Auteur Topic: Hints in de leader  (gelezen 33820 keer)

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Hints in de leader
« Reactie #80 Gepost op: 13-03-2010, 19:48:01 »
Maw:

Kim is de mol
Frits wint
Sanne verliest

Klinkt ook aannemelijk aangezien Sanne meermaals aangeeft zo slecht te zijn in studeren en onzeker is over haar gemaakte tests. Frits zit al een lange tijd op Kim en heeft dus een grote kans snel het goede antwoord te vinden.
Weet je het niet, antraciet

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Hints in de leader
« Reactie #81 Gepost op: 19-03-2010, 10:16:22 »
LOL! Mijn theorie blijkt nog te kloppen ook! De finale iig goed voorspeld...

Nog ff wat finaleconclusies wat betreft deze theorie:

Kim of Sanne is de verliezer
Frits of Sanne de winnaar
Frits of Kim de Mol

Sanne is de mol NIET
Frits verliest NIET
Kim wint NIET


Klopts nog steeds (A)..
Nu wetende dat Frits de winnaar is, KAN Sanne alleen nog maar verliezen en MOET Kim dus wel de Mol zijn. :D Ik snap niet dat deze theorie gewoon klopt :P ben benieuwd of het een officiele was of gewoon toeval  ::rofl::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Hints in de leader
« Reactie #82 Gepost op: 20-03-2010, 11:11:34 »
Is er eigenlijk iemand die nog iets heeft gedaan met dat geluid bij de ninja's in de leader? Volgens mij zijn het wel 9 verschillende geluidjes voor de 9 afleveringen, maar ik ben te lui om het te onderzoeken :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Hints in de leader
« Reactie #83 Gepost op: 20-03-2010, 11:40:40 »
Haha, dat vroeg ik laatst ook al... Ik hoor ook verschillende geluidjes maar geen zin en niet de software om dat te onderzoeken...  ::ohno::
Weet je het niet, antraciet

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Hints in de leader
« Reactie #84 Gepost op: 20-03-2010, 11:44:32 »
Haha, dat vroeg ik laatst ook al... Ik hoor ook verschillende geluidjes maar geen zin en niet de software om dat te onderzoeken...  ::ohno::

Ik heb wel de software, niet de zin om 9 afleveringen te gaan downloaden om de geluiden op zo goed mogelijke kwaliteit op mijn PC te krijgen. Iemand zin om het voor me te doen? :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints in de leader
« Reactie #85 Gepost op: 20-03-2010, 11:51:56 »
Ik heb wel de software, niet de zin om 9 afleveringen te gaan downloaden om de geluiden op zo goed mogelijke kwaliteit op mijn PC te krijgen. Iemand zin om het voor me te doen? :P

Ik heb nu 8 van de 9 afleveringen. Goede kwaliteit. Maar ik heb juist de software weer niet. ::rofl::

Ik had wel vegas eerst, maar nu niet meer. Geen idee waarmee ik het moet doen dan.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Hints in de leader
« Reactie #86 Gepost op: 20-03-2010, 11:53:06 »
Ik zeg, podcast ;)
Weet je het niet, antraciet

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Hints in de leader
« Reactie #87 Gepost op: 20-03-2010, 11:57:05 »
Ik heb wel de software, niet de zin om 9 afleveringen te gaan downloaden om de geluiden op zo goed mogelijke kwaliteit op mijn PC te krijgen. Iemand zin om het voor me te doen? :P

Same, het is gewoon teveel saai werk  :( .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints in de leader
« Reactie #88 Gepost op: 20-03-2010, 12:01:30 »
Straks is dit een hint en zitten de laatste 5 die hier hebben gepost van 'Had ik t nou toch maar gedaan.'  ::rofl:: Maar ben dan wel benieuwd hoe het naar 1 van hun kan leiden.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline belg

  • Forumlid
Re: Hints in de leader
« Reactie #89 Gepost op: 20-03-2010, 17:27:14 »
Tijdens de onderbreking voor de OS heb ik er een beetje opgezocht, maar dat lukte mij niet meteen en dan stop ik al redelijk snel (na 30 min). Om hele dagen zitten te puzzelen totdat je iets gevonden hebt, zag ik niet echt zitten. 

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Hints in de leader
« Reactie #90 Gepost op: 20-03-2010, 18:19:29 »
Same here.

ik heb er na de vierde aflevering wat mee gekloooit, maar heb ook eigenlijk geen idee welke kant ik er mee op zou moeten en het kost allemaal erg veel tijd.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Hints in de leader
« Reactie #91 Gepost op: 20-03-2010, 21:25:22 »
Als vertragen, reversen en een paar filtertjes al niet werkt dan zal 't daar wel niet liggen. Hoe moeilijk moet je 't maken? Net zo moeilijk als My Violent Heart van Nine Inch Nails?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Hints in de leader
« Reactie #92 Gepost op: 23-03-2010, 13:53:17 »
Dennis had een joker in zijn hand met een molteken in de leader
Voor Jon zagen we een groene enveloppe met een mollogo [uit het gebouw waar ze geld en 1 vrijstelling konden vinden]
Voor Kim zien we nu een bordje met een mollogo [tiende bordje van de krateropdracht; iro/kleuren]
Weet je het niet, antraciet

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints in de leader
« Reactie #93 Gepost op: 23-03-2010, 19:45:20 »
Ik heb nu 8 van de 9 afleveringen. Goede kwaliteit. Maar ik heb juist de software weer niet. ::rofl::

Ik had wel vegas eerst, maar nu niet meer. Geen idee waarmee ik het moet doen dan.

Kun je ze even hier uploaden, dan kan ik me er ook nog even mee bezig houden tot donderdag.. Ik wil al heel lang graag uitzoeken wat we ermee moeten...

Maar misschien moeten we ook kijken naar wat nu het echte geluid was in de afgelopen aflevering (afl.9). En dan kijken bij welke aflevering het geluid er het meest op leek.

En aangezien ik niet snap hoe ik stukjes van bijvoorbeeld uitzending gemist als mp4 filmpje kan krijgen of überhaupt een mp4 filmpje kan krijgen van een wie is de mol-aflevering kan ik niks doen, terwijl ik wel de programma's heb om te vertragen/versnellen en reversen...

Dus upload ze even alsjeblieft! ;D

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints in de leader
« Reactie #94 Gepost op: 23-03-2010, 19:51:27 »
Kun je ze even hier uploaden, dan kan ik me er ook nog even mee bezig houden tot donderdag.. Ik wil al heel lang graag uitzoeken wat we ermee moeten...

Maar misschien moeten we ook kijken naar wat nu het echte geluid was in de afgelopen aflevering (afl.9). En dan kijken bij welke aflevering het geluid er het meest op leek.

En aangezien ik niet snap hoe ik stukjes van bijvoorbeeld uitzending gemist als mp4 filmpje kan krijgen of überhaupt een mp4 filmpje kan krijgen van een wie is de mol-aflevering kan ik niks doen, terwijl ik wel de programma's heb om te vertragen/versnellen en reversen...

Dus upload ze even alsjeblieft! ;D

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=36500.0

Daarin staan torrents, die heb ik gedownload. Geen idee hoe ik moet uploaden.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...