Auteur Topic: Klaagtopic  (gelezen 44928 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Klaagtopic
« Reactie #180 Gepost op: 12-03-2009, 23:19:17 »
ik hoop ook op nog een molmail
denk ook dat die nog zal komen, winnaar van de vorige prijsvraag moet namelijk nog bekend worden gemaakt ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klaagtopic
« Reactie #181 Gepost op: 12-03-2009, 23:20:16 »
IDD. ik kijk er nu al naar uit... En anders vragen we gewoon vanalles zondag!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Irving

  • Forumlid
Re: Klaagtopic
« Reactie #182 Gepost op: 12-03-2009, 23:20:25 »
Zo, wordt tijd voor mijn laatste lange post dit jaar :P Heb drie klachten! Nouja de eerste is niet echt een klacht, maar eerder dat ik het toch wel jammer vind dat Jon compleet gebasht wordt, zowel hier op .nl (op .nl overigens meer -.-). Kdenk dat Jon wel eens achter de computer zit en op het internet kijkt, en misschien moet je je eens voorstellen wat hij moet denken als hij achter de computer zit en sommige posts hier op de fora leest.

Tweede klacht zijn de mensen die "Haha, ik zei toch dat het Jon was. Ik had het vanaf aflevering 1 al door" posten -.-

Ten slotte hebk niet echt een groot vertrouwen in de eerlijkheid van de regie heb in sommige opzichten. Daar wil ik niet lang op door gaan aangezien dat een heel verhaal wordt, maar kheb echt zo'n groot vermoeden dat de regie zich teveel met het spel bemoeit. Grootste voorbeeld voor mij is dat ik vermoed dat de regie de envelop met 2500 in de tas van Dennis heeft gedaan, nádat Jon zei om de tassen te openen (hadk overigens lang geleden hier er wat al over gezegd). Daarnaast hebk het idee dat er expres valse hints tussen zitten, maar ook daar hebk geen zin om een verhaal over te breien, maar toch wel de reden voor mij om niet meer zo vaak op fora te komen om theorieën ofzo te posten. Kvind het namelijk best leuk om theorieën te speuren en andermans ideeën aan te horen (ook al zijn ze totaal ongeloofwaardig), maar nu heb ik het gevoel dat het toch geen zin heeft om hints te zoeken.

Los daarvan ga ik volgend jaar wel gewoon kijken. De tiende serie, dat moet gewoon vlammend zijn, en met de feedback van deze serie weten ze wat ze in ieder geval niet meer moeten doen, en kheb alle vertrouwen dat het 1 van de leukste seizoenen gaat worden. Lijkt me als 100e post een mooie afsluiter op het forum. Kzie jullie op de molfandag =)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Klaagtopic
« Reactie #183 Gepost op: 12-03-2009, 23:20:31 »
ik dnek dat er ook wel wat over de fandag in zal staan. Wat foto's ofzo

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Klaagtopic
« Reactie #184 Gepost op: 12-03-2009, 23:24:20 »
Ja das wel weer waar, maar toch een minuutje langer was wel fijn geweest.

Trouwens ik vond de SMS niet echt meerwaarde hebben bedenk ik me nu. Ze zijn alleen in de 1e aflevering eventjes in beeld geweest om de mol te kiezen, maar voor de rest niet. Had eigenlijk wel wat meer verwacht, of hebben zij ook dingen gedaan (tips en hints gegeven aan Jon), maar hebben wij dat gewoon niet te zien gekregen?

Was er maar helemaal geen SMS geweest. Deze serie zijn we opgestapeld met een slecht voorbereide mol met op zijn minst heel matige mollen streken tot gevolg. Volgend jaar graag weer een goed voorbereide mol.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Klaagtopic
« Reactie #185 Gepost op: 12-03-2009, 23:26:33 »
je merkt dat de mollen steeds meer psychisch bezig zijn, Jon ook weer
ik zou het eerlijk gezegd ook op de psychische tour spelen
dat wordt alleen niet zo gewaardeerd door velen, het lijkt namelijk niet echt op mollen
maar je saboteerd eigenlijk wel ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klaagtopic
« Reactie #186 Gepost op: 12-03-2009, 23:27:32 »
Daarnaast hebk het idee dat er expres valse hints tussen zitten
Ja, dit idee heb ik ook heel erg sterk. Wat deze serie betreft dan, want eerder heb ik ze daar nooit zo op kunnen betrappen.
Zelf zie ik dat toch een beetje als noodgrepen om de aandacht af te leiden, de spanning te vergroten of wat dan ook. Blijkbaar was dat nodig.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klaagtopic
« Reactie #187 Gepost op: 12-03-2009, 23:31:08 »
je merkt dat de mollen steeds meer psychisch bezig zijn, Jon ook weer
ik zou het eerlijk gezegd ook op de psychische tour spelen
dat wordt alleen niet zo gewaardeerd door velen, het lijkt namelijk niet echt op mollen
maar je saboteerd eigenlijk wel ::tandpastasmiley::
Mollen zijn altijd al psychologisch bezig geweest hoor. Meer en beter dan Jon ook. Goed psychologisch spel wordt zeker gewaardeerd, alleen ik heb het niet gezien.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Klaagtopic
« Reactie #188 Gepost op: 12-03-2009, 23:34:06 »
Mollen zijn altijd al psychologisch bezig geweest hoor. Meer en beter dan Jon ook. Goed psychologisch spel wordt zeker gewaardeerd, alleen ik heb het niet gezien.
ja oke, je hebt gelijk
maar ik vond Jon wel psychologisch spelen hoor ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Klaagtopic
« Reactie #189 Gepost op: 12-03-2009, 23:47:25 »
me too
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Klaagtopic
« Reactie #190 Gepost op: 12-03-2009, 23:48:26 »
Daarnaast hebk het idee dat er expres valse hints tussen zitten, maar ook daar hebk geen zin om een verhaal over te breien, maar toch wel de reden voor mij om niet meer zo vaak op fora te komen om theorieën ofzo te posten. Kvind het namelijk best leuk om theorieën te speuren en andermans ideeën aan te horen (ook al zijn ze totaal ongeloofwaardig), maar nu heb ik het gevoel dat het toch geen zin heeft om hints te zoeken.

Ik vraag me nu idd ook ernstig af waarom ze die intro veranderd hebben (wat dus bleek te kloppen) terwijl het geen hint is... blijkbaar om ons bezig te houden ofzo. Ben dr niet zo over te spreken iig, zulk soort grappen van de regie. ::)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Klaagtopic
« Reactie #191 Gepost op: 13-03-2009, 00:00:29 »
Mooie geheime aanwijzingen die we op TV zagen, de rest op internet was een beetje schraal! Verder enorm veel lof voor dit seizoen, heb onwijs genoten! ::ok:: 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Klaagtopic
« Reactie #192 Gepost op: 13-03-2009, 12:06:28 »
Mollen zijn altijd al psychologisch bezig geweest hoor. Meer en beter dan Jon ook. Goed psychologisch spel wordt zeker gewaardeerd, alleen ik heb het niet gezien.

Ben ik het dus niet mee eens ;) Ik vind dat hij dat aardig goed gedaan heeft. Hij had zeker in het begin vertrouwen in de groep (dubbele vrijstelling koppeling) en heeft Anniek's zwakke punten echt gebruikt.

Ik miste ook wat opdrachten, die met die taxi enzo. Mol.nu vond ik wel een heel gewaagde hint en ben eigenlijk wel blij dat ie niet ontdekt was, nog een Inge hoeft van mij niet ;) Verder viel het zoals gewoonlijk wat hints betreft een beetje tegen.

« Laatst bewerkt op: 13-03-2009, 12:09:30 door Milk »
No Milk today???

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klaagtopic
« Reactie #193 Gepost op: 13-03-2009, 19:19:51 »
Dat moet idd ook n og even gezegd worden... Ondanks dat ik teleurgesteld ben in de mol (komt wss gewoon omdat ik het alweer fout had) heb ik echt een onwijs leuk molseizoen gehad!!! ::bravo:: ::bravo::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Klaagtopic
« Reactie #194 Gepost op: 13-03-2009, 19:35:07 »
[over valse hints] Ja, dit idee heb ik ook heel erg sterk. Wat deze serie betreft dan, want eerder heb ik ze daar nooit zo op kunnen betrappen.

Valse hints hebben altijd al in het programma gezeten. Lees maar eens mijn geklaag over de serie van 2001.