Auteur Topic: Kijkcijfers  (gelezen 42771 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kijkcijfers
« Reactie #60 Gepost op: 17-01-2010, 20:01:19 »
Als alle kijkers dan ook nog aan het einde van het jaar aan WIDM denken, dan hebben winnen we eindelijk een keer die gouden televizierring!

Ja, ik vind het nog steeds apart dat de mol niet wint omdat het op dat moment niet uitgezonden wordt. Je weet toch wel welk programma je het beste vindt?
En Jos, waarschijnlijk wonen die 1,9 miljoen kijkers dan allemaal bij mij in de buurt, want ik ken zat mensen die het kijken.  ::jaja:: En dat ze erover zouden liegen lijkt me wel héél stug.


Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #61 Gepost op: 17-01-2010, 23:12:06 »
Mensen schamen zich kennelijk als ze naar het programma gevraagd wordt. Het is juist heel goed dat het programma die kijkcijfers wil halen, en zeker voor een programma waar kennelijk niemand naar kijkt, als je het om je heen vraagt. Ik ga er dus gewoon vanuit dat die mensen liegen.

Als een wildvreemde mij op straat zou vragen of ik naar de mol kijk, dan weet ik ook niet wat ik zou zeggen.  ;D
Maar mijn ervaring is, wanneer ik in m'n vrienden- en kennissenkring erover begin, je gegarandeerd de leukste gesprekken krijgt, omdat er juist heel veel naar de mol kijken. En als je de mol kijkt, dan wil je juist graag jouw verdenkingen delen met andere molkijkers en vind je het leuk om erover te discussiëren. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich schaamt om naar de mol te kijken.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kijkcijfers
« Reactie #62 Gepost op: 17-01-2010, 23:25:26 »
Het is toch simpel? Aflevering 2 is door 1,6 miljoen mensen bekeken, nietwaar? En er wonen 16,5 miljoen mensen in het land? Dan kijkt toch 'maar' 10% van de inwoners naar widm? Dus als je zegt dat 9 van de 10 ondervraagden aangeeft niet naar het programma te kijken, dan klopt dat toch gewoon?
Het is niet meer dan logisch dat als het meerendeel van de Nederlanders de mol niet kijkt, je ook voornamelijk mensen op straat tegenkomt die het niet kijken.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kijkcijfers
« Reactie #63 Gepost op: 18-01-2010, 13:35:42 »
Ik ben wel benieuwd wat de (vermoedelijke) break van donderdag met de kijkcijfers gaat doen. En het gat van twee weken verderop in de reeks.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers
« Reactie #64 Gepost op: 18-01-2010, 13:43:53 »
Ik ben wel benieuwd wat de (vermoedelijke) break van donderdag met de kijkcijfers gaat doen. En het gat van twee weken verderop in de reeks.

Ik ook. Ik vrees een verlies van 10 tot 15% van de kijkers. Een week zonder WIDM is al lang, laat staan twee of drie weken.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers
« Reactie #65 Gepost op: 18-01-2010, 15:31:06 »
Ik denk dat het op zich wel zal meevallen dat gat van één week.
Mensen kijken toch sowieso wel naar het journaal om acht uur en meteen daarna zit toch de promo van WIDM?

Dat gat van twee weken is dan wel weer erg lang. Maar goed als na de OS maar veel die promo op tv verschijnt zal het denk ik wel meevallen.

Edit: de uitzending gaat toch door alleen om 22:00.
Is dit meteen na de inzamelingsactie voor Haïti?
Dan zal het denk ik wel helemaal meevallen met de kijkcijfers.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2010, 20:42:05 door luckyluuk12 »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #66 Gepost op: 19-01-2010, 16:15:15 »
Niet meteen.. Dr zit een half uurtje tussen... Maar ik denk toch dat er weer een behoorlijk aantal uit gaat komen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kijkcijfers
« Reactie #67 Gepost op: 21-01-2010, 17:35:28 »
Volgens mij duurt de uitzending over Haïti tot circa 10 uur, en dus begint direct na de reclame Wie is de Mol lijkt mij.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Kijkcijfers
« Reactie #68 Gepost op: 21-01-2010, 18:32:17 »
Eerst krijgen we dus een programma waar er zoveel mogelijk geld IN de pot moet en daarna zien we een programma waar er geld UIT de pot gaat  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kijkcijfers
« Reactie #69 Gepost op: 21-01-2010, 18:52:54 »
Het is te hopen dat Frits de mol niet is, want die zit in het telefoonteam. Die zou toch even op moltijd de hele boel saboteren.  ;)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Kijkcijfers
« Reactie #70 Gepost op: 21-01-2010, 19:04:12 »
Het is te hopen dat Frits de mol niet is, want die zit in het telefoonteam. Die zou toch even op moltijd de hele boel saboteren.  ;)
Ik dacht hem op de radio te horen zeggen dat hij over een half uur weg moest... en dat is 1,5 uur geleden of zo. Dus hij zal nu wel in de auto zitten op weg naar een optreden. De mensen in Haiti hebben geluk*.

*Ouch, dat klink een beetje fout.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kijkcijfers
« Reactie #71 Gepost op: 22-01-2010, 10:55:29 »
De cijfers van aflevering 3: 1.373.000.
En de cijfers van aflevering 2 zijn aangepast: 1.735.000 (was 1.637.000).
« Laatst bewerkt op: 22-01-2010, 11:46:26 door Heinz »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #72 Gepost op: 22-01-2010, 11:55:16 »
hmmm. wel een stuk minder maar nogsteeds ruim over de miljoen.. Ik denk dat er nog heel wat uigestelde kijkers bij komen..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers
« Reactie #73 Gepost op: 22-01-2010, 12:00:24 »
Jammer..   :(
had wel wat hoger verwacht.
Maargoed! 1ste aflevering over het miljoen is natuurlijk GEWELDIG!

En ze staan op de 3de plek!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kijkcijfers
« Reactie #74 Gepost op: 22-01-2010, 14:40:00 »
Logisch dat de kijkcijfers op dit tijdstip wat lager zijn.
Er zullen bovendien ook mensen zijn geweest die niet hebben meegekregen dat WIDM nog na de hulpactie werd uitgezonden en hebben gedacht dat de uitzending deze week blijkbaar niet doorging.

De kijkcijfers zullen volgende week wel weer hoger zijn. De vraag is alleen of er nog een paar mensen zullen afhaken omdat ze deze aflevering hebben gemist, maar dat zal wel meevallen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers
« Reactie #75 Gepost op: 22-01-2010, 17:26:43 »
Ik had ze hoger verwacht, maar gelukkig blijven we ruim boven de 1 miljoen zitten. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #76 Gepost op: 22-01-2010, 17:44:06 »
Ik had juist ook hoger verwacht omdat naar de tv-actie zoveel mensen zouden gaan kijken, kijkers die anders sowieso niet de Mol zouden kijken en nu misschien zouden blijven hangen door de promo er meteen achteraan.

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers
« Reactie #77 Gepost op: 23-01-2010, 16:38:42 »
Woww! 50 000 kijkers vandaag al via uitzendinggemist. Dat is absurd hoog!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Kijkcijfers
« Reactie #78 Gepost op: 23-01-2010, 16:39:40 »
Woww! 50 000 kijkers vandaag al via uitzendinggemist. Dat is absurd hoog!
maar ook een heleboel hebben de uitzending gemist
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kijkcijfers
« Reactie #79 Gepost op: 23-01-2010, 20:12:41 »
Er zijn ook veel mensen die het vanaf de site kijken. Die tellen vast niet mee?