Auteur Topic: Executie  (gelezen 5633 keer)

Offline Jaspervl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol
Executie
« Gepost op: 9-02-2009, 00:37:53 »
Het valt me telkens weer op dat de afvaller steeds vrij vroeg in de executie afvalt. Telkens als tweede, behalve Paula (eerste) en Aniek (derde, maar met vrijstelling). Kan er geen directe hint uit halen, maar vind het enorm verdacht. Iemand enig idee of en hoe dit een hint zou kunnen zijn?
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Executie
« Reactie #1 Gepost op: 9-02-2009, 00:39:29 »
Nee, simpel gezegd GEEN hint. Is volstrekt random.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Executie
« Reactie #2 Gepost op: 9-02-2009, 00:52:04 »
Aangezien het altijd vrijwilligers zijn die hun scherm willen zien lijkt me dit ook eerder toeval. Dan moeten ze hun hand maar niet opsteken hè. ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Executie
« Reactie #3 Gepost op: 9-02-2009, 01:19:38 »
Ik denk dat dat komt doordat kandidaten die niet zo zeker van hun zaak zijn er maar snel van af willen zijn en niet zo lang in spanning zitten. Nu krijgen ze de kans hun scherm te zien, die nemen ze dan snel aan. Dus de onzekerdsten willen vroeg, de kans is wellicht groot dat zij ook de afvaller zijn.
Het is al eerder gezegd door afvallers dat ze eigenlijk al wisten dat zij de klos waren.
The British are not impressed.

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Executie
« Reactie #4 Gepost op: 9-02-2009, 11:53:57 »
Het viel mij ook op, beter om niet je hand op te steken  ::tandpastasmiley::
maar nee, ik denk niet dat het een hint is.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Executie
« Reactie #5 Gepost op: 9-02-2009, 11:55:49 »
Wel jammer trouwens dat het steeds zo snel gaat... :(Maar niet verdacht denk ik.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Executie
« Reactie #6 Gepost op: 9-02-2009, 12:36:28 »
Ik had het al eerder gezegd in één van de afleveringen-topics. Het enige minpuntje aan het huidige seizoen, vind ik de zeer korte executies. "Vroeger" vond ik de spanning veel leuker, vaak de namen intypen totdat er 2 kandidaten over zijn en 1 van hen een rood scherm kreeg. Nu is het vaak de eerste of de tweede kandidaat, wat de spanning niet ten goede komt. Hopelijk gaat het vanaf aflevering 6 weer spannender worden. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Executie
« Reactie #7 Gepost op: 9-02-2009, 12:46:31 »
Het valt op dat de kandidaten deze reeks vaak zelf de volgorde mogen bepalen. In de vorige reeksen werd volgens mij veel meer door de presentator gestuurd en met lijstjes gewerkt.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Executie
« Reactie #8 Gepost op: 9-02-2009, 13:10:50 »
Ik had het al eerder gezegd in één van de afleveringen-topics. Het enige minpuntje aan het huidige seizoen, vind ik de zeer korte executies.

Ja vind ik ook. Aan de andere kant is er nu wel meer tijd om andere dingen in beeld te brengen. Niet veel, maar toch. De aflevering moet nu eenmaal binnen de ong. 50 minuten passen. Maar of daar nu om deze reden bewust voor gekozen is ten tijde van de opname. Dat betwijfel ik..
The sun came up and reality set in.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Executie
« Reactie #9 Gepost op: 10-02-2009, 18:11:12 »
Toch wel opvallend dat de namen van Dennis, Jon & Viviënne nog niet ingetikt zijn en Sebastiaan & Rick al twee keer.

Kan natuurlijk een aanwijzing zijn, de Mol steekt nooit zijn/haar hand op voor de executie, omdat diegene zeker weet dat die mag blijven en dus het scherm niet hoeft te zien.
Nog even niks.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Executie
« Reactie #10 Gepost op: 10-02-2009, 19:52:56 »
Kan natuurlijk een aanwijzing zijn, de Mol steekt nooit zijn/haar hand op voor de executie, omdat diegene zeker weet dat die mag blijven en dus het scherm niet hoeft te zien.

Hier ben ik het niet mee eens. Mijn mol, Sebastiaan, kan uit arrogantie zijn hand opsteken omdat hij, zoals hij zelf zei "zeker wist dat hij groen zou krijgen". In voorgaande series werd de naam van de mol ook ingetikt en oke, het scherm was groen, maar de mol speelde goed dat hij/zij gespannen was voor de uitslag.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Executie
« Reactie #11 Gepost op: 10-02-2009, 21:44:49 »
Op deze manier is het wel leuker dan wanneer elke kandidaat behalve één iemand zijn naam al is ingevoerd...
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Executie
« Reactie #12 Gepost op: 12-02-2009, 21:42:17 »
Ze hebben geluisterd, vanavond was het weer ouderwets spannend! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Executie
« Reactie #13 Gepost op: 12-02-2009, 22:02:00 »
Ze hebben geluisterd, vanavond was het weer ouderwets spannend! 8)

Inderdaad! Ik heb weer ouderwets door de kamer lopen ijsberen vanavond!! ::rofl::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Executie
« Reactie #14 Gepost op: 12-02-2009, 22:07:51 »
Inderdaad! Ik heb weer ouderwets door de kamer lopen ijsberen vanavond!! ::rofl::

Was gewoon zoals elke week weer "wie wil er eerst?"

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Executie
« Reactie #15 Gepost op: 12-02-2009, 22:45:00 »
Was gewoon zoals elke week weer "wie wil er eerst?"

Wel apart dat PJ niet Sebastiaan nog invoerde in de computer, voor zover ik me kan herinneren, als iedereen behalve 1 is geweest en iedereen een groen scherm had, dat de laatste nog even werd 'bevestigd'.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Executie
« Reactie #16 Gepost op: 12-02-2009, 22:46:28 »
Was gewoon zoals elke week weer "wie wil er eerst?"

Maar dat pakte dit keer wel spannender uit.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Executie
« Reactie #17 Gepost op: 13-02-2009, 00:34:00 »
Wetende dat PJH dacht dat Sebastiaan de Mol was, was het wel grappig dat hij Ricks naam als eerste intoetste. Volgens mij stak Rick niet z'n hand op of zo, namelijk. Waarschijnlijk deed hij dit dan omdat hij een rood scherm verwachtte bij Rick.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Executie
« Reactie #18 Gepost op: 13-02-2009, 01:24:16 »
Dat denk ik ook, Jayne. Het exacte moment waar PJ zijn mol zag wegsmelten... "Ocharme Rick," dacht hij vast, "maar het is wel zo leuk om nu met het rode scherm te komen." En toen was hij toch groen! :|
(dacht hij toen zeker: "He! Er is iets mis met de schermen!")
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Executie
« Reactie #19 Gepost op: 13-02-2009, 11:22:08 »
Dan zou je juist de laatste naam nog moeten invoeren om dat te kunnen controleren.

Maar misschien koos PJ voor Rick omdat die naam veel minder typewerke is dan Sebastiaan?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!