Auteur Topic: [Presentator] Pieter Jan Hagens  (gelezen 23256 keer)

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2010, 12:56:42 »
Die heb ik inderdaad ergens gezien! hij is mooi!

Offline Matt

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2010, 20:47:34 »
Dit citaat staat onder de bio van Pieter Jan op de nieuwe site. Ik hoop niet dat het betekend, dat ik denk dat het betekend. ::oink:: ::oink:: ::oink::

"Voor de laatste reeks van Wie is de Mol? reisde Pieter Jan met de kandidaten af naar Japan."

 

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2010, 20:54:07 »
Dit citaat staat onder de bio van Pieter Jan op de nieuwe site. Ik hoop niet dat het betekend, dat ik denk dat het betekend. ::oink:: ::oink:: ::oink::

"Voor de laatste reeks van Wie is de Mol? reisde Pieter Jan met de kandidaten af naar Japan."

 

Denk meer dat ze bedoelen 'voor de laatste reeks tot nu toe gemaakt' zovan tot nu toe dus.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Matt

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2010, 20:57:53 »
Ik mag het hopen!  ???

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2010, 21:11:50 »
Dit citaat staat onder de bio van Pieter Jan op de nieuwe site. Ik hoop niet dat het betekend, dat ik denk dat het betekend. ::oink:: ::oink:: ::oink::

"Voor de laatste reeks van Wie is de Mol? reisde Pieter Jan met de kandidaten af naar Japan."


 :o :-\\
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2010, 21:23:47 »
Laatste als synoniem van nieuwste. Als ze in het nieuws zeggen "het laatste jaar is de mollenpopulatie toegenomen" gaan we er toch ook niet meteen van uit dat de wereld dreigt te vergaan?
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2010, 10:47:15 »
Laatste als synoniem van nieuwste. Als ze in het nieuws zeggen "het laatste jaar is de mollenpopulatie toegenomen" gaan we er toch ook niet meteen van uit dat de wereld dreigt te vergaan?

Ik hoop dat je gelijk hebt..

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2010, 10:49:33 »
Laatste heeft inderdaad ook de reeds genoemde betekenis van de meest recente... Je hoort ook wel eens bij het journaal de vraag: wat zijn de laatste ontwikkelingen? In dit geval gaat het dus om de betekenis: meest recente!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2010, 10:54:44 »
Maar het staat er wel alsof het de laatste serie is. In voorgaande voorbeelden snap je direct wat er mee bedoeld wordt (en dat de wereld niet vergaat) maar hier niet.  :-\\

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2010, 11:32:27 »
Laten we maar hopen dat het niet het laatste seizoen is, maar dat men nog jaren door wil en kan gaan met het leukste programma aller tijden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2010, 15:48:50 »
Als de AVRO er na dit seizoen de stekker uit zou trekken, zouden ze een dief zijn van hun eigen portemonnee. De kijkcijfers van WIDM liegen er niet om, en ook op de WIDM veiling worden spulletjes tegen behoorlijke prijzen verkocht. Het is natuurlijk altijd mogelijk, maar ik reken er niet op.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2010, 15:49:41 »
de opbrengt van de veiling gaa,t naar een goed doel en niet naar de avro ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2010, 20:56:16 »
Als de AVRO er na dit seizoen de stekker uit zou trekken, zouden ze een dief zijn van hun eigen portemonnee.

Maar weet je wel hoeveel het máken van zo'n programma wel niet kost! ;)
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2010, 20:58:54 »
Maar weet je wel hoeveel het máken van zo'n programma wel niet kost! ;)

Desnoods starten we een WIDM-sponsorplan, elke WIDM-kijker doneert een euro. Komt toch een leuk bedrag uit dan.  ;)

 ::ontopic:: Morgen kunnen we weer genieten van PJ. :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2010, 21:33:58 »
Desnoods starten we een WIDM-sponsorplan, elke WIDM-kijker doneert een euro. Komt toch een leuk bedrag uit dan.  ;)

 ::ontopic:: Morgen kunnen we weer genieten van PJ. :P
Ben alleen bang dat niet elke kijker bereid is een euro te doneren (stelletje krenten), maar we moeten toch zeker een flink end komen. Anders laten we iedere kijker een euro (of 3) doneren en maken we eindelijk alsnog onze eigen versie. Ohja, even Woestijnvis lief aankijken.

*kuch* Ja, tenzij ze nu dus de wisseltruc doen, PJ wisselt van plaats met Frits. Frits wordt nieuwe presentator widm en PJ wordt mol.
The British are not impressed.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2010, 22:01:29 »
Tsja, of vanaf volgend jaar start een nieuwe serie: "Wie is de presentator?"  :P
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2010, 22:15:40 »
Tsja, of vanaf volgend jaar start een nieuwe serie: "Wie is de presentator?"  :P

hahahah ja het moet niet gekker worden.

Ik denk dat Wie is de Mol? wel door blijft gaan,het is een van de succesvolste programma's van de AVRO en van Nederland.Ik ben wel bereid 20 euro te doneren,1 euro is dan te mager.
Maar nadeel is natuurlijk wel dat het een duur programma is,en gezien de bezuinigingen,ach dan maar op een andere programma's bezuinigen.

En bovendien salariskosten kunnen ze bij Wie is de Mol? wel schrappen want ("een dure") presentator als Pieter Jan Jagens maar ook kandidaten en crew zullen als nood bij de man is vrijwillig en zonder salaris mee doen.
Ananas

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2010, 22:25:10 »
hahahah
En bovendien salariskosten kunnen ze bij Wie is de Mol? wel schrappen want ("een dure") presentator als Pieter Jan Jagens maar ook kandidaten en crew zullen als nood bij de man is vrijwillig en zonder salaris mee doen.

Daarom ook de presentator-wissel in aflevering 3. We krijgen alvast een goedkopere variant.

 >:D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2010, 22:26:12 »
Daarom ook de presentator-wissel in aflevering 3. We krijgen alvast een goedkopere variant.

 >:D


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2010, 00:00:36 »
Uit de toon uit de Avrobode van de makers krijg ik het idee dat vanuit hun kant de creativiteit nog lang niet op is en ze er echt nog jaren voor willen gaan bij wijze van spreke, dus dat scheelt in ieder geval :)

Vinden jullie ook niet dat PJ elk jaar meer in zijn rol komt en meer relaxt is? Het zelfvertrouwen straalt er echt van af, in de kleine molmail filmpjes al :)