Auteur Topic: Twitterveiling  (gelezen 21900 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Twitterveiling
« Reactie #60 Gepost op: 21-01-2010, 23:16:10 »
dat was de totale twitter veiling
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Twitterveiling
« Reactie #61 Gepost op: 21-01-2010, 23:18:10 »
Snap het niet.. Want nu staat de veiling op € 900,-..
ALs ze de bedragen niet meer zichtbaar maken.. Waarom die dan wel..

Volgens mij las hij zn bankafschrift voor..  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twitterveiling
« Reactie #62 Gepost op: 22-01-2010, 11:18:55 »
Ik zou t voor geen goud willen weten.. Dan is t niet meer. leuk.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twitterveiling
« Reactie #63 Gepost op: 22-01-2010, 17:17:41 »
Het is wel een once in a lifetime ding om mee te maken, en ach dan speur je toch volgend jaar weer gewoon mee op de 'normale manier', dat kan (hopelijk) altijd nog maar dit is gewoon echt iets heel bijzonders:)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Twitterveiling
« Reactie #64 Gepost op: 23-01-2010, 13:09:02 »
JP zei al dat ie niet bang was dat de uitverkorene zijn of haar mond voorbij zou praten. Maar wat is het allemaal waard, binnen twee maanden weet iedereen de identiteit. Al ben ik het met je eens dat het best leuk is om de finale mee te kunnen maken

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Twitterveiling
« Reactie #65 Gepost op: 23-01-2010, 13:10:50 »
JP zei al dat ie niet bang was dat de uitverkorene zijn of haar mond voorbij zou praten. Maar wat is het allemaal waard, binnen twee maanden weet iedereen de identiteit. Al ben ik het met je eens dat het best leuk is om de finale mee te kunnen maken
de laatste keer dat ik checkte 950 euro ;)
ik kan het me voorstellen dat je het hebt dat het dan leuk is op 2 manieren.
Goed voor 555 en goed voor jezelf :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Twitterveiling
« Reactie #66 Gepost op: 1-02-2010, 10:36:22 »
Welke molfan wil gratis met mij mee naar het 'Concert for Freedom' met Hind, vanavond in Breda?

Ik heb deze op Twitterveiling gewonnen maar realiseerde me niet dat 't vanavond is.

Als je mee wilt moet je in staat zijn rond 18u45 op een plek in Breda te zijn die ik je via PM mededeel. Daar ontmoeten we elkaar en vanaf daar worden we per limousine gebracht naar het Chassé Theater.

Ik betaal de veiling (voor Haïti) dus als je mee gaat is 't gratis.

Als je meewilt stuur me dan een PM en ik stuur de informatie door.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Twitterveiling
« Reactie #67 Gepost op: 1-02-2010, 15:17:21 »
Jee Tsubasa, gefeliciteerd!  ::ok::

Al zou ik willen, ga ik dat niet redden, maar wil je wel even heel veel plezier wensen!
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Twitterveiling
« Reactie #68 Gepost op: 1-02-2010, 16:40:42 »
Jee Tsubasa, gefeliciteerd!  ::ok::

Al zou ik willen, ga ik dat niet redden, maar wil je wel even heel veel plezier wensen!

Thanks Juliana!

Ik ga nu in ieder geval de deur uit, en nog niemand heeft gereageerd. Dus als je alsnog wilt komen, zorg dat je rond 18:45 in de buurt van Breda bent en stuur me nog steeds een PB, die kan ik via mijn mobiel lezen en laat je 06 achter dan bel ik je op waar je moet zijn.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Twitterveiling
« Reactie #69 Gepost op: 1-02-2010, 19:06:05 »
Wow, hoe kun je dat nu vergeten Tuba!  ;D  Per limousine nog wel!
Heel veel plezier! :D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Twitterveiling
« Reactie #70 Gepost op: 1-02-2010, 20:01:24 »
Sh*t, had best meegewild... maar toen zat ik nog in de trein naar huis :(
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Twitterveiling
« Reactie #71 Gepost op: 2-02-2010, 15:14:17 »
Ik wilde graag mee, ben ik nu te laat?


Whahaha, was het in Maastricht geweest, ik zou best meegereden zijn hoor.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Twitterveiling
« Reactie #72 Gepost op: 3-02-2010, 16:34:27 »
De identiteit van Avro's 'De Mol' is verkocht voor een bedrag van 1150 euro. Het opmerkelijke aanbod werd geveild tijdens een liefdadigheidsveiling die door omroep Max via Twitter werd georganiseerd. Voor de veiling boden diverse bekende Nederlanders artikelen of diensten aan. De totale opbrengst bedroeg zondag ruim 119 duizend euro.

Een zonnebril van Henkjan Smits leverde 265 euro op. Op een spreekbeurt van Charles Groenhuijsen werd maar liefst 1960 euro geboden. Een andere gelukkige bieder mag binnenkort voor 470 euro dineren met Wouter Hamel en krijgt daarbij een optreden en een album cadeau van de zanger.

Het opvallendste veilingonderdeel was de identiteit van De Mol. Een nieuwsgierige bieder had daar maar liefst 1150 euro voor over. Hij mag op een geheime locatie de opnames van de laatste aflevering van 'Wie is de Mol?' bijwonen, waarbij de identiteit van de saboteur van het televisiespel wordt onthuld. Voorwaarde is dat de getuige, net als de kandidaten, een geheimhoudingscontract tekent.

De opbrengst van de veiling gaat naar de slachtoffers van de aardbeving in Haïti. Minister voor Ontwikkelingssamenwerking Bert Koenders (PvdA) heeft beloofd het bedrag met ruim 55 duizend euro te verhogen, meldt de omroep.


---

Da´s niet niks.  :o

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Twitterveiling
« Reactie #73 Gepost op: 4-02-2010, 15:50:22 »
De identiteit van Avro's 'De Mol' is verkocht voor een bedrag van 1150 euro. Het opmerkelijke aanbod werd geveild tijdens een liefdadigheidsveiling die door omroep Max via Twitter werd georganiseerd. Voor de veiling boden diverse bekende Nederlanders artikelen of diensten aan. De totale opbrengst bedroeg zondag ruim 119 duizend euro.

Een zonnebril van Henkjan Smits leverde 265 euro op. Op een spreekbeurt van Charles Groenhuijsen werd maar liefst 1960 euro geboden. Een andere gelukkige bieder mag binnenkort voor 470 euro dineren met Wouter Hamel en krijgt daarbij een optreden en een album cadeau van de zanger.

Het opvallendste veilingonderdeel was de identiteit van De Mol. Een nieuwsgierige bieder had daar maar liefst 1150 euro voor over. Hij mag op een geheime locatie de opnames van de laatste aflevering van 'Wie is de Mol?' bijwonen, waarbij de identiteit van de saboteur van het televisiespel wordt onthuld. Voorwaarde is dat de getuige, net als de kandidaten, een geheimhoudingscontract tekent.

De opbrengst van de veiling gaat naar de slachtoffers van de aardbeving in Haïti. Minister voor Ontwikkelingssamenwerking Bert Koenders (PvdA) heeft beloofd het bedrag met ruim 55 duizend euro te verhogen, meldt de omroep.


---

Da´s niet niks.  :o


Werd er nou serieus meer geboden op die spreekbeurt. ::oink::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Twitterveiling
« Reactie #74 Gepost op: 4-02-2010, 18:16:37 »

Werd er nou serieus meer geboden op die spreekbeurt. ::oink::

Turlijk, op zo'n lezing word geboden door bedrijven of instellingen. WIDM is toch een privé-aangelegenheid...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Twitterveiling
« Reactie #75 Gepost op: 5-02-2010, 16:46:23 »
Hoe was het concert Tuba?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Twitterveiling
« Reactie #76 Gepost op: 5-02-2010, 20:37:10 »
Hoe was het concert Tuba?

Het concert was best gaaf Lau :P Hind en Ellen ten Damme zouden de gasten zijn, maar helaas geen Ellen gezien, maar des te meer Hind. Het rockte ook echt, zeker voor een harmonie orkest. De live band die erbij zat was erg goed en het geheel samen zeer strak.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Twitterveiling
« Reactie #77 Gepost op: 5-02-2010, 21:45:45 »
Het concert was best gaaf Lau :P Hind en Ellen ten Damme zouden de gasten zijn, maar helaas geen Ellen gezien, maar des te meer Hind. Het rockte ook echt, zeker voor een harmonie orkest. De live band die erbij zat was erg goed en het geheel samen zeer strak.

Cool :) en heb je de limousine ook nog van binnen gezien?  :P

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Twitterveiling
« Reactie #78 Gepost op: 5-02-2010, 23:11:40 »
Cool :) en heb je de limousine ook nog van binnen gezien?  :P

Jah, maar was maar 5 minuten hoor, van het hotel naar de zaal :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!