Auteur Topic: 2002 interviews  (gelezen 5489 keer)

Offline Tristan22

  • Forumlid
2002 interviews
« Gepost op: 17-03-2009, 06:37:43 »
Deze hoort thuis op het 2002 forum maar aangezien daar niet meer gepost wordt zet ik 'm ook hier!

Heeft iemand soms opnames van de interviews met de afvallers, die Hans Schiffers uit heeft gezonden in 2002?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 2002 interviews
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2009, 07:22:50 »
Waren die er toen al? Ik kan me wel uit 2003, een jaar later dus, fimpjes herinneren op de toenmalige website van de AVRO, ze stonden naast de chat, en je kon de afvaller vragen stellen, die dan werden beantwoord. Maar het kan heel goed hoor dat die er toen ook al waren.

Overigens: je hebt het berichtje in eerste instantie juist neergezet, en dan staat het er toch al? Maakt verder toch niet uit dat voor het overige daar niet meer wordt gepost? Nu staat je berichtje er in feite dubbel.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2009, 07:26:58 door Bodejos »

Offline G-unit

  • Forumlid
Re: 2002 interviews
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2009, 17:47:00 »
Overigens: je hebt het berichtje in eerste instantie juist neergezet, en dan staat het er toch al? Maakt verder toch niet uit dat voor het overige daar niet meer wordt gepost? Nu staat je berichtje er in feite dubbel.
"Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom?"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 2002 interviews
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2009, 18:43:39 »
Gaat om cross-posting.

Ik bedoel: ook al post je het in een heel oud forum, dan nog wordt het naar boven gehaald, doordat erin gepost wordt. En in dat geval is het nutteloos om het twee keer te plaatsen.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: 2002 interviews
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2009, 18:59:05 »
Mja, moet er wel iemand in dat hele oude forum kijken  ::) . Je kunt vast ergens zien dat daar een nieuwe post is aan t een of t ander tekentje of kleurtje ofzo maar ik zie dat soort dingen nooit  ::ohno::.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: 2002 interviews
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2009, 19:00:36 »
Deze hoort thuis op het 2002 forum maar aangezien daar niet meer gepost wordt zet ik 'm ook hier!

Heeft iemand soms opnames van de interviews met de afvallers, die Hans Schiffers uit heeft gezonden in 2002?

Opnames van schiffers.fm heb ik alleen nog op een cassettebandje. Maar ik heb ook nog wat videochats opgeslagen. Over enkele dagen kan ik die online zetten (staan op een andere computer).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 2002 interviews
« Reactie #6 Gepost op: 17-03-2009, 19:04:56 »
Mja, moet er wel iemand in dat hele oude forum kijken  ::) . Je kunt vast ergens zien dat daar een nieuwe post is aan t een of t ander tekentje of kleurtje ofzo maar ik zie dat soort dingen nooit  ::ohno::.
Ja, Tristan22 HEEFT in dat oude forum gekeken, en door erin te posten heeft ie het automatich naar boven gehaald. Dat is wat ik zeg.


Goed om te weten dat er inderdaad oud materiaal bestaat. Dacht dat ze daar pas in latere seizoenen mee begonnen.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: 2002 interviews
« Reactie #7 Gepost op: 17-03-2009, 19:10:20 »
Het 2002 forum is wel een heel ander subforum, en ook al is dat omhoog gehaald, nog denk ik dat veel mensen (waaronder ikzelf) het nooit zouden zien.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 2002 interviews
« Reactie #8 Gepost op: 17-03-2009, 19:16:20 »
Nee, heb je gelijk in, maar wat ik dus zeg: zodra erin is gepost, staat het automatisch ''in the picture''. Dan kan het subforum uit 1883 zijn, dat doet er dan verder niet meer toe.

Knap, en heel erg nadenkend van Tristan22 om zijn berichtje op de juiste plek te zetten, het tweede was overbodig geweest. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: 2002 interviews
« Reactie #9 Gepost op: 17-03-2009, 20:11:34 »
Is het miss ook mogelijk om gewoon te reageren op de vraag van Tristan ::ontopic:: en de discussie over wel of niet dubbel posten achterwege te laten?

Graag ontopic vanaf nu :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Tristan22

  • Forumlid
Re: 2002 interviews
« Reactie #10 Gepost op: 17-03-2009, 20:20:06 »
Ik dacht dat in het seizoen Portugal ook interviews waren met de afvaller, maar wellicht vergis ik me.

Is het miss ook mogelijk om gewoon te reageren op de vraag van Tristan ::ontopic:: en de discussie over wel of niet dubbel posten achterwege te laten?

Graag ontopic vanaf nu :)

en dankje Megan :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: 2002 interviews
« Reactie #11 Gepost op: 17-03-2009, 20:24:59 »
Ik dacht dat in het seizoen Portugal ook interviews waren met de afvaller, maar wellicht vergis ik me.

Die waren er inderdaad.

Offline Tristan22

  • Forumlid
Re: 2002 interviews
« Reactie #12 Gepost op: 17-03-2009, 21:10:57 »
Opnames van schiffers.fm heb ik alleen nog op een cassettebandje. Maar ik heb ook nog wat videochats opgeslagen. Over enkele dagen kan ik die online zetten (staan op een andere computer).

Fijn dankje! Heb de serie in een paar dagen teruggekeken dus da's een mooie aanvulling

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: 2002 interviews
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2009, 14:57:46 »
Fijn dankje! Heb de serie in een paar dagen teruggekeken dus da's een mooie aanvulling

Ik heb de videochats op rapidshare gezet. Je kunt ze hier in één .rar bestand downloaden. (131 MB.) Het zijn filmpjes met Paméla, Dick, Kerstin, Prince, Ellen en Harry. Van Karen is er alleen geluid; een audiochat dus.

Een videochat met de Mol en finalisten is er ook geweest, maar die heb ik helaas niet meer.

Offline Tristan22

  • Forumlid
Re: 2002 interviews
« Reactie #14 Gepost op: 22-03-2009, 17:49:22 »
Ik heb de videochats op rapidshare gezet. Je kunt ze hier in één .rar bestand downloaden. (131 MB.) Het zijn filmpjes met Paméla, Dick, Kerstin, Prince, Ellen en Harry. Van Karen is er alleen geluid; een audiochat dus.

Een videochat met de Mol en finalisten is er ook geweest, maar die heb ik helaas niet meer.

Thanks Heinz! :)