Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 108696 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Aflevering 1
« Gepost op: 7-01-2010, 01:33:44 »
Een nieuw jaar, een nieuw Molseizoen!

Is de Mol dit jaar een man of een vrouw? Wordt er een vrijstelling verdiend in de eerste aflevering? Zullen er topito's gesprokkeld worden? Maken de kandidaten jacht op jokers? Moeten we meteen afscheid nemen van één van de kandidaten?

Beleef het in de eerste spannende aflevering!
2024: wie is de Mol?

Offline plein1922

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 7-01-2010, 21:24:26 »
He shit, Loretta eruit.  :\'(

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2010, 21:25:10 »
Barabara de mol. Overduidelijk al die hints ::regenboog::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2010, 21:27:10 »
  ::jaja:: ik ben dik tevreden, mooie eerste aflevering, goede opdrachten.
Jammer van Loretta, wel verwacht, nu of volgende week. Had liever Hind zien gaan maar ja.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2010, 21:34:10 »
Een aantal dingen:
-Geweldige aflevering! Leuk in Japan :) Mooie sfeerbeelden
-Leuke kandidaten!
-Jammer dat Loretta er uit ging, mijn brandende wereldboltheorie kan het raam uit. Bovendien verdacht ik haar echt niet als mol, dus nu wordt het moeilijker...
- George :D Ik kreeg echt kriebels! Die is ook niets veranderd! Jammer dat hij maar zo kort te zien was
- 1e opdracht: beste mol positie: 1. helikopter, 2. boot, 3. brug
  2e opdracht: beste mol positie: 1. veto (denk ik), 2.kandidaten.
-Molverdachten: Erik met stip op 1, Manuel, Kim (maar is meer een nepmol denk ik)
 Duidelijke kandidaten zo lijkt nu: Arjen (leuke kandi overigens), Tim (maar kan ook een goede taktiek zijn: speel de   enthousiaste kandidaat), Sanne
 Ik ben nog niet uit over: Hind, Frits en Barbara
- 1e opdracht was geweldig, lekker hectisch :D

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2010, 21:38:36 »
Super aflevering en geweldige opdrachten. Had wel een stel mensen op de bank die het niet begrepen en er steeds doorheen praatten...hmm, zal de aflevering nog maar een keer in stilte kijken.
Trouwens, waarom was de sleutel van Hind rood en die van de anderen wit? Zag het ook maar half, maar zo leek het.
En wat waren de hints naar Barbara dan? Ze zijn mij eigenlijk niet opgevallen...of bedoel je dat in het oosten-gedoe?
Kim was wel enorm aan het mollen, maar dat vond ik iets té duidelijk.

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 7-01-2010, 21:40:18 »
Heel erg leuke eerste aflevering. Ik verdenk Tim heel erg.

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2010, 21:41:39 »
-waarom had hind als enige een rode sleutel, en was daarbij ook nog eens volledig in het rood gekleurd?
-waarom wist tim het verhaal van het oosten over barbara? hij was er zelf immers niet bij. (kan ook zijn dat iemand hem dit nog had verteld wat betekent dat hij naast sanne nog iemand vertrouwd)

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2010, 21:42:03 »
Zo, ik heb echt genoten van aflevering 1! Japan lijkt me een geweldige locatie, de groep is tot nu toe leuk en George is natuurlijk altijd leuk! Ik vond het ook wel fijn dat het spel meteen begon, en dat we geen introductie van meer dan een half uur voorgeschoteld kregen.

Ik moet de aflevering wel zeker nog eens bekijken, voordat ik een tunnel in duik. De eerste opdracht vond ik best ingewikkeld... De groep op de boot heeft daar zeker lopen saboteren, maar het blijft vreemd dat de jongens in de helicopter alles van de boot zo makkelijk hebben overgenomen. Op de torens heb ik weinig mollenstreken gezien.

Bij de tweede opdracht lijkt de veto-positie mij niet geschikt om te mollen; je mag tenslotte maar twee foto's veranderen. Manuel streep ik dus alvast voorzichtig door.

Verder komen Tim en Erik op mij over als de fanatieke kandidaten en loopt Kim nu al wat té verdacht te doen, dus die zijn het denk ik ook niet.
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2010, 21:42:56 »
Zooo en dat was aflevering 1 ! Vind de eerste aflevering altijd beetje minder.. Dus kijk uit naar volgende week. HEEL ERG JAMMER! Dat Loretta weg is..  ::niet-ok:: :-\\

De Jokers komen terug! Echt leuk! Beter dan de topito's!  ;D

Veder mag volgende keer wel weer 'New York City' terug onder gesprek met de afvaller.. Dat blijft toch het leukste..  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Crue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2010, 21:46:34 »
Wat een top locatie zeg  ::bravo:: Lekker mysterieus  ::hypocriet::

Ik verdenk voor nu Tim, hoe kan je jezelf op een peiler zetten terwijl je weet dat je in de heli zat... Maarja dat geld net zozeer voor Erik natuurlijk  ::trots::

Kim was aan het dollen, maarja ook dat kan natuurlijk ook weer andersom zijn, dat ze de mol is die over wil doen laten komen dat ze het aan het dollen is...

Hind natuurlijk met haar boot actie ::pinokkio::...

Manuel met de thee van Kim die hij bij Hind wilde..

Zou het dan toch Arjen zijn ? Die kon ik niet echt ergens op betrappen  ::rofl::

pfffffff gaat weer lekker in mijn bolle koppie  ::rofl::
....niets is wat het lijkt....

Offline blastdragon

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2010, 21:46:59 »
Zo, dat was mijn eerste aflevering van WidM. Vertrouw Barbara wel, ze deed te verdacht om de mol te zijn. Zelfde geld voor Kim. Zolang ze zo verdacht blijven doen zijn ze het voor mij niet. En het is al zoals iemand zie in de aflevering, de mol zal beter nu kunnen afwachten en de rest het zien verprutsen...

P.s.: Is de site hier altijd zo traag na een aflevering?

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 7-01-2010, 21:47:33 »
Wat mij opviel, was dat er (volgens mij) maar 1 groen mollenboekje was, en dat Barbara er als de kippen bij was om die te pakken.
Sanne vergeet een molboekje en moet er door PJ aan herinnerd worden er een te pakken.

Ik begreep de opdracht met de brug, boot en heli ook niet, maar dat was meer door de chaos die de kandi's ervan maakten.
Barbara in het oosten, "of de zon hier ook in het oosten opkomt"  ::rofl::
De vraag is nu alleen of Barbara riep dat het Tim was, of dat Hind en Kim dat ervan maakten...
 
Heel dom van Erik en Tim om niet te herkennen dat die vier doosjes de pilaren waren, ga je jezelf daar toch niet neerzetten terwijl jij niet op zo'n ding gestaan hebt...
Was wel grappig trouwens, degenen op de boot die de vlaggen op gingen hangen, dat ze op een gegeven moment zeiden dat ze "Tim gingen ophangen"..

Bij de veto opdracht lopen Kim en Erik heel erg te kloten. Komen er later mooi mee weg...

Heel jammer dat Loretta eruit is, ik had van haar wel wat meer willen zien. Maar goed, zij was zeg maar de "Yvonne van de Hurk/Vera Mann" onder de kandidaten (de wat oudere vrouw die elk seizoen mee schijnt te doen :P... ook al is het niet voor heel lang bleek maar weer...)

Triomf!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2010, 21:48:01 »
Zo, dat was mijn eerste aflevering van WidM. Vertrouw Barbara wel, ze deed te verdacht om de mol te zijn. Zelfde geld voor Kim. Zolang ze zo verdacht blijven doen zijn ze het voor mij niet. En het is al zoals iemand zie in de aflevering, de mol zal beter nu kunnen afwachten en de rest het zien verprutsen...

P.s.: Is de site hier altijd zo traag na een aflevering?

Ja, door de hoeveelheid fans hier aanwezig  :P

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2010, 21:48:48 »
Jammer van Loretta, ze heeft nog niet genoeg gelachen!

Japan is wel een stoere locatie, zo vervreemd, oud en nieuw, bekend en toch zo anders.
No Milk today???

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2010, 21:50:03 »
Jammer dat Loretta weg is. Voordeel is dat ik haar als goede afvaller had, en daarnaast de 3 vragen van de vrijstelling en de jokers-topitos goed had. 4 van de 8 sowieso goed. PUNTEEN  ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2010, 21:56:15 »
Jammer dat Loretta er uit moest.

Vond het wel vreemd dat bij de eerste opdracht Barbara ineens met dat kompas kwam.
Kim zat erg te mollen op de boot en bij de foto's.

Maar het was een mooie eerste aflevering. George weer in beeld! Supermol!!!!!


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2010, 21:56:32 »
AFLEVERING 1 is al online ; http://player.omroep.nl/?aflID=10492431
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2010, 21:57:37 »
Jammer dat Loretta weg is. Voordeel is dat ik haar als goede afvaller had, en daarnaast de 3 vragen van de vrijstelling en de jokers-topitos goed had. 4 van de 8 sowieso goed. PUNTEEN  ;D

YAAY gedeeld 1ste. wat redelijk logisch is. ::hypocriet::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline MrJasper

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #19 Gepost op: 7-01-2010, 21:59:03 »
Hé jammer van Loretta, ze had veel warmte in de groep kunnen brengen met haar aanstekelijke lach :(.
Wel een erg goede 1e aflevering, veel belovende opdrachten en een leuke groep! Nu al een topjaar hahah;)

PS. bijna alles fout in de pool :p