Auteur Topic: Vragen voor het vragenvuur  (gelezen 31150 keer)

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #20 Gepost op: 14-02-2009, 22:17:35 »
Hoe lang heeft het nog geduurd voordat PJH doorkreeg wie daadwerkelijk de mol was nadat Sebastiaan het spel had verlaten??


Als PJH pas in de finale doorkrijgt wie de mol is kun je hier dus uit afleiden dat de mol niet teveel op de voorgrond treedt en dus niet erg opvalt.  Vivienne? Dennis?
« Laatst bewerkt op: 14-02-2009, 22:20:41 door muldvarp »

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #21 Gepost op: 14-02-2009, 23:58:15 »
Hoe groot is zo'n produktieteam eigenlijk? Hoeveel mensen werken op de achtergrond aan het voorbereiden en weer afbreken van alle opdrachten? (Ik vind dat dit jaar overigens erg goed gedaan allemaal ::ok::)

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #22 Gepost op: 15-02-2009, 11:27:33 »
Vraagje:

Wie stonden er op de polaroids die op de grond lagen?
Ik zag een polaroid voorbij komen met de naam Manon erop. ???


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #23 Gepost op: 15-02-2009, 11:31:48 »
Vraagje:

Wie stonden er op de polaroids die op de grond lagen?
Ik zag een polaroid voorbij komen met de naam Manon erop. ???


Denk dat er gewoon willekeurige namen zijn gebruikt, er heeft nog nooit een Manon meegedaan. Ik weet niet of je die kerkopdracht in Portugal nog voor de geest kunt halen? Daar moesten de kandidaten ook de jeugdfoto's van de deelnemers tussen honderden anderen uit halen. Achteraf niet zo'n klus, omdat je aan de afwijkende verkleuring van de afbeeldingen kon zien, welke er later tussen waren geplakt.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #24 Gepost op: 15-02-2009, 11:35:57 »

Als PJH pas in de finale doorkrijgt wie de mol is kun je hier dus uit afleiden dat de mol niet teveel op de voorgrond treedt en dus niet erg opvalt.  Vivienne? Dennis?

Of PJH had ontzettend last van tunnelvisie en was zo verbaasd na het afvallen van Sebastiaan dat het hem niet lukte een nieuwe Mol te vinden, ook al was die heel zichtbaar.
Nog even niks.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #25 Gepost op: 15-02-2009, 21:29:49 »
Aan Viv en Sebas: Wat was er met dat bord dat omhoog getrokken moest worden?
Tell me what your telescope says

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #26 Gepost op: 15-02-2009, 22:28:32 »
Aan de mol (en misschien ook aan oud-mollen, zou leuk zijn als die er zijn): is de mol spelen vooral improvisatie of vooral voorbereiding? En hoe was het dan dat er dit jaar zoveel minder ruimte was voor voorbereiding? En aan de oud-mollen: hoe had je het gevonden als je het pas op het laatste moment had gehoord dat je de mol was? had je het dan anders gedaan?
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #27 Gepost op: 17-02-2009, 00:34:48 »
- Wat was er gebeurd als de kandidaten het laatste pakket bij de veiling niet gekocht hadden? Of hadden ze het laatste pakket sowieso voor de minimum prijs (mogelijk €0) moeten kopen?

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #28 Gepost op: 25-02-2009, 13:43:30 »
Hoe is het idee ontstaan om de oud-Mollen bij deze serie te betrekken? En gaan we het misschien vaker zien?

Als blijkt dat de Mol echt door de SMS is uitgekozen: Wat heeft de crew gedaan om de eventuele risico's van een onvoorbereide Mol te beperken? En hoe zit het met de verborgen hints? Ter plekke verzonnen of vantevoren voor elke kandidaat bedacht?

Als blijkt dat de Mol al vóór de ontmoeting met de SMS vaststond: Waarom de kijker zo op het verkeerde been zetten? En wat vinden PJH en de oud-Mollen er zelf van dat ze hier een toneelstukje speelden?
« Laatst bewerkt op: 13-03-2009, 15:28:33 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #29 Gepost op: 25-02-2009, 14:27:37 »
Ik begin nu toch wel heel benieuwd te worden: Wie heeft Dennis ingetypt aan het begin???? En wat heeft hij met die informatie gedaan?
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #30 Gepost op: 25-02-2009, 14:30:08 »
Het is volgens mij al eens gevraagd tijdens het vragenvuur, maar weet het antwoord niet meer  :-[:

Moeten de kandidaten het enkel doen met de uitleg van PJ? Of hebben ze daarna nog gelegenheid om vragen te stellen?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #31 Gepost op: 25-02-2009, 14:31:41 »
Het is volgens mij al eens gevraagd tijdens het vragenvuur, maar weet het antwoord niet meer  :-[:

Moeten de kandidaten het enkel doen met de uitleg van PJ? Of hebben ze daarna nog gelegenheid om vragen te stellen?
Ik had eens ergens gelegen dat de kandidaten geen vragen mochten stellen tijdens het filmen. Dan doet PJ zeg maar zijn woordje.. En als de camera uit is dan kunnen ze vragen stellen aan de crew etc.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #32 Gepost op: 25-02-2009, 14:33:21 »
Ik had eens ergens gelegen dat de kandidaten geen vragen mochten stellen tijdens het filmen. Dan doet PJ zeg maar zijn woordje.. En als de camera uit is dan kunnen ze vragen stellen aan de crew etc.


Ja precies.
Want ik volg het soms half niet, als PJ het uitlegt. Laat staan als je daar live staat.  :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #33 Gepost op: 26-02-2009, 19:18:52 »
Aan alle kandidaten:
Wie van hen herkende de niet BN-er mollen bij de 'meet-your-mole' opdracht?

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #34 Gepost op: 26-02-2009, 19:36:21 »

Ja precies.
Want ik volg het soms half niet, als PJ het uitlegt. Laat staan als je daar live staat.  :)

Meestal krijgen de kandidaten een uitgebreidere uitleg. Dat hoor je vaak ook terug in de voice-overs.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #35 Gepost op: 26-02-2009, 19:59:31 »
Aan alle kandidaten:
Wie van hen herkende de niet BN-er mollen bij de 'meet-your-mole' opdracht?


Wat bedoel je hiermee? ???
DOM VEEL RADEN

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #36 Gepost op: 26-02-2009, 20:01:56 »
Wat bedoel je hiermee? ???

Bij de 'meet-your-mole' opdracht (in het kasteel) stonden ook de borden van de 4 niet BN-er mollen.
Ik vraag me af wie van de kandidaten die mollen herkende.
Oftewel, wie de oude series heeft gezien.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #37 Gepost op: 26-02-2009, 20:02:24 »
Ooooohhhhh. ;D
DOM VEEL RADEN

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #38 Gepost op: 28-02-2009, 12:40:00 »
Ik ga ervan uit dat het gewoon in de opdracht zat dat de camera op die plek moest blijven staan. Als dit niet zo was had 1 van de 4 echt wel die camera meegenomen voor een betere shot.

Dit deed mij herinneren dat ik hier nog een vraag wilde plaatsen voor 't vragenvuur  ::vergroot::

Moesten de kandidaten de camera op statief laten staan op de plek waar ie stond bij het wereldwonder, was dat dus onderdeel van de opdracht? Of waren de kandidaten vrij om het statief neer te zetten waar ze wilden?

De opdracht had namelijk kunnen slagen wanneer het statief met de camera rechtvoor het wereldwonder werd geplaatst zodat je niet zoals nu het geval was links in 't beeld tig toeristen kon herkennen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: Vragen voor het vragenvuur
« Reactie #39 Gepost op: 1-03-2009, 11:54:55 »
Of mol door had dat de vlaggen België en Duitsland op de verkeerde plek lagen..