Auteur Topic: [Kandidaat] TIM is niet de mol  (gelezen 32564 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #40 Gepost op: 8-01-2010, 14:41:35 »
Voorzover ik kan vaststellen is Di-rect niet bekend in Japan

ik heb het al ontdekt, het was Indonesië ::schaam::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2010, 15:58:48 »
Nee hoor, het was gewoon de eigenaaresse van het hotel waar in ze overnacht hadden. Die heeft denk ik nog nooit zoveel westerlingen ineens in haar hotel gehad, en daarom wou ze ze op de foto... Wie zegt dat ze niet van iedereen omstbeurten een foto gemaakt heeft toen ze een voor een de bus in stapte... Wij zagen alleen toevallig het shot met Tim. Daarna zwaaiden ze allemaal blij bij het wegrijden.

Ik hecht hier geen waarde aan.


Maar het werd zo prominent in beeld gebracht, het kan haast niet anders (widm kennende) dat hier meer achter zit.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2010, 20:57:18 »
Tim spreekt Japans... morgen eens kijken of hij "Doozo yoroshiku" zegt...

Nice to meet you....dagboek van de mol....
Volgens mij als het alles op van een blaadje...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2010, 21:03:23 »
Maar het werd zo prominent in beeld gebracht, het kan haast niet anders (widm kennende) dat hier meer achter zit.
Een heleboel word prominent in beeld gebracht, het is de kunst om de juiste beelden eruit te pikken!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline M0rtijn

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2010, 09:49:11 »
Op dit moment lijkt mij dat tim de mol is. De foto opdracht is een typische opdracht voor een mol om een niet zo duidelijk plaatje te kiezen. Hij nam een tv-gids met een japanse boy-band op de voorkant... En ook in de eerste opdracht legde hij de sleutel op het kistje van hemzelf, terwijl hij in de helicopter zat!!! Lijkt mij duidelijk

Online Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2010, 13:41:41 »
Tim staat met Hind helemaal onderaan mijn verdachtenlijstje. Ik zie hem alleen positieve dingen doen. Maar ik denk wel dat hij voorlopig blijft want hij heeft zich erg goed voorbereid, Sander de Heer-like. Dus tot aflevering 5 is hij er nog wel want hij zal zijn kansen goed spreiden.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2010, 15:33:00 »
Tim doet me tot nu toe vooral aan Dennis Storm denken. Fanatiek, maar wel een beetje verdacht.

Offline lili(s)chat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2010, 15:48:30 »
Maar het werd zo prominent in beeld gebracht, het kan haast niet anders (widm kennende) dat hier meer achter zit.

Ik denk dat die foto inderdaad nog in één van de volgende afleveringen terugkomt.
Misschien heeft het iets te maken met 'de vrienden/vertrouwelingen'. Dat ze een japanner zoveel mogelijk over hem moeten vertellen in ruil voor info over de mol ofzo.

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #48 Gepost op: 9-01-2010, 16:43:29 »
Tim staat op mijn reserve-lijstje.
Heel onopvallend de 1e aflevering.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #49 Gepost op: 9-01-2010, 17:10:26 »
Ondanks dat Frits mijn nr. 1 mol is voorlopig blijf ik er toch ernstig mee zitten hoe Tim nou kon weten dat Barbera niet wist waar de zon opkwam...
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #50 Gepost op: 9-01-2010, 17:13:45 »
Ik denk dat ze dat gewoon hebben besproken als groep na afloop van de 1e opdracht

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #51 Gepost op: 9-01-2010, 17:14:19 »
Goede winnaar. ::ok::
Why don't I ever listen to me?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #52 Gepost op: 10-01-2010, 19:12:56 »
Ik was de leader nog eens aan het bekijken en toen viel mij iets op.
Bij iedereen zie je een soort rode gloed over zijn/haar gezicht voordat je het groene lijntje ziet.. Bij iedereen... behalve bij tim...

Misschien een hint richting tim??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline lili(s)chat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #53 Gepost op: 10-01-2010, 19:15:44 »
Ik zie in Tim een type dennis, sander en ik zie hem er dus ook rond de 5e- 6e aflevering uitgaan omdat hij dan door het bos van al zijn informatie de bomen niet meer zal zien.

(Ik vind hem wel een leuke gast voor de rest  ::love::)

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2010, 13:22:20 »
Hmmm..weer allemaal opvallende punten die ik heb gezien.

*Die Japanse mevrouw van het hotel maakte enkel een foto van Tim....waarom speciaal van hem?
*Is het ook iemand opgevallen dat in minuut 45.28 als er de testvraag in beeld komt met '20. Wie is de Mol?' daarna Tim zegt "Ben ik" "Tim".
*Pieter Jan die zegt op het begin van de 1e aflevering; " We reizen naar Japan met een mol IN ONS MIDDEN" En wie zit & staat er overal in het midden? Juist Tim. Kijk iedere groepsfoto maar, en zelfs bij de executie en het uitleggen van de opdrachten. Best opvallend vind je niet?
*Tim bezit het geld en is penningmeester. Zeer goede positie voor de mol!
*Iedereen vertrouwd Tim en niemand verdenkt hem dus een goede positie voor de mol. Juist dat fanatieke van al een boekje (=MOLeskin) en veel info daarin hebben staan in het vliegtuig maakt hem voor mij zeer verdacht!
*Bij Tim zie je duidelijk de naam Shunyou in beeld van de boot tijdens "de test" Shunyou betekent iets als zich verschuilen in het Nederlands.
*Er staat; Nice to meet you. Ik ben de mol" in het moldagboek. Tim praat met een Japanner op het vliegveld en ontmoet hem; misschien staat dit in verband?
*De muziekale hint zou op Tim kunnen slaan qua tekst over een rockband.

Veel hints richting Tim!
He's my mole!  ;)
Carpe Diem!!!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2010, 15:53:01 »
Leuke lijst. Eén ding heb ik wel en dat is dat de boot naam ook bij andere kandidaten te zien is.
Onder andere bij Barbara (45:37)
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2010, 19:01:37 »
Ik weet het nog niet met Tim. Toch stom van Tim en Erik dat ze probeerden een kistje te openen met sleutel Tim terwijl ze wisten dat Tim niet op een pijler had gestaan (de vraag was duidelijk: wie stond waar?). En dan die tv-gids.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2010, 19:13:47 »
Die tv-gids vind ik nog niet heel raar bedacht omdat er een boyband op de voorkant staat. Ik weet niet of ze werkelijk maar vijf minuten kregen, maar ze moeten wel snel iets vinden en dan is dit toch wel een redelijk voorwerp.

Tim als potbeheerder is wel iets om in gedachten te houden, hoewel hij wel niet direct zal beginnen met verduisteren als hij de mol is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2010, 19:15:04 »
Die tv-gids vind ik nog niet heel raar bedacht omdat er een boyband op de voorkant staat. Ik weet niet of ze werkelijk maar vijf minuten kregen, maar ze moeten wel snel iets vinden en dan is dit toch wel een redelijk voorwerp.

Dat zijn juist de goede molacties; acties die begrijpelijk zijn maar toch verwarring zaaien of negatief uit kunnen pakken. (En misschien had ie die gids met boyband wel al klaar liggen.)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Tim
« Reactie #59 Gepost op: 11-01-2010, 19:21:20 »
Ja, goede reden om Tim in de gaten te blijven houden. Er moet vast ook wel achter te komen zijn van welke week de tv-gids is, maar dat gaat me even te ver.