Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 82888 keer)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 4-02-2010, 23:00:14 »
leuke aflevering, maar waarom moest hind afvallen :\'(

Ik hoop niet dat ze eruit ligt doordat ze Kim verdenkt ... dan lig ik er ook zo uit ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 4-02-2010, 23:01:28 »
leuke aflevering, maar waarom moest hind afvallen :\'(

Het was inderdaad een entertainende aflevering. En er moet nu eenmaal iemand iemand naar huis, hé. Persoonlijk vond ik Hind het minst bijdragen aan de groep. Ik hoopte stiekem dat zij zou moeten gaan en toen het effectief zo bleek was ik toch enigszins opgelucht. Volgende week zal een hardere dobber worden. Dan gaat het ook voor de groep pijn beginnen te doen vermoed ik. Ik hoop op een finale met Frits en Erik. En de Mol mag er ook nog bij. ::rofl::

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 4-02-2010, 23:02:34 »
Ik vind het alleen balen dat ik net nog geswitched ben van Hind naar Arjen als afvaller....had ik nou maar niet gekeken naar de Arjen als afvaller theorie ::ohno::
precies hetzelfde probleem hier.. vanaf aflevering 1 Hind als afvaller.. deze week naar Arjen geswitched ::ohno::

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 4-02-2010, 23:08:00 »
Gelukkig ben ik toch nog gisteren uit mijn Hind-tunnel gestapt! Het wordt in ieder geval wat duidelijker!  ::ok::

Maar aan de andere kant ook jammer, ik vond Hind wel een leuke kandidaat!  :\'(
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 4-02-2010, 23:12:13 »
Ik vond de Voice-over tijdens de karaoke opdracht erg opvallen. Is dit misschien een vervormde stem van 1 van de kandidaten? Het zal wel niks zijn, maar ik heb een apart gevoel bij die Voice-over ::hypocriet::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 4-02-2010, 23:20:31 »
t was idd een erg grappige aflevering.... K heb echt hard moeten lachen tijdens te karaoke en ook met dat tempeltje...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Diddledidoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Een dag niet gemold, is een dag niet geleefd!!
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 4-02-2010, 23:23:11 »
Ik vond de Voice-over tijdens de karaoke opdracht erg opvallen. Is dit misschien een vervormde stem van 1 van de kandidaten? Het zal wel niks zijn, maar ik heb een apart gevoel bij die Voice-over ::hypocriet::
Is nergens de audioversie van die voice over te vinden? Als je namelijk met de standaard geluidsrecorder van Windows geluid opneemt, kun je de snelheid verminderen of vermeerderen. Misschien is het inderdaad wel de mol die met vervormde stem de voice over heeft ingesproken.

Offline Diddledidoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Een dag niet gemold, is een dag niet geleefd!!
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 4-02-2010, 23:32:21 »
Hmmmm: ik heb de voice over opgenomen met de geluidsrecorder van Windows, maar die kan de snelheid helaas alleen met 100% vermeerderen of verminderen. Iemand anders die misschien andere software heeft en iets met de voice over kan? Ik heb het bestandje even geupload: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XFSX3SGXIEM4.wav.

Een aantal keer valt me trouwens de uitspraak van de letter 't' op. Ik heb de laatste tijd 'Op Zoek Naar Mary Poppins' gevolgd en Frits spreekt de 't' soms apart uit en dat hoor ik soms ook in het voice over-fragment.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 4-02-2010, 23:32:43 »
Ik zit nu eigenlijk op een geld-uit-de-pot opdracht te wachten... Ik heb echt het idee dat de mol deze aflevering zijn best heeft gedaan minder op te vallen of minder verdacht te worden. Er werd zo goed samengewerkt en ik had nou niet echt iemand die dingen verpestte ofzo.. Moeilijk. Mijn tunnelvisie is echt té groot :P

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 4-02-2010, 23:35:37 »
Ik vond de Voice-over tijdens de karaoke opdracht erg opvallen. Is dit misschien een vervormde stem van 1 van de kandidaten? Het zal wel niks zijn, maar ik heb een apart gevoel bij die Voice-over ::hypocriet::
t lijkt Frits

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 4-02-2010, 23:35:58 »
Had Pieter Jan het in de afgelopen molmail niet op: het komt aan op taalkennis o.i.d.? Ben dus benieuwd of ze in de japanse tekens die voorbij kwamen in deze aflevering een hint gestopt hebben. Bedoel, ze laten PJ zoiets toch niet voor niks benadrukken in de molmailfilmpjes?
Ben ook wel benieuwd wat de tekens betekenen die op het affiche stonden dat in de bioscoop hing.

Leuke aflevering, maar niet de leukste. Al waren de opdrachten opzich wel leuk. Vooral de karaoke was erg grappig. En japan is erg mooi.

Dit is ook een aflevering waar je flink wat mee kan wat betreft verdenkingen. Bijna iedereen doet wel eens iets verdachts, maar er waren ook een aantal kandidatenacties die voor mij best zwaar wegen. Sanne die bij de krater de laatste fout verbeterd, terwijl haar andere tekens werden voorgehouden viel mij daarbij het meest op.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 4-02-2010, 23:36:19 »
Ik zit nu eigenlijk op een geld-uit-de-pot opdracht te wachten...

Kom maar op met die veiling! ;D

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 4-02-2010, 23:38:14 »
Kom maar op met die veiling! ;D
Exact :D Altijd de beste opdrachten  >:D


Vond het trouwens wel apart dat de kandidaten dachten dat het 45 minuten vanaf bovenaan was. In de opdracht werd duidelijk vermeld dat de 45 minuten ONDER bij PJ waren ingegaan. Toch zei iedereen steeds: jaa maar we hebben toch 45 minuten dus dat kan nog wel even...

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2010, 23:41:06 »
Had Pieter Jan het in de afgelopen molmail niet op: het komt aan op taalkennis o.i.d.? Ben dus benieuwd of ze in de japanse tekens die voorbij kwamen in deze aflevering een hint gestopt hebben.
De kandidaten gingen met die tekens naar hun tolk die er in de vertaling iets van maakte in de trant van "volg de zon naar de top van de berg waar je beloond wordt". Lijkt me geen hint.

Een van de kandidaten opperde dat Arjen de eiland-boot-puzzel in Nederland al eerder had opgelost en expres een oplossing aandroeg met net een paar stappen te veel. Misschien mogelijk. Voelt iemand zich geroepen om die opdracht uit te pluizen op zoek naar een kortere oplossing?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 4-02-2010, 23:41:52 »
Ben benieuwd wanneer er eens niemand uitgaat of dat iemand terugkomt!

Vond het opzich wel een leuke aflevering, maar niet spectaculair. De eerste opdracht was leuk, maar die twee erna waren een beetje te simpel vond ik.

Dus had verwacht dat ze met iets spectaculairs gingen afsluiten, bijvoorbeeld dat er niemand naar huis ging ofzo..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 4-02-2010, 23:49:48 »
Ik vond deze aflevering ook minder als de vorige. Ik vond de opdrachten niet echt spectaculair. Wel blijven Arjen, Sanne en Erik verdacht.

Offline Nodus

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 4-02-2010, 23:53:29 »
Hmmmm: ik heb de voice over opgenomen met de geluidsrecorder van Windows, maar die kan de snelheid helaas alleen met 100% vermeerderen of verminderen. Iemand anders die misschien andere software heeft en iets met de voice over kan? Ik heb het bestandje even geupload: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XFSX3SGXIEM4.wav.

Een aantal keer valt me trouwens de uitspraak van de letter 't' op. Ik heb de laatste tijd 'Op Zoek Naar Mary Poppins' gevolgd en Frits spreekt de 't' soms apart uit en dat hoor ik soms ook in het voice over-fragment.

ik vind t wel iets van frits weghebben ja!
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UAINJYWVNJRY.mp3

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #37 Gepost op: 4-02-2010, 23:55:29 »
Volgens mij kwam Sanne met die oplossing van de eiland-boot-puzzel en niet Arjen.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #38 Gepost op: 5-02-2010, 00:02:56 »
Volgens mij kwam Sanne met die oplossing van de eiland-boot-puzzel en niet Arjen.
Om daar vervolgens heel veel tijd mee gaan te verspillen. Samen met Kim zit ze ook veel tijd te verspillen door te proberen dat element naar boven te krijgen.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #39 Gepost op: 5-02-2010, 00:13:22 »
Om daar vervolgens heel veel tijd mee gaan te verspillen. Samen met Kim zit ze ook veel tijd te verspillen door te proberen dat element naar boven te krijgen.

De rest van de groep is ook niet eerder met een oplossing gekomen dus is aan 't tijdrekken, dus Wie Is De Mol???

Dat geklooi vond ik inderdaad wel erg verdacht maar ik vond Kim daar meer klooien dan Sanne  ... voor zover ik dat vanuit mijn tunnel kon zien  :o


Kom maar op met die veiling! ;D

Denk niet dat dat nog een keer gaat werken, maar misschien een variant ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)