Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 99619 keer)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2010, 21:40:20 »
echt een superleuke aflevering!

De eerste opdracht... lekker zoeken naar kokers. Deze zogenaamd "niet zien" en er gewoon voorbij lopen à la Kim en Arjen, de held van de dag zijn door hem toch ineens wel te zien liggen zoals Erik? De kokers wel heel snel zien zoals Barbara? Of juist de laptop "niet zien" zoals Tim en Sanne... genoeg om over te speculeren.

Het Hollandse dorpje was erg leuk! De opdracht die daar uitgevoerd werd ook. Een eng Japans mannetje dat achter je aan rent...
Jammer dat Tim eruit is, door zijn actie in dat Hollandse dorpje was hij net minder verdacht geworden..

Coole joker opdracht. Weet je meteen wie je wel en niet kan vertrouwen als vriend/vriendin. Al is dat met jokers nogal een delicate kwestie, aangezien je daar zelf ook nogal veel aan hebt. Met het uitwisselen van informatie is dat toch anders.
Triomf!

Offline JVB2

  • Forumlid
  • Investigating is a dangerous job
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 14-01-2010, 21:41:19 »
Wel opvallend dat Arjen meerdere malen de knop voor een 2e keer indrukte, Hind deed dat ook..

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 14-01-2010, 21:47:30 »
Wat een aflevering weer en de jokertest erg psychologisch elkaar testen.
Er zijn een aantal dingen opgevallen, zoveel dat ik de meeste nu al weer kwijt ben.

Bij het aankomen in het parkje hoorde ik iemand zeggen "sanne de mol"  apart weer.
Verder waren velen aan het mollen waarvan Kim weer te overduidelijk en eigenlijk irritant.
Ik zit gek genoeg nu op Barbera, in het eerste spel probeerde ze het wat te vertragen met het lopen naar het park waar Pieter Jan stond en juist het fantatiek zoeken kan afleiden.

Bij de lasergame opdracht, spookse hollandse stadje in japan..zeer bizar en mooi.
De Mol zou denk ik eerst het overzicht willen hebben daarom Barbera (en Frits en Erik) om daarna als held het toch te verknallen.

Het jokerspel ga ik niet op in.

Ananas

Offline Wendy17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 14-01-2010, 21:48:48 »
Super aflevering! Alleen erg jammer van Tim...toffe kandidaat! Had hem wel langer in het spel willen zien.

Ik vond het erg opvallend hoe PJ zei bij de executie: En vandaag beginnen we met Erik.

Verder hou ik het denk ik nog bij Arjen als mol!
Als je nooit begint is er nooit een einde

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 14-01-2010, 21:49:23 »
Verder Kim die op de laptop ging zitten of zag ik dat verkeerd? :-\\
Ananas

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 14-01-2010, 21:50:04 »
leuke aflevering, ik vond frits wel verdacht in die nederlandse dorp opdracht, net niet de held zijn ::vergroot::

maar verder, dit is een nieuw gevoel voor mij, ik heb namelijk geen enkel idee wie het zou kunnen zijn
dacht dat deze aflevering wel verhelderend zou zijn, niet dus, eerder het tegenovergestelde :(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 14-01-2010, 21:51:09 »
Dit was een zeer goede aflevering met veel mol-gelegenheid.
Daar hebben ze na 10 jaar toch wel handigheid in gekregen :P
Deze aflevering toch nog maar een paar keer kijken en laten bezinken.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 14-01-2010, 21:51:58 »
En jammer idd van Tim..bewondering voor zijn fanatisme..maar denk dat hij teveel bezig is met de spellen in plaats van het grote spel de Mol opspeuren, dus minder op de mensen gericht en meer op het winnen van spellen.

Ananas

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 14-01-2010, 21:52:57 »
Verder Kim die op de laptop ging zitten of zag ik dat verkeerd? :-\\

Ja, dacht ik ook. Vond het raar, niet iets dat je als Mol doet omdat zoiets zeker gezien zal worden.
Nog even niks.

Offline JVB2

  • Forumlid
  • Investigating is a dangerous job
Re: Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 14-01-2010, 21:53:52 »
Ook wel opvallend dat PJ achtereenvolgens 3 mannen kiest bij de executie.

Verder vond ik Manuel erg verdacht, zowel bij de laptop in de tram en bij het Joker pakken.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 14-01-2010, 21:55:34 »
dochtersaem hoorde het ook:
 Sanne de mol.
Vette aflevering, de verwarring is echt mega nu... ik weet het even niet meer, eerst de aflevering maar terug zien... is ie er al op uitzending gemist... ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 14-01-2010, 21:55:56 »
Ja, dacht ik ook. Vond het raar, niet iets dat je als Mol doet omdat zoiets zeker gezien zal worden.

Alsnog vond ik dit wel erg verdacht.. Omdat de laptop open stond en je echt duidelijk kon zien dat er een laptop stond. En ik weet niet of je wel eens op een laptop bent gaan zitten, maar dat voel je heus wel hoor. Het leek er alleen op alsof ze niet wilde dat de andere de laptop zagen..

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 14-01-2010, 21:56:17 »
Ik vind het een erg leuke groep dit jaar! En ligt het aan mij of is Hind erg op de achtergrond?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Wendy17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2010, 21:57:56 »
Ik zou wel willen weten wat die Japanner in die controlkamer allemaal te zeggen had!
Als je nooit begint is er nooit een einde

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2010, 21:58:11 »
Leuke aflevering, maar snapte het eerste spel weer niet helemaal..  ::ohno::
Veder jammer dat Tim eruit is.. Had het hem echt gegund om in de finale te komen!

maar nog 1 ding..

'NEW YORK CITY' MOET WEER BIJ DE AFTITELING!!! :(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2010, 21:58:35 »
Op dat shirt dat Barbara bij de test in afl 1 droeg, en aan het begin van afl 2 staat FITCH NY 92 op.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abercrombie_&_Fitch

Op de wikipedia pagina staat heel toevallig iets over een vlaggenschip. Interesting. Nog een hint uit afl 1?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2010, 21:59:14 »
En ik staren vlak nadat die spyglas in beeld was .... opzoek naar een nieuwe letter ... maar hij kwam niet  :( .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2010, 21:59:54 »
Wederom weer een hele leuke Aflevering en leuke opdrachtjes ook deze week waren ze duidelijker als vorige week vind ik, en verdacht dat Kim die koker niet zag en Erik wel, en Frits uitgerekend op het laatst werd geschoten terwijl hij zo dichtbij was, en dat Sanne die laptop niet zag en dat Hind op die knop drukte zodat die scherm weer kleiner werd wel wat verdachte dingen gezien maar, alle 8 kunnen de mol net zo goed zijn hoor. ::jaja::

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: Aflevering 2
« Reactie #38 Gepost op: 14-01-2010, 22:00:02 »
Alsnog vond ik dit wel erg verdacht.. Omdat de laptop open stond en je echt duidelijk kon zien dat er een laptop stond. En ik weet niet of je wel eens op een laptop bent gaan zitten, maar dat voel je heus wel hoor. Het leek er alleen op alsof ze niet wilde dat de andere de laptop zagen..

Idd, dat voel je!! Ik vond dit ook erg verdacht!!
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2010, 22:00:13 »
Alsnog vond ik dit wel erg verdacht.. Omdat de laptop open stond en je echt duidelijk kon zien dat er een laptop staat. En ik weet niet of je wel eens op een laptop bent gaan zitten, maar dat voel je heus wel hoor. Het leek er alleen op alsof ze niet wilde dat de andere de laptop zagen..

Daarom juist. Ze kan moeilijk tien minuten lang op een laptop zitten zonder dat de andere kandidaten dat merken. Dus als ze betrapt wordt met de laptop onder haar billen kan ze niet zeggen dat ze niet wist dat ze op een laptop zat. Dan valt ze opeens erg op. Daarom denk ik meer dat het een actie was om als Mol over te komen in plaats van een actie van de Mol.
Nog even niks.