Auteur Topic: [Kandidaat] Hans  (gelezen 27468 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2009, 14:32:47 »
ik denk niet dat hij de muzikale hints gaat doen, stel dat hij er op een gegeven moment eruit vliegt dat moet hij een gesprek houden met zichzelf. Ik vind dat gewoon beetje raar.
ik denk dat ze de hint via de molmail geven. dat vind ik wel een goede mogelijkheid ::jaja::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2009, 15:01:02 »
Nu ja, ik denk dat je het niet zozeer als 'gesprek met zichzelf' moet zien, meer als 'zijn verhaal over de mol'. :P

In elk geval de muzikale hints zie ik niet als onmogelijk, daar hoeft geen gesprekje bij.
The British are not impressed.

Offline Pieter Glas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2009, 21:26:33 »
schiffers is de mol:
hij droeg een gele helm en een zonnebril,
een andere mol die dat graag deed was: henk uit alfred j kwak,
schiffers is zelf ook een redelijke henk dus dat klopt precies,
verder stond er bij het praatje van de presentator een beeld van een stier,
schiffers is op 2 mei geboren=sterrenbeeld stier,
i rest my case, mai

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2009, 21:45:47 »
Ergens kan Hans prima de mol zijn. Voordeel #1: hij hoeft geen gesprek met zichzelf te houden in Schiffers .FM. Want daar ben ik benieuwd naar. Stel, Hans is niet de mol maar een kandidaat. En stel dat hij de finale niet haalt, hoe lossen ze het dan op?

Verder over aflevering 1. Daarin vond ik Hans te veel overkomen als iemand die graag de aandacht op zich wil vestigen, als in: kijk, ik ben de mol. Terwijl ie ondertussen gewoon een kandidaat is. Hij deed het erom met het vertragen, niet snappen welke kant hij op moest. Verder aanwijzingen opvolgen? Ho maar. Voorlopig zeg ik: Hans = niet de mol. Maar aan de andere kant ben ik dan donders benieuwd hoe de AVRO het gaat oplossen wanneer Hans afvalt.

Dat maakt Hans zijn deelname ook meteen leuk, je zit namelijk met een dilemma opgescheept.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2009, 21:48:54 »
en wat doe je met je zonnebril op in een donkere loods??? lijkt wel een beetje veel te opvallend!
trouwens, als hij de mol was geweest, dan had het heel slim geweest om als eerste een topito te pakken te krijgen, dan ben je zeker dat je bij de topito-verdeling zit en kun je dus €1000,- uit de pot krijgen (mits de ander zijn topitos niet af wil staan)

ik denk na afl 1: henk is niet de mol 
(edit) hans natuurlijk!!  ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-01-2009, 22:36:14 door bambam »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2009, 21:55:36 »
ik denk na afl 1: henk is niet de mol
Ik denk ook dat Henk niet de mol is. Aangezien die niet mee doet, lijkt me dat een grote aanwijzing!  ;D
« Laatst bewerkt op: 8-01-2009, 22:02:26 door Robbieazerty »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2009, 21:59:31 »
Hans ,Henk wat dan ook  ::rofl:: is niet de mol.. denk dat hij er net voor de finale eruit ligt.. Of zoals Joris. vorig jaar..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2009, 22:07:25 »
Ik denk ook dat Henk niet de mol is. Aangezien die niet mee doet, lijkt me dat een grote aanwijzing!  ;D

Die kan wat mij betreft ook in het grappige momenten topic !

Goed opgemerkt trouwens gele helm + zonnebril is Henk uit AJ Kwak en waarom een zonnebril in loods ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2009, 22:14:36 »
ik vond hem wel heel erg bij dat spelin de loods, die zonnebril vond ik ook al vaag..
maar ik was echt nooit op alfred j kwak theorie gekomen,..
zou wel geweldig zijn bedacht.. maar wel erg logisch.. als hij de mol is weet iedereen dat al...

ik verdenk hem nu wel als enigste..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #29 Gepost op: 8-01-2009, 22:16:27 »
Stel, Hans is niet de mol maar een kandidaat. En stel dat hij de finale niet haalt, hoe lossen ze het dan op?
Dat is toch geen enkel probleem? Hij kan toch gewoon een kort verhaaltje houden over wat hij ervan vond. Of hij huurt PJH om de vragen te stellen.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #30 Gepost op: 8-01-2009, 22:21:36 »
er komen weer muzikale hints.

maar dat is toch geen probleem?
de opnames zijn al lang en breed voorbij, dus Hans heeft hoe dan ook niets meer aan extra informatie.
en ik ga er vanuit dat hij niet veel meer hoort dan ons.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #31 Gepost op: 8-01-2009, 22:24:48 »
Dat is toch geen enkel probleem? Hij kan toch gewoon een kort verhaaltje houden over wat hij ervan vond. Of hij huurt PJH om de vragen te stellen.

Klopt, maar dan nog: de presentator die een gesprekje voert met de afvaller van de aflevering. Blijf er bij dat het raar is om met jezelf (met wie weet twee petten op, presentator en wie weet afvaller) een gesprek aan te gaan :P

Maar enfin, los van dit alles; Hans is voor mij een leuke kandidaat. En de link met Henk uit Alfred Jodocus Kwak vind ik schitterend. Gele helm op de kop, zonnebril op en dan hoe Hans in de loods naar voren kwam: komt dicht in de buurt  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #32 Gepost op: 8-01-2009, 22:32:14 »
Nee, hij gaat geen gesprek aan met zichzelf. Zoals ik zeg, als hij een gesprek wil, huurt hij gewoon PJH of zo in die het gesprek leidt. Anders vertelt hij gewoon een verhaaltje.
"ik vond het leuk en ik wist niet wie de mol was en toen vulde ik maar wat in op Paula en Jon en toen kreeg ik een rood scherm en toen moest ik naar huis en toen zat ik hier weer en toen gingen we door met de muzikale hint..."
Bijvoorbeeld.
The British are not impressed.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2009, 23:51:13 »
Doet hij evengoed dit jaar weer de muzikale aanwijzingen in zijn show? Omdat hij meedoet zeg maar? En hij heeft toch altijd een praatje met de mol na afloop, en de bespreking van de aanwijzingen? Dat wordt nu wat lastig, omdat hij door het wel/niet te doen ook de schijn geeft dat hij niet/wel de mol is... Volgt iemand me een beetje?
Paul Rabbering deed 2 jaar geleden posts over de mol op zijn blog die ook allerlei speculatie opriepen over of dat wel kon als hij er vroeg uitging. Ik denk dat Hans gewoon door kan gaan als normaal ook al is ie kandidaat. Hij zal de afvallers alleen waarschijnlijk andere vragen stellen.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #34 Gepost op: 9-01-2009, 08:13:17 »
er komen weer muzikale hints.

In de aftiteling is er niets gezegd of er weer muziekale hints komen... Alleen dat Vera haar verhaal komt vertellen...

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2009, 13:00:18 »
Ik denk dat Hans degene is waarvan PJH zeker wist dat hij de mol was, tot hij er uit ging

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2009, 13:26:29 »
In de aftiteling is er niets gezegd of er weer muziekale hints komen... Alleen dat Vera haar verhaal komt vertellen...
Nee, maar in de chat na de aflevering is het door Anton wel gezegd.
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #37 Gepost op: 9-01-2009, 13:35:10 »
Was Anton in de chat? Wat cool :D Dat lijkt me best wel rewarding, om de reactie van de fans direct te zien :)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #38 Gepost op: 9-01-2009, 13:48:45 »
 8)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2009, 13:58:06 »
Als de eerste muzikale aanwijzing 'Ik ben vandaag zo vrolijk' is, dan ben ik overtuigd. ::rofl::