Auteur Topic: De tempel met haar 1000 treden  (gelezen 30525 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: De tempel met haar 1000 treden
« Reactie #100 Gepost op: 1-03-2010, 19:15:33 »
Wat thorinnl posste heb dagen geleden ook al gepost....heb toen deze opdracht uitgebreid uitgeplozen en kwam tot dezelfde conclusie als thorinnl....door hoog proberen te komen bij de 1000 treden opdracht dwong hij de onderste 3 om hun scherm af te komen...in mijn ogen een molactie!

Arjen is still my number 1 mole!!

Ik ben het na 10 keer nog steeds met je eens maar ik hoop dat je je wel bedenkt dat het hier niet om Arjen als persoon gaat maar om de plek waar hij staat. Wat ik bedoel is dat we het eens zijn dat dit de ideale mol positie is maar wat we niet weten is of iemand anders hier misschien wel wou staan. Misschien wou Frits,Erik of wie dan ook daar staan maar is het simpelweg niet gelukt.

*Edit* ik bedenk me opeens nog iets. Als de mol voor jokers gaat is het een risico. Je hebt als mol kans dat de kandidaten onder je ook jokers kiezen en die dan ook krijgen. Hierdoor zouden dan meerdere mensen hun scherm durven te kiezen. Misschien zou de mol wel voor geld gaan omdat er toch meer uitgaat bij de schermen dan dat er hier in gaat.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2010, 19:18:02 door Puar »
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De tempel met haar 1000 treden
« Reactie #101 Gepost op: 1-03-2010, 19:26:39 »
Arjen kan zijn doorgeseind dat de onderste 3 kandidaten voor het geld zijn gegaan.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De tempel met haar 1000 treden
« Reactie #102 Gepost op: 1-03-2010, 20:19:04 »
ik word er knettergek van.... - ....wie het weet mag het zeggen.
::bravo:: Ik had mijn gevoel zelf niet beter kunnen verwoorden!  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De tempel met haar 1000 treden
« Reactie #103 Gepost op: 1-03-2010, 23:25:12 »
Wat thorinnl posste heb dagen geleden ook al gepost....heb toen deze opdracht uitgebreid uitgeplozen en kwam tot dezelfde conclusie als thorinnl....door hoog proberen te komen bij de 1000 treden opdracht dwong hij de onderste 3 om hun scherm af te komen...in mijn ogen een molactie!

Arjen is still my number 1 mole!!

Jullie hebben hartstikke een punt!
Maar...als jij en anderen zo gemakkelijk op het idee komen dat Arjen dan wel de mol moet zijn, (het was ook mijn eerste gedachte bij dat groene scherm zonder jokers), dan geldt dat toch ook voor de kandidaten? Dat zit mij n.l. nog veel meer dwars dan die 1000 euro die in de pot blijven, ze moeten hem nu wel gaan verdenken als mol? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn als je de mol bent?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De tempel met haar 1000 treden
« Reactie #104 Gepost op: 2-03-2010, 15:08:12 »
Jullie hebben hartstikke een punt!
Maar...als jij en anderen zo gemakkelijk op het idee komen dat Arjen dan wel de mol moet zijn, (het was ook mijn eerste gedachte bij dat groene scherm zonder jokers), dan geldt dat toch ook voor de kandidaten? Dat zit mij n.l. nog veel meer dwars dan die 1000 euro die in de pot blijven, ze moeten hem nu wel gaan verdenken als mol? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn als je de mol bent?
Daar heb je inderdaad een heel belangrijk punt! Doordat Arjen zonder jokers niet zijn scherm afkocht heeft hij zich in mijn ogen enkel maar verdacht gemaakt. Voor een mol was het in dit geval veel beter om of zijn scherm gewoon af te kopen en dus ook 1000 Euro uit de pot te halen, of om een paar jokers in te zetten en dan zijn scherm op te vragen. Een mol heeft in principe niet veel aan zijn jokers, maar door het inzetten van jokers ziet het er veel meer kandidaterig uit!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De tempel met zijn 1000 treden
« Reactie #105 Gepost op: 5-03-2010, 17:01:20 »
De helft van de japanners loopt standaard met mondkapjes op, ook al voor de mex griep.  Uit hygienische oogpunt en smog en dergelijke... Of ze willen op Zorro lijken ofzo  ;)
en dan toch nog op zoek gaan :P wat een mollenstreek vna de avro  >:(