Auteur Topic: Middelen tegen afkickverschijnselen  (gelezen 170644 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #140 Gepost op: 29-03-2010, 18:41:17 »
Wat ten eerste heel goed helpt is alles eens rustig te verwerken. Toen ik gister in bed lag ben ik alle mooie momenten van dit seizoen eens nagelopen. Molkijken met forummers, Televiziergala, DWDD, nog meer leuke dingen, fandag... en dan denk je: wat was het weer een geweldige moltijd! En wat ook helpt is dat toen het seizoen begon er sneeuw lag, en het nu lente is. ::zon::  Tot slot bedenk je waar je nu allemaal weer tijd voor hebt en dat het nieuwe seizoen eigenlijk in oktober alweer begint. Dan worden de kandidaten immers bekend en is er weer wat te forummen. Volgens mij moet het zo allemaal wel lukken met afkicken! ;)
« Laatst bewerkt op: 29-03-2010, 18:43:03 door Lautjuh »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #141 Gepost op: 29-03-2010, 18:52:58 »
jah apart eigenlijk... we begonnen midden in de winter en nu is t 3 maanden verder en is het lente... Wat is die tijd toch gevlogen!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #142 Gepost op: 29-03-2010, 19:18:45 »
Ja ik moest er ook al aan denken dat het zo snel is gegaan. Met de volgende molreeks zit ik ergens in Duitsland, hopelijk Berlijn. Dus moet ik alles via internet volgen, maar gelukkig is er dit forum ;). Dus ik zal weinig hoeven missen.

En wat het afkicken betreft ik heb genoeg te doen voor m'n opleiding ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #143 Gepost op: 29-03-2010, 19:45:29 »
Oude WIDM-series kijken is een hele goede. Ik heb zelfs nog wat buitenlandse series liggen die ik nog nooit bekeken heb.

Offline LaLeentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #144 Gepost op: 29-03-2010, 20:23:42 »
Heb vandaag veel van 2005 en vooral 2006 teruggekeken. Hilarische beelden van Marc Marie, dus daar werd ik wel weer vrolijk van. Maar 2006 leverde vooral kippenvel op...

Hopelijk is dat Eeuwige Roem iets, maar dan zal ik eerst m'n 'antipathie' voor Toine een beetje opzij moeten zetten.

Ach, ik leg me er maar bij neer dat dit de minst ongezonde verslaving is die ik heb! ;)
Correct me if I'm blond

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #145 Gepost op: 29-03-2010, 21:28:17 »
Ga ik ook doen. Eerst aflevering 10 nog een keer en dan maar weer een oude serie. Argentinië nog maar een keer, denk ik.  :D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #146 Gepost op: 29-03-2010, 21:34:25 »
Ik ben bang dat ik de laatste 4 series weer terug moet gaan kijken, dus argentinië, Thailand, Mexico, Noord-ierland/Jordanie, en dus Japan! (het is dat ik het zo leuk vind ;D )
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #147 Gepost op: 29-03-2010, 21:36:00 »
Ik was er al mee bezig.
Heb afgelopen weken serie 4 en 2 opnieuw gekeken.

Nu ben ik bezig met BE2 (ook een erg leuke serie! de eerste keer dat ik 'm zag dacht ik dat Hugo de mol was, was in de war met BE1  ::rofl::), en daarna wil ik BE3 weer zien, dan NL1, BE1, NL3 en dan de BN'er series.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #148 Gepost op: 29-03-2010, 21:37:38 »
pfff... ahd ik daar maar tijd voor :s
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #149 Gepost op: 29-03-2010, 21:41:15 »
pfff... ahd ik daar maar tijd voor :s

Je moet het ook efficient doen. Ik kijk bv altijd tijdens het sporten en in de trein. ::jaja:: Twee vervelende dingen die nu ineens wel leuk zijn!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #150 Gepost op: 29-03-2010, 21:43:41 »
haha... dat zou kunnen jah... Maar in de bus is voor mijn niet handig (half uurtje is net te kort en om nou altijd mijn laptop mee te slepen ::rofl:: En sporten.. Daar doe ik gwn niet aan haha
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #151 Gepost op: 30-03-2010, 13:36:33 »
Heb afgelopen weken serie 4 en 2 opnieuw gekeken.
Haha, wat grappig, ik heb de afgelopen weken serie 2 ook nog een keer gekeken :-)  Viel me op wat een grimmige stemming daar heerste zeg, vooral in de eerste paar afleveringen....

Citaat
Nu ben ik bezig met BE2 (ook een erg leuke serie! de eerste keer dat ik 'm zag dacht ik dat Hugo de mol was, was in de war met BE1  ::rofl::), en daarna wil ik BE3 weer zien, dan NL1, BE1, NL3 en dan de BN'er series.
Huh... ben ik nou in de war of ben jij nou in de war? In BE2 wás Hugo toch ook de mol? En in BE1 was er een kandidaat die zo heette. Toch?  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #152 Gepost op: 30-03-2010, 13:42:59 »
Haha, wat grappig, ik heb de afgelopen weken serie 2 ook nog een keer gekeken :-)  Viel me op wat een grimmige stemming daar heerste zeg, vooral in de eerste paar afleveringen....

Ja, een boel gezeur op elkaar, maar ook veel leuke momenten (vooral Cor wanneer er iets goed gaat  ;D) Ongelooflijk dat hij nog als mol werd gezien ook. "Nu heb ik écht iets tegen de mol. En dat had ik eerst nog niet! Maar nu wel!"

Citaat
Huh... ben ik nou in de war of ben jij nou in de war? In BE2 wás Hugo toch ook de mol? En in BE1 was er een kandidaat die zo heette. Toch?  ;)

Je hebt helemaal gelijk, ik ben in de war! Volgens mij zat het zo dat ik BE2 heb gekeken met in mijn hoofd dat Marianne de mol was omdat ik dacht dat Hugo in BE1 de mol was. In ieder geval klopte er iets niet bij de ontknoping ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #153 Gepost op: 30-03-2010, 22:52:10 »
Je hebt helemaal gelijk, ik ben in de war! Volgens mij zat het zo dat ik BE2 heb gekeken met in mijn hoofd dat Marianne de mol was omdat ik dacht dat Hugo in BE1 de mol was. In ieder geval klopte er iets niet bij de ontknoping ::rofl::

Daar heb ik bij BE1 en BE2 ook steeds weer last van... blijft de mol iig tot het einde spannend ::)
Maar auw. De afkickverschijnselen slaan nu wel héél hard toe... Ik merk opeens dat ik de hele avond dit forum zit te F5-en, en zonder veel resultaat ::niet-ok:: Wat deed ik ook alweer met mijn avonden vóór het molseizoen ???
Enfin, over een week of wat ben ik de mol vast al weer bijna vergeten, en concentreer ik me weer op studie, werk, boeken die ik nog zou lezen, vrienden die ik een beetje verwaarloosd heb  :-[ en meer mondaine dingen zoals feestjes, borrels en uitgaan.
Maar nu eerst de cold turkey...
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #154 Gepost op: 30-03-2010, 22:56:18 »
Ik merk opeens dat ik de hele avond dit forum zit te F5-en, en zonder veel resultaat ::niet-ok::
Daar heb ik ook last van.
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #155 Gepost op: 31-03-2010, 15:59:52 »
Daar heb ik bij BE1 en BE2 ook steeds weer last van... blijft de mol iig tot het einde spannend ::)
Maar auw. De afkickverschijnselen slaan nu wel héél hard toe... Ik merk opeens dat ik de hele avond dit forum zit te F5-en, en zonder veel resultaat ::niet-ok:: Wat deed ik ook alweer met mijn avonden vóór het molseizoen ???
Enfin, over een week of wat ben ik de mol vast al weer bijna vergeten, en concentreer ik me weer op studie, werk, boeken die ik nog zou lezen, vrienden die ik een beetje verwaarloosd heb  :-[ en meer mondaine dingen zoals feestjes, borrels en uitgaan.
Maar nu eerst de cold turkey...

Ik uit het niets samenvattingen aan t maken ::oink:: t moet niet gekker worden haha..
En t forum is idd wel een beetje saai zonder widm.. en ik heb geen zin in de relaxhoek. Wat moet ik nou??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #156 Gepost op: 31-03-2010, 16:04:34 »
eeuwige roem ::jaja::

Alle kandidaten hebben nu een topic dus je kunt ff kijken wie er allemaal mee doen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #157 Gepost op: 31-03-2010, 16:29:25 »
Tja je kunt wellicht ook zelf aan een mol-fanserie meedoen als je niet kunt afkicken  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #158 Gepost op: 31-03-2010, 17:25:28 »
Ja molseries kijken...

USA 2 lag nog maagdelijk ongezien en ik ben nu halverwege...Gut, niet meer mopperen hier op teveel vrijstellingen hoor...'t Kan nog véél erger... :o

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #159 Gepost op: 31-03-2010, 18:45:44 »
Ja molseries kijken...

USA 2 lag nog maagdelijk ongezien en ik ben nu halverwege...Gut, niet meer mopperen hier op teveel vrijstellingen hoor...'t Kan nog véél erger... :o

hoeveel dan? xD
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...