Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 119465 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #40 Gepost op: 21-01-2010, 23:17:50 »
Jammer dat Manuel er niet meer bij is.
Hoera voor Angela en Karel ::bravo::
Leuk dat we Federique, Peggy en Molloeka nog zagen.

Ik denk dat deze groep best hecht is en ze daarom Barbara nog niet naar huis wilden sturen.

Offline JVB2

  • Forumlid
  • Investigating is a dangerous job
Re: Aflevering 3
« Reactie #41 Gepost op: 21-01-2010, 23:18:01 »
Qua mol-onderzoek een erg vervelende aflevering die veel vragen openlaat:

- Kreeg Barbara sowieso een groen scherm omdat ze de Mol is?
- Was Manuel de Mol en had één van de kandidaten juist wel een andere opdracht, namelijk: Jij bent vanaf nu de Mol!

Weer veel stof om over na te denken..

Offline L u u k

  • Forumlid
  • Vivienne
Re: Aflevering 3
« Reactie #42 Gepost op: 21-01-2010, 23:19:17 »
zou er een kans bestaan dat Manuel alsnog terugkomt, vraag ik me af.........
vreemde manier van vertrekken  :-\\
Denk het niet, hoe je het ook wend of keert, dat is altijd oneerlijk tegenover de andere kandidaten. En na dit gedoe met Barbara klopt het dan ook niet meer met de afleveringen en afvallers.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 3
« Reactie #43 Gepost op: 21-01-2010, 23:21:22 »
geweldige aflevering, jammer dat manuel er om deze reden uitligt,
maar er is eindelijk helderheid in mijn hoofd, ik ben benieuwd naar de kijkcijfers voor morgen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Aflevering 3
« Reactie #44 Gepost op: 21-01-2010, 23:21:31 »
Ik denk dat dat wel meevalt, want hoe vaak is dat nou gebeurd in de geschiedenis van de mol? Niemand gaat een rode topito geven. Je kunt opvallend doen, maar dat is té opvallend.

En verder had Barbara wéér dat hoedje met die blauwe streep op bij de executie, en niet in de rest van de aflevering.

En kan dit forum niet ergens anders gehost worden ofso, want mijn god wat is de site altijd traag na de afleveringen, het duurt echt een uur om een bericht te plaatsen. :-X

Het betekent wel een concurent minder...

@Dolfie: helaas, ik denk het niet als ik zijn dagboek op de NL site zo bekijk :S
« Laatst bewerkt op: 21-01-2010, 23:23:13 door annebeth »

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #45 Gepost op: 21-01-2010, 23:22:30 »
Arjen vind ik heel verdacht.
Over lekker veel vakjes met geld heenrijden maar ondertussen even een stukje asfalt dubbel rijden.
Veel minder opvallend dan Frits de vorige aflevering.

Verder geweldige aflevering!
Vol met nostalgie en humor!  ;D

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 3
« Reactie #46 Gepost op: 21-01-2010, 23:23:41 »
Dit is wel een iets grotere topito, 4 voor een cirkel??

PJ had het aan het begin van de uitzending over 'het terugkomen'van de Iconen..
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: Aflevering 3
« Reactie #47 Gepost op: 21-01-2010, 23:24:19 »
Alweer een erg leuke aflevering: Karel en Angela! ::bravo::

Met die opdrachten kunnen we eigenlijk bijna niks: de eerste was al zo gedoemd om te mislukken, dat al dat geld en die overtredingen niet al te veel meer uitmaken. Dat kan trouwens wel pleiten voor de "held = Mol" theorie voor Arjen of Erik.

Ook aan die tweede opdracht hadden we niet zo veel, omdat zowel de Mol als de kandidaten erbij gebaat zijn om zichzelf verdacht te maken. Wat ik me trouwens nog afvroeg: waarom kreeg Erik die telefoon? En als Erik nu was afgevallen, was die telefoon dan ook weg geweest?

Barbara kunnen we nu denk ik wel afstrepen, hoewel ze mijn hoofdverdachte was. :-\\ Dat ze geen rood scherm heeft gekregen, was natuurlijk puur en alleen om de molloten weer stof tot nadenken te geven. Nee, ik denk niet dat ze dat risico genomen zouden hebben met Barbara (hoewel, kan het zijn dat iemand haar onopvallend de juiste topito-keuze zou hebben aangewezen? Ze had ze allemaal goed! Moeilijk spel, dit)
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 3
« Reactie #48 Gepost op: 21-01-2010, 23:25:03 »
Vergeet ik te zeggen dat ik weer genoten heb!
Wat een verwarring alom, zowel bij de rijschool als bij de lunch.
k Kon de spanning hier bijna voelen...

en wat een mooi moment om Frederique te zien lachen....
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #49 Gepost op: 21-01-2010, 23:25:49 »
Om meteen te speculeren.

Tijdens de flashback naar Argentinie 2006 zag je Milouska (de mol) haar opdracht uitvoeren. Deze flashback was tijdens de biecht van Sanne. Gewoon een puntje van verdenking. ;)

Denk trouwens niet dat 1 van de kandidaten de opdracht om vanaf nu de mol te zijn via die enveloppen krijgt omdat dit zou betekenen dat elke kandidaat die betreffende envelop kan pakken. Zo random kiezen ze geen mol denk ik.

ik baal wel HARD dat Manuel er uit is :(

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #50 Gepost op: 21-01-2010, 23:28:40 »
Wat een geweldige aflevering  ::bravo::
Ik denk toch echt nog steeds dat het Arjen is. Hoewel ik in het begin bij de auto opdracht dacht dat ie ineens geld op ging halen, ik bereide me er al op voor dat ik een andere mol moest gaan zoeken. Maar gelukkig deed hij precies wat een mol ook zou doen.  ::vergroot::
Ik houd Sanne en Kim wel in de gaten, want die deden zo raar bij de auto opdracht. Maar toch is 't Arjen :)
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #51 Gepost op: 21-01-2010, 23:29:15 »
Volgens mij draagt Barbara oortjes.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #52 Gepost op: 21-01-2010, 23:32:07 »
Volgens mij draagt Barbara oortjes.


theorie van de week  :)
Ananas

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 3
« Reactie #53 Gepost op: 21-01-2010, 23:34:13 »
Toen Roeland Fernhout er in 2005 uitging, toen was er toch ook geen executie meer (waarschijnlijk om het aantal kandidaten te laten kloppen). Om Barbara er dan in te houden moest ze die vrijstelling winnen en alleen mollen krijgen geheime aanwijzingen van de regie. Dit hele circus maakt haar toch weer wat verdachter...

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #54 Gepost op: 21-01-2010, 23:35:34 »
Als Arjen ingefluisterd kreeg dat er idd toch al niks werd verdiend en hij heeft de route uit z'n hoofd geleerd of die japanner heeft hem gewoon in het engels ofzo de weg gewezen dan is dat idd toch wel een mooie molactie ;D

Dit vind ik ook iets om over na te denken, gek genoeg ::)
Ananas

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #55 Gepost op: 21-01-2010, 23:38:39 »
Zoals ik vanavond op de chat al probeerde uit te leggen. Barbara maakt gebruik van oortjes. Ik heb ze niet gezien maar Barbara zelf heeft te duidelijk laten merken dat ze daarop gefocussed was
Nadat Arjan zei dat ze zich om kon draaien wachtte ze te lang doordat ze nog luisterde naar wat er ingefluisterd werd. Je kon duidelijk zien aan haar gezicht dat ze daarmee bezig was.Ik denk ook dat ze daarom al voor de derde keer bij de executie dat hoedje draagt omdat dit eraan zat te komen.
Dat maakt haar wel verdacht als mol.
Ik had haar liever zien vertrekken.

Offline alex_1979

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #56 Gepost op: 21-01-2010, 23:38:56 »
Wowwwwww ik verander direct van Mol, wat mij betreft is Arjan zo goed als zeker de Mol; om de volgende redenen;

Tijdens de lunch gaat Arjen naar boven en pakt de envelop met de joker. Hij verteld er een verhaaltje bij en zegt iets in de trant van: Ik speel de Mol of bij het spelen van de Mol.....ik moet het nog even terugkijken; maar hij verwijst naar zichzelf als Mol op een subtiele manier. Hij onthult zichzelf dus!!!

Verder bij de autorijopdracht is hij ook de duidelijkste Mol wat mij betreft. lekker in je eentje 1 of meerdere keren over het zelfde stuk asfalt rijden, heeft niemand door, want je wordt niet gecoacht en dan 0 bekeruingen krijgen; DAT IS GEWOON 100% mol!!!

Verder geeft hij natuurlijk als Mol een vrijstelling aan Barbera. De Mol wil geen geld in de pot.

 En dan nog dat T-shirt van m!!!!!!!!!!!!!!!! Vogeltje dat tjirpt "miauw" ZOOOOOOOO MOL: de mol is als dat vogeltje; iedereen jaagt erop, maar hij is diegene die t spel bepaald; hij is de kat!!

Offline Yvonnefan

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #57 Gepost op: 21-01-2010, 23:39:35 »
bwaah wat spannend! Beetje ongeloofwaardige theorie van Karel vond ik, avro 10 jaar, frits zit bij de avro, maar oké. Maar dat angela daar dan in meegaat terwijl zij iedereen verdacht behalve frits vond ik wel vaag. Gaat toch om 3000eu, terwijl er nu, na de 2000 verlies nog maar 3500 in de pot zit.

En ik ben zeer benieuwd of George nog een rol heeft, want wat was anders de meerwaarde van de envelop die hij aan sanne gaf op schiphol? Hoopte hem vandaag al te zien, maar helaas. Sanne en Kim zijn goede actrices, dat maakt het wel lastiger....

daarom liefst het volgende jaar weer met tuinmannen, kapiteins van het leger en registeraccountants  ;D

Offline woutjemeeltjes

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #58 Gepost op: 21-01-2010, 23:44:53 »
Is het jullie ook opgevallen dat Arjen in het begin bij de foto wel heel erg duidelijk een joker laat zien, met daarop de tekst MOL? Of is dit te opvallend.

Offline Senoxje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #59 Gepost op: 21-01-2010, 23:44:55 »
He allemaal wat een leuke aflevering!
Ik ben nieuw op 't forum maar volg de mol toch wel een paar jaar nu. Vandaag is me iets opgevallen bij de groepsfoto.
Kijk eens naar Arjen zijn hand op de foto. Volgens mij maakt hij een O met zijn hand, het lijkt me geen natuurlijke houding in ieder geval! Misschien wel de O van mOl? Ik kan me bij de andere groepsfoto's niet herinneren dat hij een M maakt ofzo, weet iemand dit toevallig nog?
O ja de foto van arjen: