Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 316362 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #540 Gepost op: 15-03-2009, 19:45:48 »
Oh, en mijn vraag werd beantwoord!! Vond dat ook errug leuk, hehehe!! Had van bovenaf wel een heel mooi plekje!! Heb daar ook mooie foto's van, maar die moet ik eerst verkleinen. Komt morgen op de site!!

Oh, en nog iets: misschien ben ik te zien in de laatste molmail. Ben iig geinterviewd, haha. Of ik er uitgeknipt word weet ik niet, maar het was leuk om te doen!

 ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #541 Gepost op: 15-03-2009, 19:47:29 »
Ik zat bij het vragenvuur heeelemaal voor en en ik stond bij de veiling ook helemaal vooraan :D:D heb ik beter gedaan dan vorig jaar :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #542 Gepost op: 15-03-2009, 19:53:34 »
Hey er werd constant gefilmd door mensen van de Avro. Wordt daar een DVD van gemaakt die we via de AVRO kunnen bestellen of komt het op de site, of heel iets anders?;)
Ja dat wil ik ook wel weten :D Zou het wel willen zien ook.. Weer iets om lekker naar terug te kijken en niet in een enorm diep zwart gat te vallen  ::rofl::

Ik heb een hoop mensen gezien :D Maar ik was met 'n vriendin en die kende niemand dus ben k bij haar gebleven :)

Ik heb een kleine selectie van mijn foto's online gezet, wel verkleind uiteraard :P De leukste foto's (die met Sebas, Anniek en Viv) heeft mijn vriendin dus nog want zij had een über handig uitklapschermpje, dat het erg leuk deed bij de kandidaten... "HEEE wat handiiiiig"(aldus alle 3) en ze staan dus ook alle 3 breedlachend op de foto :D

Ik vond iedereen erg leuk en sympathiek.. Misschien dat de eerste meet & greet wat beter verdeeld had kunnen zijn :P Maar ik heb het verder ook erg naar m'n zin gehad. Helaas heb ik niet zo veel money zoals sommigen :P maar naar de veiling kijken was ook erg leuk.

Ik wil nog wel mijn vraag beantwoord krijgen  :( :: "Hoe kwam het geld in Dennis z'n tas?" of is dat bekend?  ::schaam::

Hier de foto's

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #543 Gepost op: 15-03-2009, 19:56:23 »
hahaha zo'n plaatje van een plaatje wil je toch ook helemaal niet verkleinen ...? :P :-X

Wat een leuke dag zeg!! Heb enorm genoten. Was wel 2x in 'shock'... J-P (die andere man op het podium) zei toen hij me zag: "hey limone, jou kennen we wel op de redactie..." Dus ik "hoezo, ben ik zo berucht dan?", zei hij dat ze hadden gezien dat ik veel op het forum zat, veel vragen had enzo. Was wel grappig. Toen ik met Froukje op de foto wilde, zei zij: "hey, jij bent hier toch voor Sebas?" HOEZO??? Moest wel lachen eigenlijk. Ik kwam voor iedereen, maar in het speciaal voor, tsja, Sebas...  ::love::

Ik vond ze wel allemaal erg aardig. Ze namen voor iedereen de tijd voor foto's, handtekeningen etc. En oh... ik weet hoe Sebastiaan ruikt hoor, hihi... lekkerrrrr, hahahahaha!! Wat een schatje is dat toch... zucht...

Zal eens kijken hoe ik mijn foto's kan uploaden. Ze zijn wat groot, dus moet ze misschien eerst ff verkleinen! Doe ik morgen wel!
Keep Watching

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #544 Gepost op: 15-03-2009, 20:00:04 »
Wat een leuke dag zeg!! Heb enorm genoten. Was wel 2x in 'shock'... J-P (die andere man op het podium) zei toen hij me zag: "hey limone, jou kennen we wel op de redactie..." Dus ik "hoezo, ben ik zo berucht dan?", zei hij dat ze hadden gezien dat ik veel op het forum zat, veel vragen had enzo. Was wel grappig. Toen ik met Froukje op de foto wilde, zei zij: "hey, jij bent hier toch voor Sebas?" HOEZO??? Moest wel lachen eigenlijk. Ik kwam voor iedereen, maar in het speciaal voor, tsja, Sebas...  ::love::

Ik vond ze wel allemaal erg aardig. Ze namen voor iedereen de tijd voor foto's, handtekeningen etc. En oh... ik weet hoe Sebastiaan ruikt hoor, hihi... lekkerrrrr, hahahahaha!! Wat een schatje is dat toch... zucht...

Zal eens kijken hoe ik mijn foto's kan uploaden. Ze zijn wat groot, dus moet ze misschien eerst ff verkleinen! Doe ik morgen wel!

Wat bedoelen ze met vragen? En bedoelen ze het .nl forum?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #545 Gepost op: 15-03-2009, 20:03:07 »
Heeey Yesse, leuke foto's. leuk om te zien. Je stond namelijk net in de andere hoek dan ik ( zie foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=ULILDXEE ) En ik heb elke keer de rug van Rick alleen maar kunnen zien, jij hebt ook foto's van de voorkant. Leuk!!
Keep Watching

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #546 Gepost op: 15-03-2009, 20:05:56 »
Heeey Yesse, leuke foto's. leuk om te zien. Je stond namelijk net in de andere hoek dan ik ( zie foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=ULILDXEE ) En ik heb elke keer de rug van Rick alleen maar kunnen zien, jij hebt ook foto's van de voorkant. Leuk!!
Ja ik stond bij het podium :D Als je meer foto's van Rick (of de rest) wilt kan ik alles wat ik kan vinden van 'm wel even naar je toe sturen :)

Ik vond jouw foto's ook erg leuk, vooral die eerste van PJ hij kijkt zo schattig :P

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #547 Gepost op: 15-03-2009, 20:11:32 »
haha ja he :P ik vond hem vandaag veel leuker dan als presentator.... voor mij een blijvertje, na Angela en Karel ::bravo::
Keep Watching

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #548 Gepost op: 15-03-2009, 20:27:45 »
Nouja hier nog wat foto's van de kandidaten met mij en mn vrienden! (Ik ben degene met het bruine haar)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #549 Gepost op: 15-03-2009, 20:42:10 »
Wel leuk ding om even te vermelden: de molboekjes zijn van het merk Moleskine  :P wel heel toepasselijk natuurlijk;) http://www.moleskine.nl/producten/1747/pocket/

Offline Sander

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #550 Gepost op: 15-03-2009, 20:45:40 »
Citaat





Geweldige foto dit! Groepsfoto heb ik helaas niet zelf kunnen maken.. Teveel mensen stonden voor mij :)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #551 Gepost op: 15-03-2009, 20:48:34 »


In de trein



Aankomst in Hilversum



Busreis



AKN-gebouw



Quizdeelnemers



Nog meer quizdeelnemers



Bekende forummers



Presentator en kandidaten!



Fans

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #552 Gepost op: 15-03-2009, 20:49:53 »


Signeren



Consumptie



Meet-en-greet



Veiling



Koppel Anniek en Hans



Nog meer veiling



Quizfinale en goededoelengeld



Interview en etentje

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #553 Gepost op: 15-03-2009, 20:52:54 »
Ik vond het heel erg gezellig vandaag, vond het ook weer heel leuk om sommige forummers nog iets beter te leren kennen, en had deze fandag wederom niet willen missen, WIDM CREW Nogmaals bedankt voor alles wat jullie dit jaar weer gedaan hebben, fantastisch werk geleverd weer.! ::bravo::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #554 Gepost op: 15-03-2009, 20:59:02 »
Surprise ::rofl::

Dit zijn de kandidaten voor de mol 10.

10 kandidaten en 1 mol




 ::pinokkio::

Offline Neon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #555 Gepost op: 15-03-2009, 21:01:21 »
Hmm... Ik maar denken dat die vrijstellingsmunten van kunststof zijn, blijkt er marsepein voor gebruikt te zijn.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #556 Gepost op: 15-03-2009, 21:02:11 »
Het is je gelukt Kabouter met de foto erop te zetten  ::tandpastasmiley:: leuke fotos leuk om naar terug te kijken. ::jaja:: :)

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #557 Gepost op: 15-03-2009, 21:04:37 »
Hmm... Ik maar denken dat die vrijstellingsmunten van kunststof zijn, blijkt er marsepein voor gebruikt te zijn.

 ::rofl:: ;)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #558 Gepost op: 15-03-2009, 21:06:46 »
jodeeeel !! twas super :) heb weinig kandidaten gezien want tmeeste van de tijd hebben we bij pj zitten interviewen. maakt verder ook niet uit, twas tof !!
en dan heb je 0 vragen fout tijdens de quiz en weet je ineens geen vragen meer. sufheid, 1 van ons had toch moeten winnen :D :D
dennis for mole !

Offline Hanhann

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aaaaight. hahahaha.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #559 Gepost op: 15-03-2009, 21:09:29 »
Iemand enig idee of het niet geveilde mollenboekje van Froukje nog onder het podium vandaan is gekomen? x')
Zie mijn Zietheorie in het Algemene Jontopic.. x')