mijn gedachten over sanne, heb deel net ook al op de chat geschreven:
ik denk dat sanne dit jaar de anniek van vorig jaar is, iedereen verdenkt haar, maar heeft iemand haar eigenlijk echt zien mollen, ze heeft meer goed gedaan dan dat ze "mogelijk" slecht heeft gedaan
Iedereen zit op sanne omdat er veel "hints" naar haar zijn gevonden, zo ook vorig jaar met anniek, als je namelijk maar al te graag wilt dat iemand de mol is ga je vanzelf in alles een hint naar diegene zoeken, zelf deed ik vorig jaar mee met "anniek is de mol", gewoon omdat ik hoopte dat ze er tot het einde in zat, ze was leuk om te zien. Dit jaar heb ik dat ook met sanne, ik vind haar gewoon een leuke meid en ik betrap me er zelf op dat ik denk (hoop dus) dat ze de mol is
vorig jaar sugereerde iedereen van, "anniek zal dat wel gedaan hebben" en "anniek zal dit wel zo gedaan hebben" en dit jaar is dat ook zo met sanne, "sanne heeft waarschijnlijk de knop niet echt ingedrukt" en zo zijn er meedere voorbeelden genoemt
het zou natuurlijk kunnen, ik sluit sanne helemaal niet uit, mijn gevoel zegt "sanne is de mol" mijn verstand zegt "trap nou niet weer in dezelfde val als vorig jaar"