Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 82892 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 5-02-2010, 00:19:57 »
Om daar vervolgens heel veel tijd mee gaan te verspillen. Samen met Kim zit ze ook veel tijd te verspillen door te proberen dat element naar boven te krijgen.

Ja precies dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggen. Ze kwam met een oplossing die heel omslachtig bleek uiteindelijk.
Arjen zei dat Sanne graag wilde roeien, maar handiger was het natuurlijk geweest als hij met zijn kracht had geroeid en Sanne op het eiland was gebleven. Maar dit gesprek hebben we niet gehoord, dus weten we niet zeker of Sanne wilde roeien (mollestreek) of dat Arjen liegt (mollestreek).

Offline Nodus

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 5-02-2010, 00:26:35 »
ik vind t wel iets van frits weghebben ja!
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UAINJYWVNJRY.mp3

hier lijkt t best wel op frits eigenlijk  ::vergroot::
http://tinyurl.com/ykm97ug (als je klikt kun je meteen mp3tje downloaden)

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #42 Gepost op: 5-02-2010, 00:49:45 »
Arjen was toch degene die de oplossing van de puzzel aandroeg.

Aangezien ik op Arjen zit.. momenteel.. denk ik dat hij hierin inderdaad gemold kan hebben. En waarschijnlijk heeft hij daar genoeg gemold, om in de bioscoopzaal het vertrouwen van de deelnemers weer te krijgen door alleen maar goede antwoorden te roepen.

Overigens was Sanne natuurlijk bij het bootspel aan het mollen, maar ik denk geen opzettelijk gemol. Volgens mij wou ze gewoon graag bewijzen dat ze het kon.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #43 Gepost op: 5-02-2010, 01:00:59 »
Deze aflevering is er veel geld gewonnen. Heeft De Mol verzaakt of er komt snel een opdracht waarmee veel geld uit de pot gaat als ze het niet lukt? Niets is wat het lijkt bij Wie is de Mol.. :)

Helaas kon ik de aflevering niet live zien, m'n werk liep enorm uit. Normaal niet zo'n probleem, maar ik was vandaag 30 minuten onder Brussel aan het werk. Gelukkig bij Molvriend Lutek de aflevering gekeken, als fan vindt hij het geen probleem om de aflevering twee keer achter elkaar te kijken. Maar aflevering 5 was weer top, leuke opdrachten, veel gelachen, jammer dat Hind uit het spel is.

Ik hou het nog steeds op Kim, met Erik als reserve-mol. Ben benieuwd waarmee het Mol-dagboek volgende week begint. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #44 Gepost op: 5-02-2010, 01:01:13 »
Arjen was toch degene die de oplossing van de puzzel aandroeg.

Aangezien ik op Arjen zit.. momenteel.. denk ik dat hij hierin inderdaad gemold kan hebben. En waarschijnlijk heeft hij daar genoeg gemold, om in de bioscoopzaal het vertrouwen van de deelnemers weer te krijgen door alleen maar goede antwoorden te roepen.

Overigens was Sanne natuurlijk bij het bootspel aan het mollen, maar ik denk geen opzettelijk gemol. Volgens mij wou ze gewoon graag bewijzen dat ze het kon.

Aan de voice-over van Arjen te horen kwam die oplossing hoofdzakelijk van Sanne...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #45 Gepost op: 5-02-2010, 01:02:38 »
Ik hou het nog steeds op Kim, met Erik als reserve-mol. Ben benieuwd waarmee het Mol-dagboek volgende week begint. :)

Met de "A" van Avro misschien ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #46 Gepost op: 5-02-2010, 02:02:21 »
Is 'Niets is wat het lijkt' altijd al een zin geweest die gebruikt werd in Wie is de Mol? Of is dit het eerste jaar dat de zin 'Niets is wat het lijkt' gebruikt wordt?

Anders heb ik een hint richting Arjen geloof ik..

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #47 Gepost op: 5-02-2010, 02:04:05 »
Is 'Niets is wat het lijkt' altijd al een zin geweest die gebruikt werd in Wie is de Mol? Of is dit het eerste jaar dat de zin 'Niets is wat het lijkt' gebruikt wordt?

Anders heb ik een hint richting Arjen geloof ik..
Vertel...

Offline sammekedemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TRUST NOBODY!
Re: Aflevering 5
« Reactie #48 Gepost op: 5-02-2010, 03:40:46 »
Ik vond de Voice-over tijdens de karaoke opdracht erg opvallen. Is dit misschien een vervormde stem van 1 van de kandidaten? Het zal wel niks zijn, maar ik heb een apart gevoel bij die Voice-over ::hypocriet::

Ik dacht exact hetzelfde... ik geloof(de) dat dit de stem van Arjen is... ook als ik een beetje naar intonatie etc. luister...
iemand anders nog gedachten hierover!?
TRUST NOBODY!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #49 Gepost op: 5-02-2010, 07:48:50 »
De eerste twee dingen die mij opvielen waren:
- de voice-over (ik dacht gelijk aan Frits!);
- het 10e teken (10e mol), die lijkt op een M met een E. Maar dat is ook weer vergezocht misschien, maar vond het gewoon echt :-)
Laten we jabberen.

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #50 Gepost op: 5-02-2010, 08:03:00 »
Zou Hind veel gezongen hebben in Japan? Volgens Kim wel. Ze zei bij het afscheid "bedankt voor het mooie zingen" of zoiets. dit kan ze niet tijdens de opdracht gehoord hebben want ze zat in de andere zaal.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #51 Gepost op: 5-02-2010, 08:03:00 »
Ik vond de Voice-over tijdens de karaoke opdracht erg opvallen. Is dit misschien een vervormde stem van 1 van de kandidaten? Het zal wel niks zijn, maar ik heb een apart gevoel bij die Voice-over ::hypocriet::

De eerste twee dingen die mij opvielen waren:
- de voice-over (ik dacht gelijk aan Frits!);
dat had ik ook !  ::jaja::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #52 Gepost op: 5-02-2010, 09:22:27 »
Er moet sowieso de komende aflevering nog wat 'raars' gebeuren want als het zo doorgaat hebben we na aflevering 7 al de drie finalisten. Ik hoop nog steeds dat Manuel terug komt :P.

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #53 Gepost op: 5-02-2010, 09:30:14 »
Zou Hind veel gezongen hebben in Japan? Volgens Kim wel. Ze zei bij het afscheid "bedankt voor het mooie zingen" of zoiets. dit kan ze niet tijdens de opdracht gehoord hebben want ze zat in de andere zaal.

Er is ergens een backstage filmpje waar je Hind inderdaad ziet zingen voor de groep. Gewoon in hun vrije tijd zeg maar;) Ik denk dat Kim dat bedoeld.

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #54 Gepost op: 5-02-2010, 10:11:53 »
Citaat
Veel shirts van Erik bevatten B's. De B staat ook wel voor Mol, in de muziekwereld. Hint?
http://wieisdemol.hyves.nl/album/5881144/Wie_is_de_mol/jVVWJpEI/photos/863801509/0/n4Mb/

Klopt, de welgehete Bes.


Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #55 Gepost op: 5-02-2010, 10:31:31 »
De opnames van aflevering 10 zijn trouwens (hoogstwaarschijnlijk) vandaag! We hebben er niks aan, maar toch leuk om te weten :P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #56 Gepost op: 5-02-2010, 10:31:31 »
Wat is het hier stil zeg.. Had eigelijk niet verwacht :P

Mensen ik ben terug. Ben banned op EpicFail door dubbel account.

Wist nie dat jij EpicFail was.. Haha zo zie je maar weer.. Niemand kan dit forum verlaten middenin een Seizoen! >:D

Veder heb je nou eens leuke hints! Vooral die B lijkt me een goeie hint!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #57 Gepost op: 5-02-2010, 10:34:09 »
De opnames van aflevering 10 zijn trouwens (hoogstwaarschijnlijk) vandaag! We hebben er niks aan, maar toch leuk om te weten :P

 ::rofl:: PRECIES op hetzelfde gepost  ::rofl::

Hoe weet je dat het vandaag is?  :o
Als dat klopt.. Allemaal naar Kasteel Keukenhof!!  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #58 Gepost op: 5-02-2010, 10:43:56 »
::rofl:: PRECIES op hetzelfde gepost  ::rofl::

Hoe weet je dat het vandaag is?  :o
Als dat klopt.. Allemaal naar Kasteel Keukenhof!!  ;D

Ja joh, wat een timing haha;)

Ik dacht dat omdat Arjen wat twitterde. Maar hij twittert nu dat het niet om de mol-opnames gaat.
Heeft ie z'n mond voorbij gepraat of heeft het serieus niks met Wie is de Mol te maken. Don't know:P

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #59 Gepost op: 5-02-2010, 10:54:07 »
Eerst worden er 9 tekens opgesomd. Die komen ook in beeld.
Dan komt de 10e daar later bij. Grappig dat ze eerst 9 tekens opsommen, waarom niet wachten tot die ene er ook bij zit? Daarna doen ze dat nog een keer, maar dan met 10 tekens in beeld.
Dat 10e teken, daar kan ik wel wat in zien (maar ja...), maar ik krijg hem niet geprintscreend. Ofzo. Ik ben niet zo'n held daarin.

Maar ik dacht: het lijkt dus wel of er 'extra aandacht' is voor dat 10e teken. En dit is de 10e mol.
En dat teken... Geen idee wat het betekent, maar ik zie echt een M en een E zo. Als in: 10e M is E. Erik.

Ik wil ook gewoon eens een keer wat zeggen  ::trots:: ::rofl::
Laten we jabberen.