Auteur Topic: [Kandidaat] Hans  (gelezen 27469 keer)

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2009, 14:12:56 »
Gisteren was Hans in de Coen en Sander-show en zij gaven toen voor een keer een muzikale aanwijzing voorafgaand aan de uitzending. Ik heb het zelf niet gehoord maar volgens een vriendin van mij was het een liedje van Krezip. (als ik me niet vergis out of my bed).. Ik ga er vanuit dat dit gewoon flauwekul is, aangezien ik er nog niemand over gehoord heb op dit forum.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Grashoofd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2009, 16:38:07 »
Ik vind die Alfred J. Kwak theorie bril-jant.
Op dit moment ga ik voor Hans.
Met Vriendelijke Groet, Grashoofd

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2009, 17:22:07 »
maar dat ligt er wel een beetje dicht bovenop?
ik moet 't nog zien..

hoop iig niet op een 2e milouschka ofzo

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2009, 19:11:51 »
en wat doe je met je zonnebril op in een donkere loods??? lijkt wel een beetje veel te opvallend!
trouwens, als hij de mol was geweest, dan had het heel slim geweest om als eerste een topito te pakken te krijgen, dan ben je zeker dat je bij de topito-verdeling zit en kun je dus €1000,- uit de pot krijgen (mits de ander zijn topitos niet af wil staan)

ik denk na afl 1: henk is niet de mol 
(edit) hans natuurlijk!!  ::rofl:: ::rofl::

Zoals ik al in een ander topic zei die zonnebril is waarschijnlijk op sterkte. voor de opdracht stonden ze buiten en had hij die zonnebril op zijn pet.en in die loods zou ie vast wel scherp willen zien. ze gingen gelijk van start dus geen tijd om van bril te switchen. Denk niet dat er een hint in  zit.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2009, 19:30:10 »
Misschien zat er wel een microfoontje verborgen in de bril zodat de S.M.S. hem konden aansturen...

 ???
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline vlees

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2009, 21:03:47 »
misschien werd hij wel op afstand bestuurd en liep hij daarom zo raar in de loods... :o

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2009, 21:05:13 »
misschien werd hij wel op afstand bestuurd en liep hij daarom zo raar in de loods... :o

 ::rofl::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2009, 21:53:35 »
Als de eerste muzikale aanwijzing 'Ik ben vandaag zo vrolijk' is, dan ben ik overtuigd. ::rofl::
::rofl::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2009, 11:32:07 »
Ik denk dat dit jaar Hans de mol is, en daar blijf ik bij. :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2009, 11:59:19 »
Afgaande op wat we tijdens de test te horen en te zien kregen wordt Hans het meest verdacht door de kandidaten. Hij wordt genoemd door Dennis, Jon en Sebastiaan. En Froukje zou op de vraag 'Wanneer liep de Mol naar de laptop bij de vier Mollen?' 'Als tiende' geantwoord hebben. Dit was Hans.

Dit maakt hem voor ons juist minder verdacht want de geschiedenis leert dat de Mol juist helemaal niet vaak verdacht wordt en al helemaal niet in aflevering 1.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2009, 13:13:28 »
En degene die het molligst overkomt is het vaak ook niet, m.i.
The British are not impressed.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2009, 13:54:44 »
Dit is nog niet door veel mensen opgemerkt.

Ik heb in mijn "grappige momenten" filmpje precies die momenten achter elkaar gezet, omdat ik dat als een grappig moment ervaarde, maar je kunt het ook als verdacht zien natuurlijk...

In de fabriek liep iedereen om Hans te schreeuwen, en er werd 4x achter elkaar geroepen dat hij zo ver mogelijk naar boven moest (heb die 4 achter elkaar gezte in het filmpje). En vervolgens pakt hij de eerste de beste trap naar beneden...

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Offline molwolfje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2009, 15:37:26 »
Als ze voor de loods staan zegt PJ dat dit de eerste opdracht is met de mol in hun midden. Er staan er 9 op een rij, Hans in het midden, eentje staat er voor of erachter...
Hoe letterlijk moet je dan in jullie midden nemen?

Offline Jellybell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2009, 15:43:47 »
Erg leuk gedaan, Califax!  ::ok::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #54 Gepost op: 12-01-2009, 17:21:30 »
Califax, dat viel mij ook op inderdaad. Maar ik denk dat dat typisch een staaltje misleidende montage is

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #55 Gepost op: 13-01-2009, 06:55:12 »
na de selectie van de mol verteld PJ nog wat aan de groep. dit is dus net nadat de mol heeft gehoord dat hij de mol is (althans daar ga ik maar even vanuit)
Iedereen kijkt heel serieus behalve Hans. Die lacht voluit. Blijkbaar is hij of blij met het resultaat (geld uit de pot) of blij met zijn positie (mol of kandidaat). Hij heeft gezegt dat hij de mol wel wilt zijn dus ik ga ervoor dat hij zeer mogelijk de mol is ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #56 Gepost op: 13-01-2009, 08:49:56 »
In de fabriek liep iedereen om Hans te schreeuwen, en er werd 4x achter elkaar geroepen dat hij zo ver mogelijk naar boven moest (heb die 4 achter elkaar gezte in het filmpje). En vervolgens pakt hij de eerste de beste trap naar beneden...

Ja inderdaad, dat viel me ook op. Als het een mollenstreek is, dan hebben ze het vrij duidelijk in beeld gebracht.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #57 Gepost op: 13-01-2009, 10:33:57 »
Ik hoop het niet, maar ik denk echt dat Hans de 'mol' is die PJ voor ogen had voordat Hans eruit moest.
Pj vertelde toch in het interview dat hij zeker wist wie de mol was en dat die mol er op dat moment eruit vloog?
Ik denk dus dat Hans dat is.
Hij is nu al zoooooo overduidelijk aan het mollen, dat bijna iedereen hem al verdenkt.
Het zou jammer zijn als Hans er dus uit gaat, want ik vind het best wel een leuke kandidaat.
Maar goed...bijna iedereen moet er toch een keer uit

Die alfred JK is echt heel goed gevonden!!! ;D Als Hans ook later echt de mol blijkt te zijn...
Carpe Diem!!!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #58 Gepost op: 13-01-2009, 14:48:18 »
Denk ook dat dit de PJH-mol is. Wel jammer dat we dat weten van PJ, he?

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Hans
« Reactie #59 Gepost op: 14-01-2009, 19:45:41 »
Wat komt er om 49.49 in beeld?,....


" WWW.WIEISDEMOL.NL

   SCHIFFERS FM
 
    AVRO RADIO 2"


Je zou bijna gaan denken dat het antwoord op WIDM hier gegeven wordt..... ;)
maltho thi afrio lito