Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 108695 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2010, 21:59:21 »
Leuke aflevering.  ::ok::

Kritiekpuntje: de proeven werden niet zo goed uitgelegd. Het duurde bij allebei de proeven een tijdje voor ik precies doorhad wat de bedoeling was.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2010, 21:59:53 »

Vond het wel vreemd dat bij de eerste opdracht Barbara ineens met dat kompas kwam.


Kwam gewoon uit die envelop dacht ik.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 7-01-2010, 22:01:26 »
Manuel had een ander logo op zijn helm als de anderen.

Offline robster

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 7-01-2010, 22:02:12 »
Bizar dingetje...

Hind net voor de eerste opdracht, loopt lang achteraan, en dan ineens helemaal de groep af om dan uiterst rechts van de rest te gaan staan in de opstelling voor Pieter-Jan. Juist die groep gaat dan op die boot zitten. Een ideale plek voor een mol omdat een groep van 4 enige zekerheid bied en je het enigszins zekere doorgeefluik bent in de opdracht. En warempel, op die boot gooit juist zij van alles in de soep. Misschien is het niets, maar het viel me op.

Anderen noemden al dat ze in de intro als enige haar beroep niet noemde maar haar leeftijd, en in het vliegtuig langdurig in de make-up spiegel keek ( bekeek de mol zichzelf? )

Let the games begin!!!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 7-01-2010, 22:02:48 »
Aflevering 1 zit er weer op, het bier en de chips nog niet (gewoon geen tijd voor gehad...)

Viel zeker niet tegen. Twee mooie opdrachten in een schitterend Mol-land.

Heb heel wat Molakties gezien maar moet zometeen de aflevering nog eens kijken. Wie weet wat me dan nog opvalt.

Meest aanwezige mol ... heb nog geen idee. Vond Kim  (::love::) een beetje de Anniek van 2010. Ben benieuwd wat dat nog betekent voor de rest van de serie.

Loretta had ik niet zoveel mee en had ergens wel verwacht dat die als eerste de thuisreis zou moeten beginnen.

Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 7-01-2010, 22:06:25 »
in de loop van de aflevering brokkelde mijn loretta is de mol tunnelvisie al af
en bij de eliminatie zei ik al tegen mijn ouders dat loretta ging afvallen
en het einde aan mijn tunnelvisie was een feit

leuke aflevering, niet de meest spectaculaire opdrachten en het was voor de mol niet moeilijk om te mollen, heb nu twee mogelijke mollen, sanne of kim
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 7-01-2010, 22:10:26 »
Hind net voor de eerste opdracht, loopt lang achteraan, en dan ineens helemaal de groep af om dan uiterst rechts van de rest te gaan staan in de opstelling voor Pieter-Jan. Juist die groep gaat dan op die boot zitten. Een ideale plek voor een mol omdat een groep van 4 enige zekerheid bied en je het enigszins zekere doorgeefluik bent in de opdracht. En warempel, op die boot gooit juist zij van alles in de soep. Misschien is het niets, maar het viel me op.

Viel mij ook al op inderdaad. Ze heeft echt heel raar haar pas ingehouden om rechts komen te staan. De boot opdracht was dé mollocatie.
Verder was ze in het rood gekleed. Dennis was ook in het rood gekleed (officiele hint in seizoen 8)
Gaan ze in deze speciale serie ook hints herhalen??

En ze heet ook nog hind..

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 7-01-2010, 22:10:59 »
Hadden de eerste twee tweetallen, die in de tweede opdracht de voorwerpen bij de personen moesten raden, eigenlijk wel een functie? Uiteindelijk konden de volgende groepjes én de veto's alles weer anders neerzetten, zonder zich iets van hun voorgangers aan te trekken. Nu weet ik niet of de Mol mocht kiezen wanneer hij/zij zou mogen raden, maar het lijkt me een beetje onzinnig als iemand van de eerste groepjes (ik weet helaas niet meer uit mijn hoofd wie dat waren) al ontzettend gaat lopen mollen. Daar kunnen we misschien al iemand wegstrepen.
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 7-01-2010, 22:13:20 »
Genoten hier!

- de enige rode sleutel (met Hind erop) tussen allemaal witte labels
- Hind afzijdig van de groep (zoals hiervoor al door iemand opgemerkt) en geheel in t  
  rood gekleed. Ze gedroeg zich in onze ogen wat mysterieus.
- heeft iemand mss gezien welke kleur boekje ze pakte?

zitten nu al in een enorme tunnel
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline MrJasper

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 7-01-2010, 22:16:52 »
Rood van Hind = Japan is land van de rode zon?

Offline robster

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 7-01-2010, 22:18:50 »
Hind, als enige een rode sleutel tussen allemaal witte sleutels... Japanse vlag anyone. De stip in de zee van wit! Als dat geen Hind.. uuuhm, Hint is dan weet ik het ook niet meer, hahaha!

Offline blastdragon

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 7-01-2010, 22:21:14 »
Genoten hier!

- de enige rode sleutel (met Hind erop) tussen allemaal witte labels
- Hind afzijdig van de groep (zoals hiervoor al door iemand opgemerkt) en geheel in t  
  rood gekleed. Ze gedroeg zich in onze ogen wat mysterieus.
- heeft iemand mss gezien welke kleur boekje ze pakte? Forumgenoten(ander dan dit) meldde me dat het ook rood was
zitten nu al in een enorme tunnel

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 7-01-2010, 22:24:35 »
Hind, als enige een rode sleutel tussen allemaal witte sleutels... Japanse vlag anyone. De stip in de zee van wit! Als dat geen Hind.. uuuhm, Hint is dan weet ik het ook niet meer, hahaha!

Als ik dat zo lees hoeven we de rest van de serie niet meer te zien. Hind is de mol..........

Ikzou willen dat he zo eenvoudig was. Dan had PJ het net zo goed in zijn interview kunnen zetten.

Ben bang dat de redactie weer spelletjes speelt.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 7-01-2010, 22:26:24 »
Heerlijk, als vanouds !!
laus waar ben je ?!
btw, hind is sowieso mn mol !
dennis for mole !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 7-01-2010, 22:26:44 »
om al die obvious redenen is hind dus voor mij juist niet de mol ::) :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2010, 22:26:55 »
Jammer dat Loretta er uit is. Ze leek mij een erg leuke kandidaat en mol. (Ze kan nog terug komen. ;)  ::rofl:: )

Wel gunstig voor mijn pool, nu kan ik met een frisse blik een nieuwe mol gaan zoeken. Dat heeft wel eens eerder goed uitgepakt.

Leuke aflevering. Met die eerste opdracht knalde ze er meteen hard in. Japan is ook een erg mooie locatie.
Maar ik ga hem nu nog een keer kijken, want ik heb nog helemaal niet op details gelet.

Offline robster

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2010, 22:27:05 »
Als ik dat zo lees hoeven we de rest van de serie niet meer te zien. Hind is de mol..........

Ikzou willen dat he zo eenvoudig was. Dan had PJ het net zo goed in zijn interview kunnen zetten.

Ben bang dat de redactie weer spelletjes speelt.

Dat gevoel heb ik dus ook, het is op een of andere manier een te simpele redenatie, maar ja, er zit wel enige logica in... we zullen zien...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2010, 22:37:34 »
Niets is wat t lijkt

Offline robster

  • Forumlid
Aflevering 1
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2010, 22:39:16 »
Niets is wat t lijkt

Iemand op het avro mol forum zei dat er misschien geprobeerd word om in elke aflevering 1 kandidaat er verdacht uit te laten zien, en dat in aflevering 3 dat met de Mol gebeurt. Deze aflevering lijkt duidelijk op Hind als mol gespitst te zijn...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2010, 22:41:16 »
t lijkt alsof loretta eruit is maar is dat dan wel zo?