Auteur Topic: moldagboek  (gelezen 15222 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: moldagboek
« Reactie #40 Gepost op: 5-03-2009, 23:06:16 »
Ik vind het echt de style van Anniek, zoals het geschreven is.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: moldagboek
« Reactie #41 Gepost op: 6-03-2009, 08:30:46 »
Ik vind ´´Stumpers´´ juist zo´n Jon-woord ::tandpastasmiley::

Re: moldagboek
« Reactie #42 Gepost op: 6-03-2009, 09:02:22 »
 
Citaat
Want enerzijds moet je samenwerken en is er 1 persoon die van Pieter Jan de opdracht hoort

heb even dit stukje opgezocht uit volgens mij de 2e aflevring moldagboek. 

Hoe kan de mol nu contact hebben met PJ. Deze heeft namelijk meerdere malen bekend niet te weten wie de mol zou zijn en was oprecht verbaasd toen zijn verdachte mol (sebas) eruit ging.

snap zelf ook wel dat de mol alle opdrachten van te voren door gespeeld krijgt maar dan niet door pj zelf.. of toch wel en houdt ook PJ ons allemaal voor de gek??

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: moldagboek
« Reactie #43 Gepost op: 6-03-2009, 12:46:50 »

heb even dit stukje opgezocht uit volgens mij de 2e aflevring moldagboek. 

Hoe kan de mol nu contact hebben met PJ. Deze heeft namelijk meerdere malen bekend niet te weten wie de mol zou zijn en was oprecht verbaasd toen zijn verdachte mol (sebas) eruit ging.

snap zelf ook wel dat de mol alle opdrachten van te voren door gespeeld krijgt maar dan niet door pj zelf.. of toch wel en houdt ook PJ ons allemaal voor de gek??

Volgens mij gaat dat stukje niet over de mol, maar over de opdracht. PJ heeft de opdracht aan 1 persoon uitgelegd, daardoor is het makkelijker mollen, ivm het vertrouwen onderling. Heeft diegene de opdracht wel goed doorgegeven, vertrouwen ze diegene wel?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: moldagboek
« Reactie #44 Gepost op: 6-03-2009, 15:52:18 »
Volgens mij gaat dat stukje niet over de mol, maar over de opdracht. PJ heeft de opdracht aan 1 persoon uitgelegd, daardoor is het makkelijker mollen, ivm het vertrouwen onderling. Heeft diegene de opdracht wel goed doorgegeven, vertrouwen ze diegene wel?

De rest van het stukje gaat over de opdracht(en) in het kantoorgebouw. Die kan nooit aan één persoon zijn uitgelegd.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: moldagboek
« Reactie #45 Gepost op: 6-03-2009, 21:18:13 »
Volgens mij gaat dat stukje niet over de mol, maar over de opdracht. PJ heeft de opdracht aan 1 persoon uitgelegd, daardoor is het makkelijker mollen, ivm het vertrouwen onderling. Heeft diegene de opdracht wel goed doorgegeven, vertrouwen ze diegene wel?

Volgens mij ging dat over het reuzenrad, degene die als eerste onderaan stond kreeg als enige de opdracht uitgelegd en moest hem doorgeven aan de volgende, etcetera, etcetera. Het was een opdracht die om samenwerken en vertrouwen draaide.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: moldagboek
« Reactie #46 Gepost op: 6-03-2009, 22:36:15 »
Volgens mij ging dat over het reuzenrad, degene die als eerste onderaan stond kreeg als enige de opdracht uitgelegd en moest hem doorgeven aan de volgende, etcetera, etcetera. Het was een opdracht die om samenwerken en vertrouwen draaide.

Je hebt gelijk. Had het verkeerd gelezen. gaat inderdaad over het feit dat de twee met de vrijstelling elkaar moesten vertrouwen om samen te gaan werken.

Dit is de volledige tekst:
Citaat
Dagboek mol, Aflevering 2
Geen afvaller, niemand naar huis! Zouden die twee zich wel gerealiseerd hebben dat ze het heel slim hadden kunnen spelen en zo twee afleveringen veilig waren geweest voor dat rode scherm?

Ze hoefden alleen elkaar maar te kiezen en elkaar te vertrouwen. Maar dat is natuurlijk een punt. Want vertrouwen ze elkaar wel?
Misschien ben ik wel een van die twee met dat groene schijfje in handen... Dat vertrouwen is een lastige klus, dat snap ik ook wel. Want enerzijds moet je samenwerken en is er 1 persoon die van Pieter Jan de opdracht hoort en ga je alleen op zoek naar geld. En anderzijds laat niemand iets los over die vrijstelling.
Ik snap het wel, want in het begin van de vorige aflevering keek ik zelf nog wantrouwend om me heen bij ieder verdacht zuchtje. Het is een tricky spel... Ik doe mijn best.

Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: moldagboek
« Reactie #47 Gepost op: 13-03-2009, 11:15:43 »


Dagboek mol
Aflevering 10

Het is klaar! Ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als ik. Want wat heb ik dit spel beleefd. Het was soms lastig, soms spannend, soms lachwekkend en soms vermoeiend.Maar bovenal een ervaring die ik nooit had willen missen, waarin ik mocht spelen met de wonderlijke psyche van de mens en in alle krochten van mijn eigen gemene mollenziel mocht kijken.

Ik moet nu nog even wennen aan de openbaarheid en het feit dat ik gewoon mag zeggen dat ik het ben: IK ben de Mol!