Auteur Topic: Analyse testvragen  (gelezen 14079 keer)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Analyse testvragen
« Reactie #20 Gepost op: 26-02-2009, 14:55:14 »
Dit is 't overzicht voor de liefhebber:

1. De mol is een? (Afl 6: Rick)(vrouw: Anniek/Viviënne)
1. De mol is een? (Afl 7: Jon)(vrouw: Anniek/Viviënne)
2. Wanneer liep de Mol naar de laptop bij de vier Mollen? (Afl. 1: Froukje) (Als tiende: Hans)
3. Had de Mol bij aanvang van de bagagebusopdracht één van de twee lichtste koffers? (Afl. 2: Viviënne) (Ja: Anniek/Hans)
3. Hoeveel geld won de Mol bij de flipperkast? (Afl 4: Sebastiaan) (Nul: Anniek)
5. Droeg de Mol een helm met een camera op het hoofd tijdens de Fabrieksopdracht? (Afl. 1: Viviënne) (Nee: Anniek/Dennis/Hans/Jon/Paula/Rick/Viviënne/Vera)
7. In welk team zat de Mol tijdens het Vrijstellingsspel? (Afl. 1: Jon) (De Mol stond buitenspel: Hans/Sebastiaan)
7. Heeft de Mol ooit gestemd voor het kopen van kampeerspullen? (Afl 4: Paula)(Ja: Dennis/Jon/Sebastiaan/viviënne/Froukje)
7. Bij Ben Hur reed de Mol: (afl 6: Jon)(als eerste: Anniek)
7. Waar begon de Mol het spel met de sluipschutters? (afl 5: Jon)(Op het laagste punt: Anniek, Dennis, Rick, Sebastiaan, Froukje)
9. Hoe vaak stond de Mol onderaan het reuzenrad? (Afl. 2: Rick) (één keer: Paula/Jon/Sebastiaan)
10. Heeft de Mol zijn topito afgegeven tijdens het Vrijstellingsspel? (Afl.1:Paula) (Nee: Dennis/Jon/Paula/Rick)
11. Stond de Mol op het podium in het theater? (Afl. 3: Jon) (Nee: iedereen behalve Jon)
11. Opende de Mol de eerste kist tijdens de Kistenopdracht? (Afl 4: Viviënne)(Nee: Zien jon/Rick/Paula/Dennis/Anniek/Froukje)
12. Hoeveel enveloppes vond de Mol in het grote gebouw? (Afl. 2: Hans) (0: Froukje/Anniek/Paula)
12. Heeft de Mol een ijsblok kapot geslagen? (Afl 7: Anniek) (Nee: Jon, Viviënne, Anniek)
14. Stond de Mol in de finale van het Vrijstellingsspel? (46:01 Afl. 1: Anniek) (Ja: Paula/Rick)
14. Heeft de Mol een deel van het geld uit de pot laten verdwijnen? (afl 4: Froukje)(Ja: Sebastiaan)
14. Gaf de Mol een goed antwoord op het ganzenbord? (afl 5: Rick) (Nee: Anniek)
15. Bij welke halte wachtte de Mol op de bus? (afl. 2: Paula) (eerste halte: Froukje)
15. Met wie zat de Mol in een taxi? (afl. 6: Dennis) (Anniek: Jon)
16. Tijdens de opdracht op het autokerkhof was de Mol? (afl. 3: Paula) (Coach: Paula/Dennis/Rick)
18. Wanneer kwam het team van de Mol bij Pieter Jan aan? (Afl 6: Anniek)(?: we zien Anniek/Jon)
20. Wie is de Mol? (Afl. 1: Hans) (Froukje)
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Analyse testvragen
« Reactie #21 Gepost op: 26-02-2009, 16:21:49 »
Vraag 4,6,8,13,17,19 zien we niet

dat betekent dat we vraag nummer: 6,8 en 17 nog moeten zien in de komende 2 afleveringen!
Dan houden we over:
4 -> D
19 -> S
13 -> M

Dennis Storm is de Mol!


Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Analyse testvragen
« Reactie #22 Gepost op: 26-02-2009, 18:49:59 »
Vraag 4,6,8,13,17,19 zien we niet

dat betekent dat we vraag nummer: 6,8 en 17 nog moeten zien in de komende 2 afleveringen!
Dan houden we over:
4 -> D
19 -> S
13 -> M

Dennis Storm is de Mol!



Laten we het hopen... dan weet ik het echt 100% zeker, nu zit ik nog voor een kleine 10% op Jon.

Bedankt overigens Dikke Controleur voor het bijwerken  ::ok::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Analyse testvragen
« Reactie #23 Gepost op: 27-02-2009, 15:06:58 »
Dit is 't overzicht voor de liefhebber:

1. De mol is een? (Afl 6: Rick)(vrouw: Anniek/Viviënne)
1. De mol is een? (Afl 7: Jon)(vrouw: Anniek/Viviënne)
2. Wanneer liep de Mol naar de laptop bij de vier Mollen? (Afl. 1: Froukje) (Als tiende: Hans)
3. Had de Mol bij aanvang van de bagagebusopdracht één van de twee lichtste koffers? (Afl. 2: Viviënne) (Ja: Anniek/Hans)
3. Hoeveel geld won de Mol bij de flipperkast? (Afl 4: Sebastiaan) (Nul: Anniek)
4. Maakte de Mol de foto van de groep voor de schatkamer van Petra? (Afl. 8: Anniek)(Nee: Dennis)
5. Droeg de Mol een helm met een camera op het hoofd tijdens de Fabrieksopdracht? (Afl. 1: Viviënne) (Nee: Anniek/Dennis/Hans/Jon/Paula/Rick/Viviënne/Vera)
7. In welk team zat de Mol tijdens het Vrijstellingsspel? (Afl. 1: Jon) (De Mol stond buitenspel: Hans/Sebastiaan)
7. Heeft de Mol ooit gestemd voor het kopen van kampeerspullen? (Afl 4: Paula)(Ja: Dennis/Jon/Sebastiaan/viviënne/Froukje)
7. Bij Ben Hur reed de Mol: (afl 6: Jon)(als eerste: Anniek)
7. Waar begon de Mol het spel met de sluipschutters? (afl 5: Jon)(Op het laagste punt: Anniek, Dennis, Rick, Sebastiaan, Froukje)
7. Hoe lang was het touw van de Mol bij de meetopdracht? (afl. 8: Jon)(70m: Anniek/Viviënne)
9. Hoe vaak stond de Mol onderaan het reuzenrad? (Afl. 2: Rick) (één keer: Paula/Jon/Sebastiaan)
10. Heeft de Mol zijn topito afgegeven tijdens het Vrijstellingsspel? (Afl.1:Paula) (Nee: Dennis/Jon/Paula/Rick)
10. Hoeveel geld verdiende de Mol in de trein? (Afl 8. Dennis)(100: Jon)
11. Stond de Mol op het podium in het theater? (Afl. 3: Jon) (Nee: iedereen behalve Jon)
11. Opende de Mol de eerste kist tijdens de Kistenopdracht? (Afl 4: Viviënne)(Nee: Zien jon/Rick/Paula/Dennis/Anniek/Froukje)
12. Hoeveel enveloppes vond de Mol in het grote gebouw? (Afl. 2: Hans) (0: Froukje/Anniek/Paula)
12. Heeft de Mol een ijsblok kapot geslagen? (Afl 7: Anniek) (Nee: Jon, Viviënne, Anniek)
14. Stond de Mol in de finale van het Vrijstellingsspel? (46:01 Afl. 1: Anniek) (Ja: Paula/Rick)
14. Heeft de Mol een deel van het geld uit de pot laten verdwijnen? (afl 4: Froukje)(Ja: Sebastiaan)
14. Gaf de Mol een goed antwoord op het ganzenbord? (afl 5: Rick) (Nee: Anniek)
15. Bij welke halte wachtte de Mol op de bus? (afl. 2: Paula) (eerste halte: Froukje)
15. Met wie zat de Mol in een taxi? (afl. 6: Dennis) (Anniek: Jon)
16. Tijdens de opdracht op het autokerkhof was de Mol? (afl. 3: Paula) (Coach: Paula/Dennis/Rick)
18. Wanneer kwam het team van de Mol bij Pieter Jan aan? (Afl 6: Anniek)(?: we zien Anniek/Jon)
20. Wie is de Mol? (Afl. 1: Hans) (Froukje)
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Analyse testvragen
« Reactie #24 Gepost op: 27-02-2009, 15:15:21 »
6 8 13 17 19
F H M Q S

Fivienne His MQS

LOOL, dit is denk ik niets
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Analyse testvragen
« Reactie #25 Gepost op: 27-02-2009, 15:17:11 »
6 8 13 17 19
F H M Q S

Fivienne His MQS

LOOL, dit is denk ik niets

Ferrek, Het Moet annieQ Sijn
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Analyse testvragen
« Reactie #26 Gepost op: 6-03-2009, 16:27:47 »
Dit is 't overzicht voor de liefhebber:

1. De mol is een? (Afl 6: Rick)(vrouw: Anniek/Viviënne)
1. De mol is een? (Afl 7: Jon)(vrouw: Anniek/Viviënne)
2. Wanneer liep de Mol naar de laptop bij de vier Mollen? (Afl. 1: Froukje) (Als tiende: Hans)
3. Had de Mol bij aanvang van de bagagebusopdracht één van de twee lichtste koffers? (Afl. 2: Viviënne) (Ja: Anniek/Hans)
3. Hoeveel geld won de Mol bij de flipperkast? (Afl 4: Sebastiaan) (Nul: Anniek)
4. Maakte de Mol de foto van de groep voor de schatkamer van Petra? (Afl. 8: Anniek)(Nee: Dennis)
5. Droeg de Mol een helm met een camera op het hoofd tijdens de Fabrieksopdracht? (Afl. 1: Viviënne) (Nee: Anniek/Dennis/Hans/Jon/Paula/Rick/Viviënne/Vera)
7. In welk team zat de Mol tijdens het Vrijstellingsspel? (Afl. 1: Jon) (De Mol stond buitenspel: Hans/Sebastiaan)
7. Heeft de Mol ooit gestemd voor het kopen van kampeerspullen? (Afl 4: Paula)(Ja: Dennis/Jon/Sebastiaan/viviënne/Froukje)
7. Bij Ben Hur reed de Mol: (afl 6: Jon)(als eerste: Anniek)
7. Waar begon de Mol het spel met de sluipschutters? (afl 5: Jon)(Op het laagste punt: Anniek, Dennis, Rick, Sebastiaan, Froukje)
7. Hoe lang was het touw van de Mol bij de meetopdracht? (afl. 8: Jon)(70m: Anniek/Viviënne)
9. Hoe vaak stond de Mol onderaan het reuzenrad? (Afl. 2: Rick) (één keer: Paula/Jon/Sebastiaan)
10. Heeft de Mol zijn topito afgegeven tijdens het Vrijstellingsspel? (Afl.1:Paula) (Nee: Dennis/Jon/Paula/Rick)
10. Hoeveel geld verdiende de Mol in de trein? (Afl 8. Dennis)(100: Jon)
11. Stond de Mol op het podium in het theater? (Afl. 3: Jon) (Nee: Anniek blijft over)
11. Opende de Mol de eerste kist tijdens de Kistenopdracht? (Afl 4: Viviënne)(Nee: Zien jon/Rick/Paula/Dennis/Anniek/Froukje)
12. Hoeveel enveloppes vond de Mol in het grote gebouw? (Afl. 2: Hans) (0: Froukje/Anniek/Paula)
12. Heeft de Mol een ijsblok kapot geslagen? (Afl 7: Anniek) (Nee: Jon, Viviënne, Anniek)
14. Stond de Mol in de finale van het Vrijstellingsspel? (46:01 Afl. 1: Anniek) (Ja: Paula/Rick)
14. Heeft de Mol een deel van het geld uit de pot laten verdwijnen? (afl 4: Froukje)(Ja: Sebastiaan)
14. Gaf de Mol een goed antwoord op het ganzenbord? (afl 5: Rick) (Nee: Anniek)
15. Bij welke halte wachtte de Mol op de bus? (afl. 2: Paula) (eerste halte: Froukje)
15. Met wie zat de Mol in een taxi? (afl. 6: Dennis) (Anniek: Jon)
16. Tijdens de opdracht op het autokerkhof was de Mol? (afl. 3: Paula) (Coach: Paula/Dennis/Rick)
18. Wanneer kwam het team van de Mol bij Pieter Jan aan? (Afl 6: Anniek)(?: we zien Anniek/Jon)
20. Wie is de Mol? (Afl. 1: Hans) (Froukje)
23. Heeft de Mol een vlag omver gereden (afl.9: Viviënne) (2. Nee: Anniek/Jon) (We zien Anniek)
31. Stond de Mol op het podium in het theater? (afl 9: Anniek) (1. Ja: Jon)
40. Wie is de mol? (Afl 9: Jon) (1. Anniek)

« Laatst bewerkt op: 6-03-2009, 16:30:47 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Analyse testvragen
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2009, 17:25:19 »
Missend tot 20:


6
8
13
17
19


f
h
m
q
s

Kunnen we niks mee.
DOM VEEL RADEN

Offline G-unit

  • Forumlid
Re: Analyse testvragen
« Reactie #28 Gepost op: 6-03-2009, 17:40:18 »
Missend tot 20:


6
8
13
17
19


f
h
m
q
s

Kunnen we niks mee.
Of heeft Anniek of Viv in de FHM gestaan?  ::tandpastasmiley::

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Analyse testvragen
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2009, 20:07:05 »
Wat is de FHM? Een blad?
DOM VEEL RADEN

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Analyse testvragen
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2009, 21:50:52 »
Wat is de FHM? Een blad?

Klopt, met schaarsgeklede dames als ik me niet vergis.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Analyse testvragen
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2009, 23:00:47 »
Viviënne was zo te zien wel eens genomineerd voor FHM sexiest: [link].
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Analyse testvragen
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2009, 23:02:47 »
Oef, laat dan Vivienne maar winnen.  :-X

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Analyse testvragen
« Reactie #33 Gepost op: 6-03-2009, 23:31:38 »
En volgens mij was die nominatie 2 jaar geleden of zo :P
The British are not impressed.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Analyse testvragen
« Reactie #34 Gepost op: 9-03-2009, 15:46:42 »
ErikTKS meld dit op zijn blog:

Citaat van: ErikTKS op zijn site
Opvallend: er zijn tot nu toe maar twee kandidaten bij wie een goed antwoord op een vraag werd aangeklikt: Anniek en Viviënne. Bij geen van hen werd, voor zover we nu weten, een fout antwoord ingetikt. Als alle antwoorden bij winnaar Viviënne goed waren dan is Anniek de Mol. Als alle antwoorden bij Anniek goed waren dan is Jon de Mol. In dat geval zijn bij alle zeven vragen bij Mol Jon foutieve antwoorden aangeklikt.

Dat van Anniek klopt niet, omdat ze vraag 14 in aflevering 1 op Rick&Paula heeft ingevuld.
Omdat Viviënne de winnares is zou het dus kunnen dat al haar vragen die in beeld zijn gebracht goed zijn beantwoord op Anniek over de afleveringen heen.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2009, 15:52:21 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Analyse testvragen
« Reactie #35 Gepost op: 9-03-2009, 16:40:23 »
ErikTKS meld dit op zijn blog:

Dat van Anniek klopt niet, omdat ze vraag 14 in aflevering 1 op Rick&Paula heeft ingevuld.
Omdat Viviënne de winnares is zou het dus kunnen dat al haar vragen die in beeld zijn gebracht goed zijn beantwoord op Anniek over de afleveringen heen.

Dat zou een leuke hint zijn! Mooi gevonden Erik & DC! Maar hoeveel en welke vragen hebben we Vivienne zien beantwoorden? Niet elke aflevering een vraag toch? Dat zou het wel mooier maken.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Analyse testvragen
« Reactie #36 Gepost op: 9-03-2009, 16:42:46 »
Zie een paar posts naar boven voor alle vragen, Heinz.

3. Had de Mol bij aanvang van de bagagebusopdracht één van de twee lichtste koffers? (Afl. 2: Viviënne) (Ja: Anniek/Hans)
5. Droeg de Mol een helm met een camera op het hoofd tijdens de Fabrieksopdracht? (Afl. 1: Viviënne) (Nee: Anniek/Dennis/Hans/Jon/Paula/Rick/Viviënne/Vera)
11. Opende de Mol de eerste kist tijdens de Kistenopdracht? (Afl 4: Viviënne)(Nee: Zien jon/Rick/Paula/Dennis/Anniek/Froukje)
23. Heeft de Mol een vlag omver gereden (afl.9: Viviënne) (2. Nee: Anniek/Jon) (We zien Anniek)

Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Analyse testvragen
« Reactie #37 Gepost op: 9-03-2009, 16:46:36 »
Zie een paar posts naar boven voor alle vragen, Heinz.

Oeps, ik had niet gezien dat er ook bijstond wie de vraag beantwoordde. :)

Jammer dat het maar 4 vragen zijn.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Analyse testvragen
« Reactie #38 Gepost op: 9-03-2009, 16:51:50 »
Ja, vier is niet overtuigend veel. Maar je zou eerder verwachten dat al haar vragen naar Jon zouden gaan ivm haar biecht.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Analyse testvragen
« Reactie #39 Gepost op: 9-03-2009, 16:55:20 »
Ja, vier is niet overtuigend veel. Maar je zou eerder verwachten dat al haar vragen naar Jon zouden gaan ivm haar biecht.

Dat klopt. Het is zeker interessante informatie. Alleen is het denk ik niet als hint bedoeld.