Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 99620 keer)

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #60 Gepost op: 14-01-2010, 22:19:17 »
Sanne zegt: Ik zie, Ik zie een man..
Dan zie je Manuel door de ruit? Kan slaan op sanne en manuel, als het een hint is..

Wow, dat stukje is eng! Het is ook maar echt een fractie van een seconde te zien..

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: Aflevering 2
« Reactie #61 Gepost op: 14-01-2010, 22:20:07 »
Check Uitzendinggemist vanaf 23 minuten ong.
Daar staat ie verdacht voor het raam.

Ik vind er niet veel verdachts aan.... Arjen en Sanne zijn buiten, en de rest staat (natuurlijk) op de uitkijk!
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline L u u k

  • Forumlid
  • Vivienne
Re: Aflevering 2
« Reactie #62 Gepost op: 14-01-2010, 22:21:21 »
Maar die kerel komt naar het raam toe, hij staat er nog niet.

Offline Jannekee

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #63 Gepost op: 14-01-2010, 22:23:57 »
Ik zou het ook typisch vinden als Erik die koker heeft weggelegd van het kaart/foto/reclame-bord toen hij er zo enthousiast en vooral snel al heen rende. Later komen ze terug en verplaatst ie hem weer? Of is weer teruggelegd.

Ik had het gedaan als mol  ::hypocriet::


Heeerrlijke aflevering verder!


Wel weer typisch Japans om zo'n hele stad tot in detail na te bouwen. Grootgrootgroot en vervolgens niemand die komt.
Tuttuttut.

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #64 Gepost op: 14-01-2010, 22:26:14 »
Wel weer typisch Japans om zo'n hele stad tot in detail na te bouwen. Grootgrootgroot en vervolgens niemand die komt.
Tuttuttut.

Nee.. Het is zo dat de maker van dit park het park op een andere locatie veeeel groter heeft gemaakt, waardoor deze locatie eigenlijk niks meer was.

@ Wikipedia: In 1983 ging het eerste deel van zijn wens in vervulling. Hij liet bij Nagasaki een klein dorpje bouwen, dat hij Nagasaki Holland Village noemde.
In oktober 1988 begon de constructie van Huis ten Bosch. Yoshikuni Kamichika liet meer dan 6 kilometer kanalen graven, en meer dan 400.000 bomen en 300.000 bloemen planten. Ook liet hij replica's van beroemde Nederlandse gebouwen bouwen. Om deze gebouwen zo echt mogelijk te laten lijken, werden de bakstenen uit Nederland geïmporteerd. Een van de gebouwen die nagebouwd zijn is paleis Huis ten Bosch.

Offline Jannekee

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #65 Gepost op: 14-01-2010, 22:29:01 »
Nee.. Het is zo dat de maker van dit park het park op een andere locatie veeeel groter heeft gemaakt, waardoor deze locatie eigenlijk niks meer was.

@ Wikipedia: In 1983 ging het eerste deel van zijn wens in vervulling. Hij liet bij Nagasaki een klein dorpje bouwen, dat hij Nagasaki Holland Village noemde.
In oktober 1988 begon de constructie van Huis ten Bosch. Yoshikuni Kamichika liet meer dan 6 kilometer kanalen graven, en meer dan 400.000 bomen en 300.000 bloemen planten. Ook liet hij replica's van beroemde Nederlandse gebouwen bouwen. Om deze gebouwen zo echt mogelijk te laten lijken, werden de bakstenen uit Nederland geïmporteerd. Een van de gebouwen die nagebouwd zijn is paleis Huis ten Bosch.

't blijft belachelijk.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #66 Gepost op: 14-01-2010, 22:30:11 »
Alles speculaties naargelaten: dit was echt een TOPPP aflevering!

Wouw wat een goede opdrachten ook! Oke oke ze zaten niet heel moeilijk in elkaar: een speurtocht en een lasergame, maar TOCH..de hele setting, de opbouw, de filmwijze...Heeel knap! Hopen op meer dan 2 miljoen kijkers morgen!

Geniale aflevering! Spanning en intrige..i'm loving it!

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #67 Gepost op: 14-01-2010, 22:30:30 »
't blijft belachelijk.

Tja, Japanners zijn nou eenmaal gek van de Nederlands cultuur..

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #68 Gepost op: 14-01-2010, 22:31:28 »
Maar kleur van de mol theorie geld nog steeds. Barbara droeg een blauw smurfin shirt.

Jelsir,los van vorig jaar (toen vond ik je wat doorslaan met je Vivienne is de Mol theorieen) maar goed blauw komt wel op aparte manieren terug, in iedergeval wat ik lees op het forum qua speuren.Ik sluit niet uit dat kleur speuren bij deze Wie is de Mol? seizoen grote onzin is maar je moet toch wat met het zoeken naar een Mol.
Dat t-shirt is van smurfin,smurfin was ook als enige bijzondere in een groep (enige vrouwelijke soort bij alleen maar bij zeer aparte blauwe mannetjes).
De Mol is in een groep een uitzondering,deze blijft bv altijd in het spel (ik ga niet weer over een rood scherm beginnen) en is degene die niet het spel kan winnen etc...
Maar goed dit is te vergezocht, en wil ook niet theorie van de week zijn.

Maar iets met kleur daar kan op worden gelet maar of het echt een hint is van de makers?! ??? ;)
Ananas

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2
« Reactie #69 Gepost op: 14-01-2010, 22:31:45 »
Die japanners die achter de camera's zitten en met een vervormde stem praten, spreken nederlands. Wat ze zeggen ben ik nog niet helemaal uit. Iets van: blablabla.. Heb jij de molmail ook gehad?
Dat zegt die japanner op 24:00
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 2
« Reactie #70 Gepost op: 14-01-2010, 22:32:08 »
Lekker creepy sfeertje in het verlaten Holland Village, versterkt door de schietende Japanners die gewoon rustig lopen. Het had iets Terminatorigs.
No Milk today???

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2
« Reactie #71 Gepost op: 14-01-2010, 22:34:54 »
Jelsir,los van vorig jaar (toen vond ik je wat doorslaan met je Vivienne is de Mol theorieen) maar goed blauw komt wel op aparte manieren terug, in iedergeval wat ik lees op het forum qua speuren.Ik sluit niet uit dat kleur speuren bij deze Wie is de Mol? seizoen grote onzin is maar je moet toch wat met het zoeken naar een Mol.
Dat t-shirt is van smurfin,smurfin was ook als enige bijzondere in een groep (enige vrouwelijke soort bij alleen maar bij zeer aparte blauwe mannetjes).
De Mol is in een groep een uitzondering,deze blijft bv altijd in het spel (ik ga niet weer over een rood scherm beginnen) en is degene die niet het spel kan winnen etc...
Maar goed dit is te vergezocht, en wil ook niet theorie van de week zijn.

Maar iets met kleur daar kan op worden gelet maar of het echt een hint is van de makers?! ??? ;)

Vorig jaar kon ik het jullie niet aan doen, om toe te geven dat Jon/Anniek de mol was. Vorig seizoen was een dom jaar.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline L u u k

  • Forumlid
  • Vivienne
Re: Aflevering 2
« Reactie #72 Gepost op: 14-01-2010, 22:36:06 »
Die 'Japanner' die daar als een of andere maffioos achter die schermen zat te praten met zijn sigaar vond ik trouwens een beetje misplaatst. Het is toch WIDM, geen derderangs gangsterfilm. (los van of er misschien een hint in zit)

Offline M0rtijn

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #73 Gepost op: 14-01-2010, 22:37:00 »
Niet over de aflevering zelf maar over de interviews over afl. 2 op wieisdemol.nl Als erik voor de tweede keer praat komt er rechtsonder onder de wereldbol in het wit iets japans te staan. dit staat voor HI-N-TO ofwel hint! Ik weet alleen niet wat de hint is :p

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2010, 22:38:40 »


DROOG  :-X

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 2
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2010, 22:42:46 »
Die 'Japanner' die daar als een of andere maffioos achter die schermen zat te praten met zijn sigaar vond ik trouwens een beetje misplaatst. Het is toch WIDM, geen derderangs gangsterfilm. (los van of er misschien een hint in zit)

Moeten we deze stukjes misschien achterstevoren draaien? Of iets dergelijks?
Bleef heel vreemd en verdacht zo'n enge stem naar mijn mening.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2010, 22:43:18 »
Vorig jaar kon ik het jullie niet aan doen, om toe te geven dat Jon/Anniek de mol was. Vorig seizoen was een dom jaar.

go Jelsir  ;)
Tell me what your telescope says

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Aflevering 2
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2010, 22:44:07 »
Moeten we deze stukjes misschien achterstevoren draaien? Of iets dergelijks?
Bleef heel vreemd en verdacht zo'n enge stem naar mijn mening.

Daar zit ik ook aan te denken, achterstevoren afspelen

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: Aflevering 2
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2010, 22:44:44 »
Jelsir,los van vorig jaar (toen vond ik je wat doorslaan met je Vivienne is de Mol theorieen) maar goed blauw komt wel op aparte manieren terug, in iedergeval wat ik lees op het forum qua speuren.Ik sluit niet uit dat kleur speuren bij deze Wie is de Mol? seizoen grote onzin is maar je moet toch wat met het zoeken naar een Mol.
Dat t-shirt is van smurfin,smurfin was ook als enige bijzondere in een groep (enige vrouwelijke soort bij alleen maar bij zeer aparte blauwe mannetjes).
De Mol is in een groep een uitzondering,deze blijft bv altijd in het spel (ik ga niet weer over een rood scherm beginnen) en is degene die niet het spel kan winnen etc...
Maar goed dit is te vergezocht, en wil ook niet theorie van de week zijn.

Maar iets met kleur daar kan op worden gelet maar of het echt een hint is van de makers?! ??? ;)

Sanne wou haar licht blauwe broekpak aandoen
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline JVB2

  • Forumlid
  • Investigating is a dangerous job
Re: Aflevering 2
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2010, 22:47:38 »
Manuel had de laptop wel gezien maar er niets van gezegd.. yeah right!