Auteur Topic: Alles combineren  (gelezen 59225 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles combineren
« Reactie #160 Gepost op: 1-04-2010, 19:43:36 »
Hints zelfs ná de serie! Wow, bedankt!
Je hebt gelijk hoor ;)
Tell me what your telescope says

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Alles combineren
« Reactie #161 Gepost op: 1-04-2010, 19:48:07 »
Ik interpreteerde die gezichten en houdingen van Kim als die van een typische hulpmol. Joris en Sebastiaan gedroegen zich ook vaak zo als ze er alles aan deden om zich verdacht te maken. Denk aan Sebastiaan in de telefooncel en Joris bij de opdracht met de auto met de speer eraan, die hij met Dunya uitvoerde.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Alles combineren
« Reactie #162 Gepost op: 1-04-2010, 19:56:38 »
Ik interpreteerde die gezichten en houdingen van Kim als die van een typische hulpmol. Joris en Sebastiaan gedroegen zich ook vaak zo als ze er alles aan deden om zich verdacht te maken. Denk aan Sebastiaan in de telefooncel en Joris bij de opdracht met de auto met de speer eraan, die hij met Dunya uitvoerde.
Daarom ook mijn inleiding dat het toeval kan zijn... Het is zijn trouwens specifiek de momenten van de screenshots geweest die voor mij onderscheid maakte tussen hulpmol en mol. Haar verdere gedrag tijdens de opdracht is zeker erg hulpmollig.

Het is trouwens zeker de moeite waard om eens op "Joe Navarro" te zoeken op YouTube.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Alles combineren
« Reactie #163 Gepost op: 1-04-2010, 19:58:16 »
Ja, hulpmol Kim kreeg bij mij een streep door haar naam bij aflevering één... beetje klooien. :-\\

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Alles combineren
« Reactie #164 Gepost op: 1-04-2010, 20:33:18 »
Hier net zo. Ik zag in die gezichtsuitdrukkingen eerder iemand die heel gestrest en onvoorbereid probeerde te hulpmollen om zo verder te komen. Daarom streepte ik haar aanvankelijk ook weg.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles combineren
« Reactie #165 Gepost op: 1-04-2010, 20:44:22 »
(De gezichtsuitdrukkingen van Erik in deze screenshots zijn trouwens ook veelzeggend, maar dat zie ik nu pas.)

Ik zat toen inderdaad vooral op Erik te letten !

Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Alles combineren
« Reactie #166 Gepost op: 2-04-2010, 14:23:37 »
En dan zul je altijd zien dat volgend jaar weer zo iemand zo opzichtelijk zit te mollen in de eerste aflevering en dan blijkt het wel een gewone kandidaat te zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Alles combineren
« Reactie #167 Gepost op: 2-04-2010, 18:30:15 »
En dan zul je altijd zien dat volgend jaar weer zo iemand zo opzichtelijk zit te mollen in de eerste aflevering en dan blijkt het wel een gewone kandidaat te zijn...
Daar ga ik ook vanuit. Ik denk dat ze proberen voor volgend jaar een compleet andere mol te zoeken. Ik hoop dan ook eens een niet 'obvious' mol te vinden.

Maar nogmaals gedrag niet= fysieke uitingen.