Auteur Topic: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?  (gelezen 15802 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #40 Gepost op: 12-03-2009, 23:22:44 »
Opdrachten waarin ze allemaal in een ander kamertje zitten en elkaar toch moeten helpen zijn vaak grappig. Welke serie was het toch die opdracht dat ze op een gegeven via buiten sleutels naar elkaar gingen gooien ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #41 Gepost op: 12-03-2009, 23:37:01 »
Opdrachten waarin ze allemaal in een ander kamertje zitten en elkaar toch moeten helpen zijn vaak grappig. Welke serie was het toch die opdracht dat ze op een gegeven via buiten sleutels naar elkaar gingen gooien ?

Serie 2  ;D

In de gevangenis met Yvonne die fanatiek bezig was  :)

Ach ja, de goede oude tijd  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #42 Gepost op: 12-03-2009, 23:55:14 »

Die foto's van de kandidaten zoeken vind ik echt een GEWELDIGE opdracht, man, die heb ik wel 15 keer opnieuw gekeken, als het niet meer was. Zo'n intrigerende opdracht.
En dat tegelijk met de Utterly Butterly, die echt wel spannend was!
Koffertjes ruilen was inderdaad niet echt denderend, maar pscyhologisch gezien wel erg interessant om naar te kijken.  :) Was iniedergeval een opdracht met een uitdaging.
Ben het helemaal met je eens! Die foto-opdracht gelijk met de Utterly Butterly... geweldig! En trouwens, ik vond die koffertjes ook heel spannend om naar te kijken. Echte, psychologische WIDM-opdracht.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #43 Gepost op: 12-03-2009, 23:58:46 »
En die 'kamertjesopdrachten' waren inderdaad ook altijd geweldig!

Oh, ik mis ze zo.  :\'(

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #44 Gepost op: 13-03-2009, 10:39:42 »
Utterly butterly, watvoor opdracht was dat ook alweer. Ik ben het ff kwijt...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #45 Gepost op: 13-03-2009, 10:41:18 »
Utterly butterly, watvoor opdracht was dat ook alweer. Ik ben het ff kwijt...

Dat vliegtuigje waar de kandidaten bovenop moesten staan, en dan letters spotten in het landschap.

Karen die Jantien op het vliegtuigje ziet staan: "Holy shit man, er zit iemand op!" George: "Dat wil ik echt niet!" Karen: "Da's Harry! Da's Harry!, Holy shit man!" ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #46 Gepost op: 13-03-2009, 10:41:43 »
Haha, owjah... Ik weet het alweer.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #47 Gepost op: 13-03-2009, 12:37:12 »
Ik ben ook erg fan van de kamertjesopdracht uit serie 2. De museumopdracht vond ik ook stoer, daar hou ik wel van, beetje mission impossible-en. 8) Serie 3 had veeeel leuke opdrachten. Ik vond de liftenopdracht in de Thailand mol ook erg koel, vooral de eindeloze speculaties op het forum erna, dikke vette mindf*ck. Zoiets heb ik dit jaar gemist, vond de spiegel/mol opdracht niet zo spectaculair.

Oh en de schapen idd... en die IKEA opdracht was ook stoer...

Maar als ik echt echt echt moet kiezen... de kamertjes. ;D
No Milk today???

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #48 Gepost op: 13-03-2009, 14:22:26 »
De opdracht die op mij het meeste indruk heeft gemaakt is:

Seizoen 6, Campanopolis.

Het onbewoond fantasiestadje net buiten Aires. De muziek waarmee het begint, de opzet, de sfeer en het spel...FANTASTISCHE opdracht :D


Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #49 Gepost op: 13-03-2009, 14:27:33 »
De opdracht die op mij het meeste indruk heeft gemaakt is:

Seizoen 6, Campanopolis.

Het onbewoond fantasiestadje net buiten Aires. De muziek waarmee het begint, de opzet, de sfeer en het spel...FANTASTISCHE opdracht :D



Deze was ook heel erg goed ja, technisch een hoogstandje, qua muziek en camerabeelden! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #50 Gepost op: 14-03-2009, 12:00:39 »
De Beethoven opdracht komt in de top 10.  ::ok::
En helemaal nu we weten dat Jon daar weer lekker heeft zitten klooien. :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #51 Gepost op: 14-03-2009, 12:24:02 »
jep idd.... Die opdracht was echt geniaal
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #52 Gepost op: 14-03-2009, 12:30:38 »
Van deze serie vind ik iig het autokerkhof, Dunluce Castle en de Jeepopdracht in de woestijn het leukst!  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #53 Gepost op: 15-03-2009, 12:54:34 »
In België mochten ze allemaal het autokerkhof doen, behalve Stijn die toen een aflevering miste en die geblesseerde dame, die bij Shadia in de auto zat. Ze moesten toen proberen te voorkomen dat de jagers Shadia's auto raakten. Die stond toen vol met bedragen en de bedragen op de zijden van die auto die niet geraakt waren, waren voor de pot. Mol Marc (vergat toen even dat hij mol was) ;), die Belgische postman, waarvan mij de naam ontschoten is, Sandra en natuurlijk ook Shadia waren toen geweldig op dreef!! Die Ikea-opdracht vond ik toen ook hilarisch (ja, die met die vijs ::tandpastasmiley::)
In Nederland vond ik de mol Elise weer geweldig tijdens die uitparkeerproef, hoe zij die René, die toen ook al wist dat zij de mol was, op de kast kreeg.
Maar de beste molopdracht aller tijden, is toch het geld zoeken in de stad Porto. Alleen scheen er achter de schermen iets niet goed te zijn gegaan tussen kandidaten Dirk en Jantien, wat dus weer jammer was :\'(
Voor dit seizoen: Het jeeprijden in de woestijn. Allebei de dames wisten dat Jon de mol was en toch kreeg hij het overzicht en daardoor dat rondjes rijden, hetgeen nu al een klassieker is ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 14:43:35 door Rocky »
Thank U

Offline saroja

  • Forumlid
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #54 Gepost op: 15-03-2009, 14:37:15 »
Ik vond de meest geweldige opdracht voor zowel de kijkers als de kandidaten de liftopdracht in de serie waarin Inge de mol was. Dat leverde geweldige speculaties op dit forum op. Want ja, als je alledrie de vragen goed had kreeg je de mol te zien maar wie kreeg je te zien als je er één fout had? Bleek dus achteraf dat je dan zowel de mol als iemand anders te zien kreeg. Geweldig!
Denk echter dat voor de kandidaten een doe-opdracht leuker is om te doen.

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #55 Gepost op: 15-03-2009, 20:20:23 »
vind opdrachten waarbij je moet denken altijd wel leuk... dus die opdracht dat ze in een hotelkamer kwamen die helemaal volgeplakt was met foto's waar ze dan bepaalde foto's uit moesten halen die op de achterkant dan weer een antwoord gaven op een gestelde vraag
(oke diegene die deze zin begrijpt; knap werk!! snap 't zelf niet eens :P ) die opdracht is geloof ik van 3jaar geleden. Ik vond de opdracht in Schotland dat ze in een bepaalde formatie met een heel schots oorkest met doedelzakken moesten lopen ook heel gaaf. Deze opdracht in het reuzenrad was niet heel spectaculair maar wel echt een super denk-spelletje. Zit zo goed in elkaar....
en verder kan ik even niets verzinnen.... ga er even over denken... :D
Keep Watching

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #56 Gepost op: 15-03-2009, 20:23:23 »
vind opdrachten waarbij je moet denken altijd wel leuk... dus die opdracht dat ze in een hotelkamer kwamen die helemaal volgeplakt was met foto's waar ze dan bepaalde foto's uit moesten halen die op de achterkant dan weer een antwoord gaven op een gestelde vraag
(oke diegene die deze zin begrijpt; knap werk!! snap 't zelf niet eens :P ) die opdracht is geloof ik van 3jaar geleden. Ik vond de opdracht in Schotland dat ze in een bepaalde formatie met een heel schots oorkest met doedelzakken moesten lopen ook heel gaaf. Deze opdracht in het reuzenrad was niet heel spectaculair maar wel echt een super denk-spelletje. Zit zo goed in elkaar....
en verder kan ik even niets verzinnen.... ga er even over denken... :D

dat met die foto's was vorig jaar, Dennis die toen dat bandje zo ver mogelijk van de rest vandaan wou hebben ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: welke opdracht vind jij het leukste uit de historie van wieisdemol?
« Reactie #57 Gepost op: 15-03-2009, 20:25:15 »
De laatste opdracht van seizoen 4 vond ik ook erg spannend, dat ze alle drie in een ander deel van die Gevangenis zaten en elkaar moesten bevrijden aan de hand van de melodie van Vader Jacob. :D

Het meest gelachen heb ik denk ik nog om:

- Menno bij de tempel!!!!
- Marc-Marie vs Isabel bij het strand!!!!


Oja het rondjes draaien van Anniek in de woestijn wordt natuurlijk ook een klassieker:P gieren:p


Jaaa Marc-marie en isabel op het strand was hilarisch maja marc-marie maakte heel die serie gewoon geniaal!! en de opdracht van 2  jaar geleden dat ze niet gefotografeerd mochten worden door 1 iemand want dan was je af....maar ze wisten niet wie het was... dat was Eva die toen gewonnen had die opdracht.
Keep Watching