Auteur Topic: WIDM in de media  (gelezen 256631 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #160 Gepost op: 27-01-2010, 16:16:56 »
Haha Leuk issie weer!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #161 Gepost op: 3-02-2010, 21:47:10 »
Giel Beelen met zijn Wie is de Mol-lijstje noemt en passant nog even een stuk of 3 keer het woord 'molloten', als het goed is te downloaden via deze link.
The British are not impressed.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media
« Reactie #162 Gepost op: 3-02-2010, 21:51:58 »
Giel Beelen met zijn Wie is de Mol-lijstje noemt en passant nog even een stuk of 3 keer het woord 'molloten', als het goed is te downloaden via deze link.

Hmmm, beetje rare link is het wel ... eerste 2x zei MediaPlayer dat ie het bestand niet kon afspelen ... pas na de 3e keer downloaden ging het goed ...

Maar dank voor de link Daedalus !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM in de media
« Reactie #163 Gepost op: 4-02-2010, 08:06:34 »
Hmmm, beetje rare link is het wel ... eerste 2x zei MediaPlayer dat ie het bestand niet kon afspelen ... pas na de 3e keer downloaden ging het goed ...

Ik merkte dat het niet vanuit Firefox op te starten was. WMP opende wel maar zag 't bestand niet goed. Vanuit IE lukte het me wel. Erg leuk dat Giel het woord molloten heeft opgepakt :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #164 Gepost op: 4-02-2010, 12:02:41 »
Ik weet dat er een bug is in Firefox waardoor je bestanden via een script niet kan downloaden, misschien is dat het probleem. Gebruik dan idd een andere browser, persoonlijk kan ik Opera aanbevelen :P
The British are not impressed.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM in de media
« Reactie #165 Gepost op: 4-02-2010, 13:26:54 »
Ik weet dat er een bug is in Firefox waardoor je bestanden via een script niet kan downloaden, misschien is dat het probleem. Gebruik dan idd een andere browser, persoonlijk kan ik Opera Chrome aanbevelen :P
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM in de media
« Reactie #166 Gepost op: 4-02-2010, 19:28:17 »
 ::rofl::

Ik heb een poos chrome gebruikt vorig jaar maar op een gegeven moment begon het echt te vaak vast te lopen. Ik hoop dat het over een paar jaar wat stabieler is. Firefox crasht gelukkig niet zo vaak maar ook nog wel eens. Opera moet ik nog eens uitproberen.

En nu terug naar het topic: vanavond 20:30 nederland 1: WIDM in de media!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline thorinnl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Media] Artikel over WIDM 2010 in de Privé
« Reactie #167 Gepost op: 10-02-2010, 16:57:14 »
Er stond een artikeltje in de nieuwe Privé over Wie is de Mol 2010. Met een 'grote' onthulling: de afvallers gaan niet direct naar huis, ze gaan eerst naar een hotel. Aldus een 'ingewijde'. Het zou elke dag gezelliger worden, aangezien elke dag er een nieuw iemand bij kwam.

Natuurlijk is Privé een roddelblad: dit hele idee van een hotel kwam eigenlijk enkel van één anonieme bron. Misschien is het waar, misschien niet. Daarna werden nog een tweetal 'redenen' genoemd, waarom het bovenstaande waar zou zijn. Deze waren echter ronduit flut.
Nummer 1: Loretta had veel nieuwe vrienden gemaakt: Privé redeneert dat je dat niet in één dag kunt doen, en dus was zij een langere tijd in Japan. Dit is een drogreden: uiteraard duurde haar deelname langer dan een dag vanwege de reis, en zelfs in een dag kun je goede vrienden maken.
Nummer 2: Men moest 3 weken vrijhouden, en dus bleef je ook drie weken. Weer een drogreden: je moest natuurlijk 3 weken vrijhouden, als je er tot het einde in blijft. Dit betekent niet meteen dat je er ook 3 weken bent.

Maar waarom ik dit stukje eigenlijk post: meerdere keren is er op verschillende fora melding gemaakt dat men één van de kandidaten alleen, of met iemand anders van WIDM in het vliegtuig heeft gezien. (Let op eventuele spoilers in je reactie!) En dat is natuurlijk weer gek als het bovenstaande waar zou zijn? Of, misschien kende deze spotter wel niet iedereen? Ik kende bijvoorbeeld Sanne en Kim *totaal* niet, terwijl dat allebei bekende actrices zijn! Ik zou ze dus nooit hebben herkend, zelfs niet als ze naast bijvoorbeeld Hind zouden zitten in een vliegtuig.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Media] Artikel over WIDM 2010 in de Privé
« Reactie #168 Gepost op: 10-02-2010, 16:59:42 »
Ik hoop dat het waar is!
Stelletje molloten...

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Media] Artikel over WIDM 2010 in de Privé
« Reactie #169 Gepost op: 10-02-2010, 17:10:55 »
Topic: WIDM in de Media is hier erg geschikt voor  ::zwaai::

Offline thorinnl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Media] Artikel over WIDM 2010 in de Privé
« Reactie #170 Gepost op: 10-02-2010, 17:14:45 »
Topic: WIDM in de Media is hier erg geschikt voor  ::zwaai::
En ik had nogwel alle pagina's bekeken of zo'n topic bestond ::schaam:: Zou een moderator misschien deze post in dat topic willen plaatsen?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Media] Artikel over WIDM 2010 in de Privé
« Reactie #171 Gepost op: 10-02-2010, 17:21:28 »
Het is niet uitgesloten dat kandidaten langer blijven. Zo heeft Liz in seizoen 6 een wekje Buenos Aires eraan vast geplakt. Maar Peggy Vrijens is echt helemaal alleen terug naar Nederland gevlogen. Ocharme, nog wel op haar verjaardag.

Privé zwamt om nog meer redenen uit zijn nek: er zou iedere dag iemand erbij komen. Dat betekent dat de hele serie in 10 dagen gedraaid is. Ook dat klopt niet, er wordt zoals gezegd een week of drie voor uitgetrokken. In Canada was er bijvoorbeeld na afloop van de opnames een grote afterparty, waarbij onder meer een duik in jecuzzi's genomen werd. Zoek het laatste dagboek van Angela uit dat seizoen maar eens op, daar staat het in.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Media] Artikel over WIDM 2010 in de Privé
« Reactie #172 Gepost op: 10-02-2010, 18:53:43 »
Stond er ook iets bij over 'Molloot'?  :-X
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Media] Artikel over WIDM 2010 in de Privé
« Reactie #173 Gepost op: 10-02-2010, 19:04:02 »
Zou best slim zijn als AJ de privé gebelt heeft om dit verhaal de wereld in te helpen, om het vliegtuig verhaal te tackelen. Ik durf de betreffende persoon in elk geval met minder twijfels in te vullen als afvaller in mijn pool de komende drie afleveringen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Media] Artikel over WIDM 2010 in de Privé
« Reactie #174 Gepost op: 10-02-2010, 20:24:40 »
Dit kan gewoon in WIDM in de media topic toch?
Ach, laat Privé maar kletsen, het is sowieso niet heel interessant om te weten en daarbij klopt het ook nog eens niet, zo vertelde Hans vorig jaar nog dat 'ie weken in huis opgesloten zat omdat 'ie niet naar buiten mocht.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #175 Gepost op: 10-02-2010, 20:34:46 »
Bij deze is het samengevoegd  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM in de media
« Reactie #176 Gepost op: 11-02-2010, 09:07:40 »
Kijk nou: initiatief van Vera en Lautjuh staat in de Telegraaf. Bij deze ook een verzoek van Lautjuh: niet als een kip zonder kop nu allerlei media gaan bellen, maar het in principe via haar laten lopen:

Wie de volledige versie kan scnannen en hier plaatsen: graag, ik heb alleen de onleesbare onlineversie.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media
« Reactie #177 Gepost op: 11-02-2010, 10:14:13 »
Wie de volledige versie kan scnannen en hier plaatsen: graag, ik heb alleen de onleesbare onlineversie.

Ben erg benieuwd ! Maar ik kan die online versie niet eens vinden op telegraaf.nl ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM in de media
« Reactie #178 Gepost op: 11-02-2010, 10:22:40 »
jawel, je moet even kijken op het krantenlogo in de balk. Dan kun je bladeren naar pagina 2.


Als je geen inlogcode hebt, kun je het artikel wel zien, maar niet lezen, of je moet beschikken over laser-ogen.

Ik heb het artikel nu wel hier liggen, maar kan niet scannen. Moet zeggen: ze noemen alleen mijn naam, terwijl ik die van Vera en Laura (alleen voornamen, dames.....) ook had genoemd.

Het artikel brengt echter wel weer wat de bedoeling van de actie is.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2010, 10:30:41 door Bodejos »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: WIDM in de media
« Reactie #179 Gepost op: 11-02-2010, 10:39:00 »
Wahahaha.... ligt de Telegraaf op het bureau van een collega, zie ik opeens levensgroot Molloten staan! Hilarisch!! Goed gedaan Jos en meiden!  ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you