Auteur Topic: De Mol al bekend in Aflevering 3  (gelezen 52142 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #80 Gepost op: 5-01-2010, 20:43:58 »
Ik zal in ieder geval na aflevering 3 gaan roepen wie mijn Mol is en daar niet meer vanaf wijken tot deze kandidaat het spel uit gaat uiteindelijk wordt ontmaskerd als de Mol :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #81 Gepost op: 5-01-2010, 21:28:34 »
Na net weer de molmailfilmpjes (het woord van 2010?) bekeken te hebben, Boulevard en Shownieuws, maar ook eerdere berichten, speculaties en roddels, begin ik een angstig vermoeden te krijgen.

De mol maakt zich bekend in aflevering 3
Pieter Jan schijnt ook mol te kunnen zijn (althans, ze houden die mogelijkheid open)
Frits als mogelijk presentator van WIDM
Hij samen met PJ in een vliegtuig
PJ een keer anders gefilmd (z/w dacht ik, weet zo gauw niet meer welk molmailfilmpje dat was) en een veel mysterieuzer houding

 ???

Een scenario:
In aflevering 3 komt een twist, de meest bizarre ooit. De mol (Frits?) maakt zich bekend. Vervolgens neemt hij de plaats in van Pieter Jan en wordt de nieuwe presentator. Pieter Jan neemt de rol over van Frits en doet mee aan het spel.
Heeft Pieter Jan tevens de rol van mol overgenomen of is er een tweede mol tussen de overige kandidaten in het spel?

Ik ben ook benieuwd naar links met de vorige seizoenen. Zelfs Angela en Karel zullen te zien zijn (persoonlijk aanwezig of enkel op een foto?). Dit misschien in verband met de komende presentator wissel?

Al met al belooft dit bij voorbaat een spectaculair seizoen te worden. Ben nu wel erg nieuwsgierig maar hoop niet dat mijn scenario uit komt. Pieter Jan doet het fantastisch en moet dit vooral blijven doen. (minstens tot en met seizoen 17, voor hem een 10-jarig jubileum)

 :)


Dat moet het zijn! Ik stem ook voor de theorie van de week, wat zeg ik, nu al van het seizoen!
Ik zit dat filmpje met PJ die zegt dat niet zeker is dat hij de mol niet is nog eens te bekijken en begin nog in je theorie te geloven ook...
« Laatst bewerkt op: 5-01-2010, 22:04:35 door ishtara »
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #82 Gepost op: 5-01-2010, 22:36:31 »
Misschien verraadt Frits zich wel per ongeluk als Mol in afl. 3 ... en wat moet je dan ? Hem presentator maken, PJ kandindaat, en opnieuw beginnen  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #83 Gepost op: 5-01-2010, 22:39:13 »
Nou, het zal allemaal wel meevallen :P Gewoon een soort wie van de drie, waar iedereen zegt "ik ben de mol" en dan moet je gaan raden wie er liegt.
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #84 Gepost op: 5-01-2010, 22:57:42 »
Als ik me niet vergis was alleen in de 3de Vlaamse mol een keer voorgekomen dat de mol werd betrapt door de uiteindelijke winnaar. Tijdens een opdracht kreeg de mol extra instructies of een briefje o.i.d. van de crew en dit werd door een kandidaat gezien.

Wat ik me eigenlijk afvraag: wat als zoiets zal gebeuren en de hele groep ziet het. Bv tijdens een groepsopdracht krijgt de mol een gadget mee waarmee hij beter kan saboteren, maar halverwege valt dit ding uit zijn jaszak... Zoiets kan gebeurd zijn in aflevering 3.

Tijdens de slotaflevering van vorig seizoen zei Pieter Jan dat de komende seizoen nog veel spectaculairder te worden dan alle voorgaande. En een mol-actie die mislukt lijkt me niet iets wat Pieter Jan vorig jaar al wist.
Vorig jaar gebeurde al veel met het SMS-gedoe en de oversteek naar Jordanië, denk dat we dit jaar best veel extreme dingen mogen verwachten. En het zou me zelfs niks verbazen dat het uiteindelijk veel bizarder wordt dan mijn scenario.

En oja, als het mogelijk is dat Pieter Jan de mol is, zou hij op zijn minst moeten kunnen saboteren. En het beste manier om dat te doen is als 'kandidaat' meespelen...

Enfin, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #85 Gepost op: 5-01-2010, 23:34:21 »
Zoiets kan gebeurd zijn in aflevering 3.


Zoals reeds gezegd zie PJ dit tegen de volledige groep al zeggen in aflevering 1 (of 2 ???).
(filmpje op tvgids.nl)

Begin nu wel heel erg benieuwd te worden...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #86 Gepost op: 5-01-2010, 23:58:02 »
En ook omdat hij vorig jaar al beloofde dat het dit jaar nog spectaculairder wordt geloof ik niet dat een mol-actie mislukt. De mol zal zich keurig volgens draaiboek bekend maken, misschien middels een opzettelijk mislukte mol-actie om zo van presentator te kunnen wisselen. Maar misschien wordt de mol bekend gemaakt tijdens de executie. In plaats dat een afvaller een rood scherm krijgt, krijgt de mol de bekende mol-scherm. Of misschien wordt het 's morgens aan de ontbijttafel tussen neus en lippen door medegedeeld.

Brrr, de eerste aflevering moet nog beginnen en we zijn al druk aan het speculeren over aflevering 3. Nog even en WIDM-2011 topic wordt geopend..
 
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #87 Gepost op: 6-01-2010, 06:37:38 »
Dat iets 'nog spectaculairder en spannender' wordt zullen presentatoren altijd blijven roepen. Kijk maar naar SBS' Alberto Stegeman die met veel bombarie aankondigde dat de aflevering over vuurwerk heel Nederland in rep en roer zou brengen. De volgende dag heb ik er welgeteld twee mensen over horen praten.

Sowieso ga ik er vanuit dat het weer een verkapte bekendmaking is, met vervormde stemmen, beeldmateriaal of andere vage clues.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #88 Gepost op: 6-01-2010, 10:46:14 »
Als de mol zich werkelijk bekend zou maken is dat een bewuste keuze, want hoe kun je anders in aflevering 1 al weten dat dit gaat gebeuren, dat bijv. de mol een grote fout zou maken?
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #89 Gepost op: 6-01-2010, 11:17:06 »
arg... en ik kan aflevring 3 niet rechtstreeks kijken :S
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Sophiej1

  • Forumlid
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #90 Gepost op: 8-01-2010, 17:20:34 »
Pieter Jan zei iets van
En nu niet denken dat je makkelijk de finale haalt..
lijkt wel te bevestigen dat de mol zich idd bekend maakt..? ???

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #91 Gepost op: 8-01-2010, 17:44:33 »
En nu niet denken dat je de finale makkelijk haalt, want er zijn twee mollen in het spel!
Talk is cheap, but it ain't free

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #92 Gepost op: 8-01-2010, 17:56:44 »
...want er zijn twee mollen in het spel!

zucht...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #93 Gepost op: 8-01-2010, 18:03:10 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #94 Gepost op: 8-01-2010, 18:07:25 »
En nu niet denken dat je de finale makkelijk haalt, want er zijn twee mollen in het spel!

En die ene die zich bekend maakt neemt de presentatie van PJ over, zodat hij ook een keer mee kan spelen. PJ weet dan wel de identiteit van de eerste mol, maar niet die van die andere. Tenzij PJ zelf de tweede mol blijkt te zijn.

 ::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #95 Gepost op: 8-01-2010, 18:15:48 »
En die ene die zich bekend maakt neemt de presentatie van PJ over, zodat hij ook een keer mee kan spelen. PJ weet dan wel de identiteit van de eerste mol, maar niet die van die andere. Tenzij PJ zelf de tweede mol blijkt te zijn.

 ::)


eeeeeeeeeeeeuhhhhhhhhhh jaaaa en dan kom ik de serie binnenwandelen  ::bravo::

wel blijven kijken natuurlijk  ::joehoe:: ::joehoe::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #96 Gepost op: 8-01-2010, 19:13:04 »
misschien zit de mol wel achter de schermen
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #97 Gepost op: 9-01-2010, 02:21:49 »
Misschien maakt de echte mol uit 2005 zich wel bekend. ::vergroot::
Het spel moeten verlaten door een ziekte en het molschap jaren doodgezwegen.
Dat zou een stunt zijn.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #98 Gepost op: 9-01-2010, 14:35:03 »
Goh, wat zijn we weer allemaal aan het doordraven.

Wanneer de mol zich voortijdig bekend zou hebben gemaakt, was het spel stil komen te liggen, en dan zou er vantevoren door Pieter-Jan niet op deze manier aandacht aan zijn besteed. Dan zou er theoretisch wel een nieuwe start kunnen worden gemaakt, maar je kunt een mol niet vervangen door een ander die de mol speelt. Je zou alles moeten omgooien, wil je met de overige 9 kandidaten verder kunnen.

Ik geloof overigens ook nog steeds niet dan Jon onvoorbereid aan zijn klus is begonnen, vorig seizoen. De reden daarvoor is simpel, je kan immers geen enkel risico nemen. Je kan als productieteam bijsturen, en vantevoren instrueren, maar je kan iemand niet 100 procent naar je hand zetten.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2010, 14:44:59 door Bodejos »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol al bekend in Aflevering 3
« Reactie #99 Gepost op: 9-01-2010, 14:56:51 »
Ik denk dat Vivienne eindelyk gaat vertellen dat ze de mol is.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...