Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 316417 keer)

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #680 Gepost op: 16-03-2009, 20:01:28 »
Mooi om al die fotos en filmpjes te zien en ieder zijn verslag.

Het was weer een aparte maar mooie dag.
Avond van tevoren ben ik nog bij de wedstrijd heerenveen-sparta geweest en dat was ook leuk maar werd wat te laat.

Zondag weer vroeg eruit, ontbijten,douchen en spul bij elkaar zoeken en toen met de bus van 8 uur naar leeuwarden,toen met de trein naar Hilversum, met overstap in Amersfoort.
En rond half 11 in Hilversum,daar de avro bus zoeken,liep nog tegen 2 bakvisjes op die gingen naar hun eerste fandag.En later kwamen daarna nog een paar bij.
En rond 10 voor 11 was ik in het AKN gebouw.

Deze dag liep allemaal wat anders, het werd meer een meet and Greet met de wie is de mol fans (voornamelijk van .com) dan met de kandidaten van Wie is de Mol?
Bij ontvangst dus eerst betalen en toen het in ontvangst nemen van de quiz +pen,de koffie en taart bonnen en naar beneden maar.

Eerst observeren naar deze nieuwe locatie en toen ergens een plekje opgezocht waar ik de quiz rustig kon invullen met koffie en gebak erbij (met dank aan Stephany en Saem die ik tegen kwam).En terwijl ik aan het rondlopen was,kwam Bodejos nog voorbij (heel snel) hij zei geen hoi maar vroeg: “wat is de naam van de brug uit aflevering 4? “..ik kon geen antwoord geven en weg was Jos weer..

Bij het invullen van de quiz, kwam Kaboutertje en man Wim erbij, daar leuk nog mee gepraat.
En daarna Duikertje1990 en Daedalus zoeken ,vond alleen laatstgenoemd en de rest van de groep.
Toen het vragenvuur,daarna de drukke meet and Greet en later de veiling en quiz en de rest is allemaal bekend.
Ik heb dit keer dus veel meer met de fans en mensen van het forum gepraat en zelf mee op de foto geweest (wat een eer!!!) en weet nu eindelijk wie Samradish is.

Maar goed ik maar er weer een lang verhaal van..
Ik post de foto’s, hopelijk vinden jullie het leuk en mochten ze te groot,verwijder ze dan maar en dan zoek ik een andere oplossing, want ben niet zo handig hiermee.
En heb de rode ogen ook niet kunnen verwijderen, moet dat ook nog leren.

Iedereen bedankt!!!!!!!!!!!!


Ananas

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #681 Gepost op: 16-03-2009, 20:16:22 »
Vraag me af wat er nu zo anders was dan vorig jaar, dat de kandidaten toen niet zo ernstig belaagd werden. ???


Vorig jaar werden ze net zo belaagd hoor!
Zeker toen ze net binnen kwamen. Onmiddellijk dromden er horden mensen om ze heen en stonden we met 300 man op dat kleine binnenplaatsje. Sommige kandidaten werden letterlijk tegen de muur gedrukt!

Er stond er ook nog een kandidaat op het podium die werd er letterlijk afgeduwd zo stond iedereen te dringen.

Het verschil was volgens mij dat er veel meer kandidaten veel langer zijn gebleven!
Behalve Georgina (want die ging heel snel weer weg) zijn de meesten tot aan het einde gebleven.
Wij hebben echt uren moeten wachten voordat het de moeite waard was om bij Dennis te komen. Die was naar de WC geweest en werd "gepakt" toen hij weer binnen kwam in de bar. Hij kwam geen stap meer verder en stond als het ware helemaal in de hoek.

Het was nu dus eigenlijk net zo druk bij die kandidaten, maar als ze langer waren gebleven had het ook langzamerhand rustiger geworden. En wat nu ook wel anders was dat ze niet tegen de muur geplet werden, zodat er meer een cirkel om ze heen gevormd kon worden.

Toch denk ik wel dat ze er iets voor moeten bedenken hoe dat beter kan. Ook is het wel handig om te weten hoe lang kandidaten blijven, want dan weet je bij wie je eerst moet zijn!

Misschien iets met nummertjes? Of echt hoekjes creeren zodat er meer een rij komt i.p.v. een cirkel van dringende mensen?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #682 Gepost op: 16-03-2009, 20:23:56 »
Ze moeten volgend jaar iig ervoor zorgen dat de kandidaten verspreid zijn over de hele verdieping..
Bijvoorbeeld Froukje en Vivienne gingen aan een  tafel zitten.. & Daarachter Anniek. Ja daar komt iedereen op af waardoor er 1 HELE GROTE groep ontstond!  ::oink::
Ze moeten volgend jaar gewoon de kandidaten goed verspreidde. De ruimte is er niet voor niks.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #683 Gepost op: 16-03-2009, 20:28:19 »
Eigenlijk helemaal geen gek idee om bijvoorbeeld ook de bovenverdieping erbij te betrekken.

En dat ''domeintjes'' maken, waarbinnen er ruimte is voor EN foto's EN handtekeningen uitdelen, EN een praatje.

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #684 Gepost op: 16-03-2009, 20:40:12 »
Eigenlijk helemaal geen gek idee om bijvoorbeeld ook de bovenverdieping erbij te betrekken.

En dat ''domeintjes'' maken, waarbinnen er ruimte is voor EN foto's EN handtekeningen uitdelen, EN een praatje.
Precies, er was ruimte zat...

Als het zich wat verspreid en je zet de mensen veel tactischer neer en ze blijven ook langer, dan kan het best...

Offline Liannoss

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #685 Gepost op: 16-03-2009, 20:44:24 »
Waar zijn de foto's en filmpjes die door al die fotografen en cameramensen zijn gemaakt? ::tandpastasmiley::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #686 Gepost op: 16-03-2009, 20:51:59 »
Waar zijn de foto's en filmpjes die door al die fotografen en cameramensen zijn gemaakt? ::tandpastasmiley::
die komen wss in de molmail.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #687 Gepost op: 16-03-2009, 21:03:00 »
Ik ben nu al benieuwd naar die molmail :d
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #688 Gepost op: 16-03-2009, 21:08:47 »
Dat is niet waar, niet alle mensen hebben het gevraagd, en ik vind het persoonlijk ook erg onbeschoft om het zonder te vragen gewoon van de muur af te trekken. De mevrouw van de Avro was daar ook (terecht!) erg boos over. Iemand heeft hier trouwens al toegegeven het zonder te vragen te hebben meegenomen  ::)

Ordinair jatwerk!  ::oink:: En dan nog afgeven op de organisatie ook. ::niet-ok:: ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Liannoss

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #689 Gepost op: 16-03-2009, 21:21:51 »
die komen wss in de molmail.

okee ben benieuwd!
hier nog wat foto's:




Offline Liannoss

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #690 Gepost op: 16-03-2009, 21:24:02 »
en nog een paar:

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #691 Gepost op: 16-03-2009, 21:25:42 »
Toen maakten wij nog het grapje dat we die huge poster van PJ en Hans mee zouden nemen.  :P
En toen zag ik de beveiliging ook al de spieren vast spannen :P
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #692 Gepost op: 16-03-2009, 21:26:12 »
pj was te zwaar voor ons :p
dennis for mole !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #693 Gepost op: 16-03-2009, 21:26:44 »

 Iemand heeft hier trouwens al toegegeven het zonder te vragen te hebben meegenomen  ::)
It wasn't me....... ::)


Kom op zeg, het is geen boekenbal. Daar is het traditie om van alles en nog wat mee te slepen naar huis. Maar ook daar gebeurt dat pas aan het eind van de dag. Netjes vragen, dan krijg je waarschijnlijk een ''ja''.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #694 Gepost op: 16-03-2009, 21:28:31 »
MAAR

het hoogtepunt van de hele fandag.. Waren de 3 zoenen van Anniek  ::love::
Nog meer mensen die een zoen kregen? ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #695 Gepost op: 16-03-2009, 21:32:15 »
Nee  :P
Was er wel heel dicht bij, bij alle 3 de meiden :jaja:
Ik sta wél heel dicht tegen Froukje aan ;D

Vorig jaar al zoen van Regina gehad, spontaan  ;D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #696 Gepost op: 16-03-2009, 21:33:35 »
ik niet iig :p
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #697 Gepost op: 16-03-2009, 21:34:11 »
MAAR

het hoogtepunt van de hele fandag.. Waren de 3 zoenen van Anniek  ::love::
Nog meer mensen die een zoen kregen? ;D

Jawel, Tweety, Lau en Vera..........



Van mij ::rofl:: ::rofl::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #698 Gepost op: 16-03-2009, 21:35:30 »
Was jij vorig jaar niet degene die vreemd was gegaan met Georgina, Jos?  ::rofl::

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #699 Gepost op: 16-03-2009, 21:45:14 »
De jacht is geopend