Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 316439 keer)

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #480 Gepost op: 15-03-2009, 17:19:09 »
That's me:p maar zooo zwaar waren ze nou ook weer neit hoor:P lol

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #481 Gepost op: 15-03-2009, 17:23:19 »
foto's
Mijn foto's er zitten nog erg veel wazig etc bij, ben bezig die eruit te halen ;)
[edit] en haal ook de 500 dubbele foto's van vief er uit. straks :P.  eerst alles recht zetten, dan wazig eruit. en dan pas de stomme eruit :P
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 17:27:23 door Vieffan »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #482 Gepost op: 15-03-2009, 17:27:57 »
Lol, sta je nou niet met Viv op de foto? xD

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #483 Gepost op: 15-03-2009, 17:31:57 »
foto's
Mijn foto's er zitten nog erg veel wazig etc bij, ben bezig die eruit te halen ;)
[edit] en haal ook de 500 dubbele foto's van vief er uit. straks :P.  eerst alles recht zetten, dan wazig eruit. en dan pas de stomme eruit :P

Dan mag je ook alle foto's van mij verwijderen ;D...maarre leuke foto's vieffan...de oudste heeft zitten genieten van de foto's van vieffan...hij wilde erg graag een handtekening van haar hebben maar die heb ik niet kunnen scoren voor hem :-[
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline SanneW

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #484 Gepost op: 15-03-2009, 17:36:06 »
Dit jongen met zijn polaroid heet Bob ;) Ik heb er wel één met Arco en Pieter Jan :D Hij hangt hier aan de kast!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #485 Gepost op: 15-03-2009, 17:37:38 »
jammer :(, maar ELISE heeft de foto's van mij met kandidaten en andersom ;). Was het makkelijkst.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #486 Gepost op: 15-03-2009, 17:37:56 »
Zo ben ook weer terug.
Vond het dit jaar minder dan de vorige jaren.. ALleen om 1 ding.. VOND HET ZOO DRUK!!! Echt niet normaal. Jan pieter (of peter) pellemans zei ook : "Jongens even een beetje ruimte niet allemaal op 1 plek". De kandidaten stonden ook te dicht bij elkaar waardoor er 1 HELE GROTE groep ontstond. Ik wou gewoon even in een rustiger gedeelte staan.. Maar ik kon gewoon niet weg!  ::oink:: Hoop dat de avro dit nu ook gezien heeft en nu volgend jaar minder mensen toelaat.

En het Draaiboek werd geveild! Ik wou het graag hebben maar ik bleef haken op 450 euro  :-\\ .. Vond het te erg worden. Nu heb ik het kistje met de naamkaartjes! En daar ben ik super blij mee!!

Ben helaas me naamkaartje vergeten.. Ik was de jongen met het Testbeeld t-shirt. ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #487 Gepost op: 15-03-2009, 17:38:33 »
Mijn foto's staan op m'n hyves .
bakker-elise.hyves.nl
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #488 Gepost op: 15-03-2009, 17:40:23 »
Zo, ik ben ook weer thuis! Ik heb het erg naar mijn zin gehad, alleen vond ik de vorige jaren gezelliger, informeler en veel leuker!! Het gecommandeer bij de kandidaten door de mensen van de Avro was echt niet relaxed. Tijd voor een praatje zoals in de Observant zat er totaal niet in. Er waren te veel mensen die op de foto en een handtekening wilden (hier is niets mis mee natuurlijk, maar het waren er te veel voor de kandidaten)Heel erg veel mensen drongen voor waardoor het er niet gezelliger op werd in de rij. En zoals al eerder opgemerkt mocht Hans geen handtekeningen meer uitdelen tussen de veiling en de uitslag van de quiz. Al met al een leuke dag, maar van mij mag de .com-crew volgend jaar meer invloed krijgen.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #489 Gepost op: 15-03-2009, 17:41:15 »
Wow ik heb zooo'n vette dag gehad:D

ten eerste ben ik die gek die Annieks mollenboekje voor ***euro heeft gekocht en ook heb ik de puzzel van de Ben Hur opdracht :p...Maar ik deed het natuurlijk voor de zoentjes van Viv en Anniek...Meer dan waard:P

Later kwam ik Pieter-Jan tegen in de hal, alleen...echt leuk joh, ff gepraat en toevallig had ik mn moeder aan de lijn, dus die moest er ook aan geloven bij PJ:P

even later kwam ik Ook Viv tegen die naar huis ging..Ze kwam naar me toe, en ze omhelsde me feliciteerde me met mn 'insane' aankopen:p Man, wat een leuke meid:D Oja, en als kers op de slagroom (of hoe je dat zegt) kwam ik ook nog eens Anniek tegen op de trap...Ik vroeg of ze nog wat nuttige dingen in haar boekje had staan:p ze betwijfelde het hahaha;) ik heb het inmiddels doorgelezen en er staan wel echt leuke dingen in...Ik zal vanavond een stuk of 3 screens laten zien uit het boekje:)

Echt leuk om die kandidaten ook nog eens in 'prive' te spreken want met de Meet-and-Greet was het echt gekkenhuis en was het: foto --> weg :p


Klinkt echt super. En screens uit Annieks boekje zou echt suuuuuupevet zijn! Echt cool dat je die te pakken hebt weten te krijgen! Ik ben heel benieuwd wat erin staat!
Is nog bekend geworden of ze opzettelijk zo mollerig bezig was?
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #490 Gepost op: 15-03-2009, 17:41:32 »
ik kan mij nog wel een testbeeld shirt herinneren, maar geen hoofd ::rofl::


trouwens, heb Dick en Harry helemaal niet gezien :(

Offline SanneW

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #491 Gepost op: 15-03-2009, 17:42:04 »
Wat is wel functioneel vond bij Froukje de tweede keer dat ze er stonden, dat er een rij werd gevormd, zodat iedereen aanbod kwam voor een foto of handtekening. Alleen jammer dat er weer mensen tussen zitten die dan voor moeten dringen. Bij Sebastiaan en Viv werd er een dikke kring eromheen gemaakt. Je hebt je handtekening en foto, ga dan even aan de kant voor andere mensen die ook hun kans willen. Denk dat ze dat net als bij Froukje hadden moeten doen, veel praktischer.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #492 Gepost op: 15-03-2009, 17:42:09 »
Die oranje broek, daar zouden ze eigenlijk geld op toe moeten geven.
Voor hoeveel is dat ding verkocht? ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #493 Gepost op: 15-03-2009, 17:43:43 »
Die oranje broek, daar zouden ze eigenlijk geld op toe moeten geven.
Voor hoeveel is dat ding verkocht? ::rofl::
Ik dacht 95 of 85 euro..

BTW : Dacht dat Froukje zei dat ze haar boekje en het mollenboekje van Jon ook gingen veilen,.
Is dat gebeurt? Of was ik toen in trance dat ik er met me gedachtte er niet meer helemaal bij was?  ;D
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 17:47:02 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #494 Gepost op: 15-03-2009, 17:50:33 »
niet gebeurd. Maar Froukje zou kijken wat erin stond, blijkbaar wilde ze het toch niet meer. Jon heb ik niks over gehoord

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #495 Gepost op: 15-03-2009, 17:55:13 »
Net weer terug in Groningen... Ik heb me weer vermaakt vandaag. Er was weer van alles te zien, horen en doen.  ::ok::

Het is tegenwoordig wel echt heel druk, waardoor het absoluut niet mogelijk is ook een praatje te maken met de kandidaten. Maar goed de AVRO kan er ook niks aan doen dat het zo populair is.
Ik miste persoonlijk ook het witbier van de Observant.
(Nog een aanbeveling: rond om het podium wat minder tafeltjes.)

Ik ben voor het eerst met kandidaten op de foto gegaan, want bij Froukje en Anniek kon ik het echt niet laten... Viviënne had het helaas veel te druk.
Verder waren er de nodige grappige momenten, maar dat komt hier vast nog allemaal langs. Wat ik wel grappig vond (en pas terug zag in de trein) was dat Froukje en Viviënne uitgebreid zaten te overleggen hoe Anniek een beter veiling assistente kon zijn. De beste stuurlui staan aan wal.

Ik had me voorgenomen mij camera in mensen hun gezicht te duwen en vragen te stellen over de serie, maar heb dat toch maar niet gedaan. Ik heb wel een flink aantal sfeerbeelden. Ik heb iets meer als 45 minuten aan video materiaal (ongeveer 100 filmpjes). Het is allemaal niet zo profi als de cameradames het deden, daarintegen hoop ik dat het lukt om vanavond al de boel te monteren tot een filmpje van 10 minuten voor jullie genot.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #496 Gepost op: 15-03-2009, 17:58:22 »

deze is geweldig! ::rofl::

Offline Sander

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #497 Gepost op: 15-03-2009, 17:59:09 »
Wow, wat een geweldige foto's! Ik zie dat je ook fotograaf bent. Echt superbedankt! Anniek is echt te leuk op je foto's.
Ik zie dat je verder ook leuke foto's op je site hebt staan. Die van Carice is leuk!

Ik ben fotograaf inderdaad, echter vandaag was ik voor de hobby ;)

Bedankt voor de reacties tot nu toe!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #498 Gepost op: 15-03-2009, 18:04:02 »
Ik ben fotograaf inderdaad, echter vandaag was ik voor de hobby ;)

Bedankt voor de reacties tot nu toe!
sander van Vivienne forum? als dat zo is dan: ik dacht al wie is dat die met larissa staat te praten ::rofl::

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #499 Gepost op: 15-03-2009, 18:08:11 »
Dit kan een iets incorrecte quote zijn maar

Sebastiaan: "Ik heb Wie is de Mol gespeeld, niet slim gespeeld"  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 18:10:03 door MrJasper »