 Gepost op: 18-02-2009, 20:09:57 »
Wat vindt iedereen toch zo leuk aan S3?

Ontzettend leuke kandidaten, prachtige opdrachten, mooie locaties, geweldige Mol.. Nergens wordt de serie minder spannend of leuk... echt een topserie. ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #26 Gepost op: 18-02-2009, 20:12:45 »
Yes, en het was voor mij extra leuk, want het was de eerste serie die ik ook hier op het forum volgde.  :D

Maar ik moet zeggen, ik keek 'm laatst terug, en het is wel ontzettend suf vergeleken met nu.
Het programma is echt geevolueerd, het is nu allemaal veel sneller gemonteerd. Misschien schrikt dat ook wel af.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #27 Gepost op: 18-02-2009, 20:35:04 »
Maar ik moet zeggen, ik keek 'm laatst terug, en het is wel ontzettend suf vergeleken met nu.

Ik vind het nog niet suf hoor. Wel trager, maar niet suf. Met serie 1 heb ik dat trouwens wel, dat het suf overkomt. Met Angela die steeds in de verleden tijd praat als voice-over. ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #28 Gepost op: 18-02-2009, 20:37:32 »
Ik vind het nog niet suf hoor. Wel trager, maar niet suf. Met serie 1 heb ik dat trouwens wel, dat het suf overkomt. Met Angela die steeds in de verleden tijd praat als voice-over. ;D

O ja, bij serie 1 is dat helemaal erg. :P
Maar je merkt gewoon dat alles nu véél sneller is.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #29 Gepost op: 18-02-2009, 20:40:48 »
Serie 2 vind ik vooral heel suf dat Angela de mol telkens zogenaamt 'brieft' over de komende aflevering...

Serie 2 is voor mij zowiezo de slechtste serie van allemaal, omdat ik dat de mol niet leuk vond.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #30 Gepost op: 18-02-2009, 20:43:38 »
Maar ik moet zeggen, ik keek 'm laatst terug, en het is wel ontzettend suf vergeleken met nu.

Oh, vind ik juist helemaal niet! De opdrachten komen wel uitgebreider en gedetaileerder in beeld, ja. En in de Vlaamse serie nog meer trouwens. Mijn beleving daarbij is helemaal niet dat het 'suffer' is. Juist spannender! Maar dat komt ook omdat er veel meer emoties loskomen en dat vind ik juist ook wel bij het spel horen. Mensen die helemaal vertwijfeld zijn. Mensen die soms in tranen uitbarsten. Niet dat ik nou zo graag kandidaten zie huilen, maar het maakt het wel wat echter en spannender dan het lang-leve-de-lol-schoolreisje dat het nu vaak is. :P

Ik weet dat er veel fans zijn van de BN'ers, ook hier (daarom doen ze het ook, duh!), maar na ook veel buitenlandse series gezien te hebben moet ik zeggen dat ikzelf die met onbekende mensen toch echt leuker vind.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #31 Gepost op: 18-02-2009, 20:49:47 »
Serie 2 vind ik vooral heel suf dat Angela de mol telkens zogenaamt 'brieft' over de komende aflevering...

Serie 2 is voor mij zowiezo de slechtste serie van allemaal, omdat ik dat de mol niet leuk vond.

Hij was misschien niet echt moeilijk te ontdekken, maar het was toch een goeie vent, hè? Serie 2 had ook hele leuke opdrachten (bv. het fort, en de parade enzo) en de andere kandi's (vooral Yvonne) waren ook heel erg tof!
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #32 Gepost op: 18-02-2009, 20:52:35 »
Ja, Yvonne was echt super leuk.  :P
En de doedelzak opdracht is echt legendarisch.  ::rofl::

Offline zijvandiv

  • Forumlid
  • ik gok op Rick
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #33 Gepost op: 18-02-2009, 20:52:47 »
Ik vond het seizoen waarin Frederique Huydts mee deed en Miloeska Meulens de Mol was het meest memorabele.
Ik zie Frederique nog op de fiets verbeten die berg oprijden. Zo'n leuke sterke vrouw, veel te jong gestorven.  :\'(

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #34 Gepost op: 18-02-2009, 21:09:56 »
Ik vond het seizoen waarin Frederique Huydts mee deed en Miloeska Meulens de Mol was het meest memorabele.
Ik zie Frederique nog op de fiets verbeten die berg oprijden. Zo'n leuke sterke vrouw, veel te jong gestorven.  :\'(

[heelergofftopic]Nu je dat zo zegt .. Frederique en Rick hadden een hele hechte band. Misschien wilde rick nu meemaken wat WIDM deed voor frederique en hoe het is om te liegen etc. Misschien dat ie nu de mol is? Omdat ie dan zeker weet dat ie er tot het einde inblijft.. net zoals frederique.?  Het kan een rede zijn om meetedoen.[/heelergofftopic]
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #35 Gepost op: 18-02-2009, 21:21:05 »

BE 1 en 2 zijn namelijk degenen die ik niet live heb gezien en die vind ik daarom ook minder leuk.
BE 1 heb ik nog steeds nooit gezien.  :\'(
BE 2 wel, maar alleen live en daarna nooit meer. Kan me herinneren dat ik de ontknoping daarvan heel mooi en spannend vond. Ik bedoel de setting van de laatste test enzo. Maar goed, het is dus wel al jaren geleden dat ik het gezien heb. :P

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #36 Gepost op: 19-02-2009, 00:22:46 »
Vind het heel moeilijk om te kiezen welke seizoen ik het mooist vond. Elk seizoen had zo zijn eigen charmes en eigenaardigheden. Daarnaast is WIDM voor mij niet alleen tv, maar ook het hele gebeuren eromheen.
Over het algemeen vond ik de series met onbekenden leuker. De kandidaten moesten meer afzien dan tegenwoordig met de BN'ers. Een vast onderdeel bij de BN'ers is een nachtje kamperen. Net als de ontmoeting met de mol en het bagagespel. De onbekenden sliepen voortdurend in tentjes, blokhutten, gastgezinnen, etc. Een nachtje in iets wat zich nog net hotel kon noemen was een traktatie. Met name in de vlaamse reeksen kwamen vooral ook de emoties los.

Enfin, laat ik eens een poging wagen:


De allereerste vlaamse reeks heb ik nog nooit gezien. Hij staat hoog op verlanglijstje, kan niet wachten tot Arco weer met een bestelronde komt.

NL-1
De eerste aflevering heb ik niet gezien. Enkele dagen later kwam Angela bij Paul de Leeuw vertellen over de serie. Het klonk mij boeiend, ik keek in de gids en joepie, de volgende ochtend werd de eerste aflevering herhaald. Omdat een dag later al de tweede aflevering kwam heb ik ze opgenomen en achterelkaar bekeken. Vanaf dat moment was ik WIDM-verslaafd.
Ik zat redelijk vlot op het juiste spoor en zag het bevestigd in de leaderhint. Had niet in de gaten dat deze leader een officiëel 'verborgen' hint was, vond hem eerder storend spoileren.
Toen ik vorig jaar dit seizoen terug zag had hij nog niks aan charme ingeboet. Ok, Angela sprak veel in verleden tijd (En toen..), maar staat bij mij wel hoog genoteerd.
Memorabel moment: Het Hollands feestje voor de Australische rednecks met ranja, pannenkoeken en vooral: "Hoeperdepoep zat op de stoep"-polonaise.

BE-2
Van deze reeks kan ik me niet veel meer herinneren. Heb hem sindsdien niet meer teruggezien. Wel weet ik nog dat er meer mysterie en achtergrond gedoe in zat dan in de NL-series. Heb er veel van genoten en hoop hem ooit terug te kunnen kijken om een oordeel te kunnen geven.
En oja, pas halverwege de serie, rond afl. 6 ofzo, kwam ik op de goede mol. Stand: 2-0.
Memorabel moment: Slippers van de mol tijdens de executies. (betere momenten komen wel als ik BE-2 weer bekeken heb)

NL-2
Na 2 keer de juiste mol gevonden te hebben besloot ik mijn kennis te delen met de wereld van internet. De site van de AVRO was technisch een hoogstandje. Er zaten (voor die tijd) zoveel foefjes op dat ik er met mijn oude PC van toen er niet op kon. Ik gaf het niet op, veranderde in de adresbalk de .nl in .com en kwam wonder boven wonder hier terecht. Sindsdien woon ik hier als het jachtseizoen weer geopend is.
Al vrij vlot zat ik op de mol. Alles wees erop en zelfs in mijn dagelijkse leven zag ik hints: het stoplicht staat op rood en ik zag er een hint in. De trein was vertraagd en het was volgens mij een mollenstreek. Enfin, de finale kwam en ik zat er totaal naast. Mijn eerste kennismaking met een tunnelvisie. Stand: 2-1.
Hoogtepunt van dit seizoen was de meeting met andere forummers in Utrecht. Klein clubje, maar wel al met kandidaten, zelfs nog een kandidaat uit het eerste seizoen.
Memorabel moment: Yvonne en Dan met de oude auto die toen door de politie werden aangehouden.

NL-3
Deze serie ervaar ik vooral als de heel gezellig. Zowel de serie als hier op forum. Het forum begon aan zijn tweede jaar en werd verrijkt met de chat. Ook werd het een stuk drukker op het forum.
Ook toen had ik last van een tunnelvisie, maar deze spatte halverwege de serie uiteen toen mijn mol eruit ging. Vanaf afl. 1 dacht ik hem in de smiezen te hebben. Hij had, vlgs een vage site, in het verleden iets voor de televisie gedaan. Sindsdien 'kon' ik elke actie verklaren naar hem als mol. Totdat hij weg moest. Sindsdien niet meer op een spoor gekomen, stand 2-2. IDtv wordt steeds slimmer.
Memorabel moment: Karin die na het verbranden van de bagage dreigt op te stappen: "Dan doen jullie het maar zonder mol."

BE-3
Nog nooit zo vroeg de mol gevonden, maar wat een seizoen weer. De vlamingen zijn goede WIDM-makers en hoop dat ze gauw de draad weer oppakken.
De bevrijdende hint toen in de openingsopdracht. De kandidaten kenden elkaar nog niet, ze dwaalden door Venetië en moesten naar een bepaalde plek gestuurd worden. Ondertussen werden ze 1 voor 1 geïntroduceerd.
Toen de mol aan de beurt kwam meen ik hem te herkennen. Hij liep bij een eerdere kandidaat op de achtergrond en lachte nog naar de camera. Op forum werd veel gespeculeerd of dit puur toeval was, de kandidaten liepen immers allemaal beetje rond te dwalen, maar ik hield vast en kreeg gelijk. Stand 3-2.
Memorabel moment: Aanrijding en aanhouding op politiebureau. Net als voor de andere vlaamse series, als ik deze ooit nog terug kan zien, zal er vast een beter memorabel moment in me op komen.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #37 Gepost op: 19-02-2009, 00:23:19 »
NL-4
Deze serie kwam vlak na BE-3 en was een buitenbeentje. Er waren 11 kandidaten ipv 10, rare molbrievings en onlangs heb ik vernomen dat dit de enige NL-serie is zonder medewerking van Anton Jongstra.
Wegens drukte elders en ook omdat het zo vlak op BE-3 zat, was ik wat minder actief op het forum. Op één of ander manier pakte deze serie mij niet zo enorm. Lag het aan de kandidaten? Lag het aan het land? Lag het aan mij? Ik weet het niet. Het zag er op zich boeiend uit, daar niet van, maar toen ik 2 jaar later op Wieisdemol.com terug kwam was ik al vergeten wie toen de mol was.
Desondanks was het ook weer niet slecht. Het was wat mysterieuzer opgezet en het koude Canada was qua lokatie prima. Het lukte mij alleen niet om een mol te vinden. Zelfs geen tunnelvisiemol. De gok die ik op het eind maar deed was ook fout. Stand weer 3-3.

NL-5
Na een onderbreking van 2 jaar kwam de AVRO terug met WIDM. Maar nu met BN'ers. We waren er van te voren zeer sceptisch over, vooral toen bekend werd wie de kandidaten waren. Uiteindelijk is het allemaal wel meegevallen en zelfs Marc-Marie was een pracht van een kandidaat. Heb de serie onlangs nog gezien en nu zo terugblikkend: gelukkig kwamen er betere BN-series.
Tegen de tijd dat mijn tunnelvisie stevig verankerd was, ging de mol eruit. Ik was perplex. Alles leek te passen. Enfin, voor het eerst IDtv op voorsprong: stand 3-4.
Memorabel moment: De petjes van Marc-Marie. Onlangs was hij in DWDD en het blijkt dat Marc-Marie al 10 jaar een cavia op zijn hoofd draagt. Ik moest meteen terugdenken aan dit seizoen. Hoe hoe je je cavia tam op je hoofd? Dit verklaart voor mij zijn petjes.

NL-6
Na een zwakke seizoen 5 nu weer een sterker seizoen. Een tunnelvisie kwam pas laat op gang, sterker nog, volgens mij had ik die toen niet. Kwam uiteindelijk niet op de juiste mol uit, dus ondertussen werd de stand 3-5. Is het met BN'ers moeilijker? Dit seizoen is nu aan de beurt om herkeken te worden.
Tevens is dit het eerste seizoen met Karel. Hoewel niet iedereen aanvankelijk blij was, zag ik het wel positief in. Karel heeft het meer dan waar gemaakt.
Memorabel moment: Frederique die met de fiets de berg op reed.

NL-7
Vanaf begin twijfelde ik tussen Dick en Inge. Voor beide gold vooral: "De wens is de vader van de gedachte." Ik wou gewoon dat één van hun het was en al gauw diende Inge zich aan als hoofdverdachte.
Inge had alles in zich om een geniepige mol te zijn, maar helaas werd alles verpest door madam Huppel. Zij heeft zoveel gras voor de voeten weggemaaid dat Inge amper nog hoefde te mollen. Dankzij madam Huppel eindigt dit seizoen op de laatste plaats. Gelukkig had ik de mol goed dus is de stand weer 4-5.
Memorabel moment: rood scherm voor madam Huppel. Eindelijk!

NL-8
Tot nog toe de beste BN-reeks hoewel het huidig seizoen ook flink scoort. Dit was het eerste seizoen met PJ en in tegenstelling tot Karel was ik hier absoluut niet blij mee. Ik verwachtte er niet veel van en was zeer negatief.
De "Die is de Mol" reeks was het aankijken niet waard, maar zag wel dat PJ hier ook niks mee kon. Het was een tè op het laatst georganiseerd zootje. Maar toen aflevering 1 kwam heeft PJ laten zien dat hij WIDM wel aan kan. En hoe! Bravo!
De hele setting en de kandidaten. het was grandioos. En de mol. Vanaf aflevering 1 mijn hoofdverdachte, maar nooit 100% zeker geweest. Er was nog zoiets als een Alice-theorie en op gegeven moment speelde dat zo door mijn hoofd, een kwartier voor sluiten van de pool heb ik 1 keer gewisseld: Georgina ipv Dennis. Ik wist dat ik er later spijt van zou krijgen. Gelukkig duurde dat later niet lang, Georgina ging dezelfde avond er nog uit. Ik ging terug naar Dennis en eindigde in de pool uiteindelijk als 14de en de stand inmiddels weer 5-5.
Memorabel moment: Seinopdracht met Peppi en Kokki aan het morseseinen en vooral Jut en Jul de gebarenseinen en La Verbaan met haar tekeningen. Jammer dat Joris Driepinter het moest bederven.

Junior
Wat een verademing. Onbekende Nederlanders in een bekende omgeving: Zwolle. Kinderen zijn moeilijk te peilen en de mol deed het fantastisch. Nadat mijn mol eruit ging op de laatste afleveringen wel op de juise mol gezeten, maar eerlijk is eerlijk, eerste tunnelvisiemol telt dus stand is nu 5-6.
De Mol Junior bracht dan wel geen MFD op, maar wel een heerlijke wandeling door Zwolle. Als de Avro ooit besluit door te gaan met de juniors belooft de wandeling een nieuwe traditie te worden in de WIDM-wereld.
Memorabel moment: Met de bolderkar met apparatuur en alles de sloot in.

NL-9
Sterk seizoen. Zo sterk dat ik pas sinds enkele dagen eindelijk een tunnelvisie heb: Rick. We zullen zien of Rick me terug brengt naar 6-6, want fifty fifty de mol raden lijkt me geen slechte score.

Al met al een lang verhaal geworden. En ook laat inmiddels. Zie het maar als een kleine oefening voor een column. Want wordt dat niet eens hoog tijd?


« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 01:00:56 door Niuno »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #38 Gepost op: 19-02-2009, 02:01:35 »
BE-3
Nog nooit zo vroeg de mol gevonden, maar wat een seizoen weer. De vlamingen zijn goede WIDM-makers en hoop dat ze gauw de draad weer oppakken.
De bevrijdende hint toen in de openingsopdracht. De kandidaten kenden elkaar nog niet, ze dwaalden door Venetië en moesten naar een bepaalde plek gestuurd worden. Ondertussen werden ze 1 voor 1 geïntroduceerd.
Toen de mol aan de beurt kwam meen ik hem te herkennen. Hij liep bij een eerdere kandidaat op de achtergrond en lachte nog naar de camera. Op forum werd veel gespeculeerd of dit puur toeval was, de kandidaten liepen immers allemaal beetje rond te dwalen, maar ik hield vast en kreeg gelijk. Stand 3-2.
Memorabel moment: Aanrijding en aanhouding op politiebureau. Net als voor de andere vlaamse series, als ik deze ooit nog terug kan zien, zal er vast een beter memorabel moment in me op komen.

Van deze serie heb ik toevallig laatst torrents gevonden! Tot mijn grote blijdschap.  :) Heb pas de helft gezien, omdat de rest nog niet binnen is, maar hij is echt heel goed hoor. Ook omdat er zulke geweldige kandidaten aan meedoen. Echt hilarisch af en toe!  ;D
En dat ondanks het feit dat ook ik dus toen direkt op de goede mol zat. Ik durf sindsdien ook niet meer mee te doen aan de pool hier, want de prestatie van toen kan ik toch nooit meer overtreffen. :P

-edit- Werkt dit (zie bijlage)?
« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 02:10:36 door Jayne »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Welk seizoen vond jij het leukst ?
« Reactie #39 Gepost op: 19-02-2009, 13:04:14 »
Junior
Wat een verademing. Onbekende Nederlanders in een bekende omgeving: Zwolle. Kinderen zijn moeilijk te peilen en de mol deed het fantastisch. Nadat mijn mol eruit ging op de laatste afleveringen wel op de juise mol gezeten, maar eerlijk is eerlijk, eerste tunnelvisiemol telt dus stand is nu 5-6.
De Mol Junior bracht dan wel geen MFD op, maar wel een heerlijke wandeling door Zwolle. Als de Avro ooit besluit door te gaan met de juniors belooft de wandeling een nieuwe traditie te worden in de WIDM-wereld.
Memorabel moment: Met de bolderkar met apparatuur en alles de sloot in.

 ::ok::
Die was ik nog vergeten te noemen  ::joehoe::