Poll

Wie was de beste mol uit de molgeschiedenis

Deborah (serie 1)
Nico (serie 2)
George (serie 3)
Elise (serie 4)
Yvon (serie 5)
Milouska (serie 6)
Inge (serie 7)
Dennis (serie 8 )
Jon (serie 9)

Auteur Topic: Wie is... de beste mol?  (gelezen 18090 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #40 Gepost op: 20-02-2010, 19:15:05 »
George, omdat hij het mollen tot kunst verheven heeft, en Jon, omdat hij deze klus onvoorbereid heeft moeten klaren, en het er desondanks behoorlijk goed vanaf bracht. Ben namelijk benieuwd hoe hij het aangepakt zou hebben al hij weld e kans had gehad zich voor te bereiden.

Fijn om ook eens te horen dat Jon het best goed heeft gedaan. Hij staat in mijn top 3, ik zou denken 1 Milouska, 2 George en 3 Jon.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #41 Gepost op: 20-02-2010, 19:17:33 »
Fijn om ook eens te horen dat Jon het best goed heeft gedaan. Hij staat in mijn top 3, ik zou denken 1 Milouska, 2 George en 3 Jon.

Jon heeft het wel goed gedaan, maar ik geloof er nog steeds geen mol van dat 'ie pas daar is gekozen. Hij was wel een hele grappige mol en dat vind ik wel bevorderlijk voor een serie.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #42 Gepost op: 20-02-2010, 23:48:02 »
Ik vond de mannelijke mollen allemaal niet best, behalve George dan. Heerlijk om dit jaar weer eens een vrouw te hebben  ::bravo::

Toch zou ik wel weer eens een stoere mannelijk mol willen zien alleen krijgen die van nature blijkbaar al zoveel verdenking dat de productie het niet aandurft.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #43 Gepost op: 21-02-2010, 03:26:11 »
Ik vond George een topper hoe hij het spel speelde. Dan ook nogeens de veelvuldige hoogteopdrachten, ik genoot ervan.
Inge vond ik een sneacky mol en Milouska een over enthousiaste domme mol.
De mol van deze aflevering komt wat mij betreft op een gedeelde 1e plaats.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #44 Gepost op: 22-02-2010, 21:26:43 »
Ja, dat is geloof ik eigenlijk mijn punt. Ik heb bij Dennis wel heel veel hints gezien (achteraf) maar zo weinig mollenstreken... Ja, een paar wel hoor, maar ik vond het weinig gewaagd allemaal..

Maar het hangt er natuurlijk allemaal van af wat je zelf belangrijk vind aan een mol, wat hem/haar een goede mol maakt. Vind je het belangrijk dat hij niet ontdekt wordt, of vind je het belangrijk dat jíj hem/haar niet ontdekt hebt? Of vind je het, zoals ik, belangrijk dat een mol vooral geld uit de pot houdt en mollenstreken uithaalt. Het is maar net wat je het belangrijkste vindt.
denk dat je daar wel een punt hebt.
voor mij is het ook belangrijk dat de mol idd veel geld uit de pot houd  en mollenstreken uithaalt. daarnaast vind ik het tof als de mol dat kan doen zonder enorm verdacht te worden. heel fanatiek je best doen en ontzettend gefrustreerd raken als een ander ( uhu ) het verkloopt. en vervolgens zelf de boel verzieken.
in mijn ogen is er veel verloren gegaan met de komst van de bn ers. de eerste series vond ik waanzinnig. kandidaten die enorm voor het spel gingen en allemaal graag die pot wilden winnen.
momenteel is er voor de mol weinig eer te behalen, aangezien hij/zij 9 mollen om zich heen heeft die liever verdacht willen worden dan geld binnen willen halen.
jammer jammer, al is dat een andere discussie !
 
ik ga nog steeds voor george als oppermol en dennis op een goeje 2e plek
dennis for mole !

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #45 Gepost op: 23-02-2010, 22:44:10 »
Dennnis. De statistieken spreken voor zich. In de hele serie slechts één keer door één kandidaat verdacht en dat dan ook nog pas in de finale.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #46 Gepost op: 24-02-2010, 12:08:20 »
Waarom kunnen we niet op Kemkers stemmen? Goed, wel overduidelijke molactie met zijn bordje maar kost de pot wel zeer veel geld  ::vergroot:: ! Ben er nog niet precies uit wat die getallen betekenen en een anagram van Lee is me ook nog niet gelukt.
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #47 Gepost op: 24-02-2010, 14:42:00 »
Ben er nog niet precies uit wat die getallen betekenen en een anagram van Lee is me ook nog niet gelukt.
Lee: Laat Elkekansopeenmedaille Eindigenindeverkeerdebaan
Ich bin ein Bärliner!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #48 Gepost op: 24-02-2010, 14:50:10 »
Waarom kunnen we niet op Kemkers stemmen? Goed, wel overduidelijke molactie met zijn bordje maar kost de pot wel zeer veel geld  ::vergroot:: ! Ben er nog niet precies uit wat die getallen betekenen en een anagram van Lee is me ook nog niet gelukt.

te... pijnlijk.... niet....meer...over... praten....
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #49 Gepost op: 24-02-2010, 16:23:50 »
Waarom kunnen we niet op Kemkers stemmen? Goed, wel overduidelijke molactie met zijn bordje maar kost de pot wel zeer veel geld  ::vergroot:: ! Ben er nog niet precies uit wat die getallen betekenen en een anagram van Lee is me ook nog niet gelukt.
Anagram Seung-Hoon Lee = Lees nu gehoon (richting Kramer).
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #50 Gepost op: 24-02-2010, 16:32:11 »
arme kemkers, arme kramer, arme ik ( nouja, :p )

zullen we anders gewoon weer ontopic gaan ?!
dennis for mole !

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #51 Gepost op: 24-02-2010, 20:25:28 »
Dennnis. De statistieken spreken voor zich. In de hele serie slechts één keer door één kandidaat verdacht en dat dan ook nog pas in de finale.
En in de hele serie slechts één keer een flinke mollenactie uitgehaald.  :P

Oké, ik hou er over op.  :)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tanic

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #52 Gepost op: 15-03-2010, 16:50:39 »
Ik heb er maar 1 aangevinkt, omdat er maar 1 mol is, die daadwerkelijk mol was. Een mol, zoals een mol moet zijn. ::ok::
Ik vraag me af, of hij ooit nog getopt zal worden!!

George
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #53 Gepost op: 15-03-2010, 17:03:13 »
Hij deed het zeker fantastisch, maar als ik de reactie's soms lees krijg ik soms wel het gevoel dat hij wordt overgewaardeerd. Hij lijkt wel een heilige...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tanic

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #54 Gepost op: 15-03-2010, 17:34:29 »
Whahahahah, ja dat klopt. Maar ik was nog maar een klein meisje toen en heb WIDM vanaf het begin af aan gevolgd. Hij heeft toen zo'n indruk op me gemaakt!! Maar wat wel meetelt, is dat de groep om hem heen ook ontzettend leuk was! En als dat niet zo was geweest, was hij misschien ook niet zo'n goede mol geweest! Stiekem hoop ik, dat er ooit nog een WIDM komt met onbekende Nederlanders, want dat was toch ook fantastisch!!
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de beste mol?
« Reactie #55 Gepost op: 15-03-2010, 21:15:14 »
George ::jaja:: ::jaja::

Hij heeft toen zo'n indruk op me gemaakt!! Maar wat wel meetelt, is dat de groep om hem heen ook ontzettend leuk was! En als dat niet zo was geweest, was hij misschien ook niet zo'n goede mol geweest! Stiekem hoop ik, dat er ooit nog een WIDM komt met onbekende Nederlanders, want dat was toch ook fantastisch!!

Helemaal gelijk Tanic. Voor mij is dit ook nog steeds de leukste serie.