Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 55537 keer)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 4-03-2010, 23:50:45 »
Als je SEE intypt in google krijg je: http://webshop.seetickets.nl/
Theater tickets, Mary Poppins, Jospeh
Toch Frits de mol?
Als je Opsporing Verzocht intikt kom je bij opsporingverzocht.nl uit, ook met Frits Sissing. Het heeft alleen niks met de mol te maken, omdat het totally random is. De hint van de webcamopdracht was SSE (niet SEE).

Offline alex3305

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #61 Gepost op: 4-03-2010, 23:51:46 »
a) Waarom SEE?
b) gelukkig is SEE een bijzonder weinig voorkomend woord... ::)

Ik denk dat Daedalus SSE bedoeld, het einde van de URL, SSE.NL. Echter is SSE verder niet veel... helaas.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #62 Gepost op: 4-03-2010, 23:52:43 »
Foutje.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #63 Gepost op: 4-03-2010, 23:56:06 »
Iemand enig idee wat we met de 3 telefoonpiepjes op 12:44 moeten?
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #64 Gepost op: 4-03-2010, 23:57:58 »
Apart dat de telefoon zijn come back maakt. Daarnaast zit Sanne tussen allemaal smsende Japanners aan het einde van de kofferopdracht. Je hoort dat een rare ringtone die lijkt gemonteerd.
Iemand enig idee wat we met de 3 telefoonpiepjes op 12:44 moeten?

Dat zei ik net idd ook al. Lijkt montage.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #65 Gepost op: 5-03-2010, 00:08:15 »
Die 3 piepjes zitten er niet voor niets in.. Maar wat het betekent?? ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 7
« Reactie #66 Gepost op: 5-03-2010, 00:08:40 »
Iemand enig idee wat we met de 3 telefoonpiepjes op 12:44 moeten?

De piepjes zijn DTMF tonen (Daedalus merkte al op: De Tiende Mol Frits :P )

Het is het getal 985

Ik heb al geprobeerd het derde nummer van de Lisse lijst te bellen, en inplaats van 988 985 in te tikken (een 8 in een 5 veranderd). Heb vervolgens een Japanner aan de lijn gekregen die de telefoon opnam met 'yo'.

Helaas vertelde hij me niet wie de Mol was. :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #67 Gepost op: 5-03-2010, 00:09:34 »
De piepjes zijn DTMF tonen (Daedalus merkte al op: De Tiende Mol Frits :P )

Het is het getal 985

Ik heb al geprobeerd het derde nummer van de Lisse lijst te bellen, en inplaats van 988 985 in te tikken (een 8 in een 5 veranderd). Heb vervolgens een Japanner aan de lijn gekregen die de telefoon opnam met 'yo'.

Helaas vertelde hij me niet wie de Mol was. :P
LOL?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #68 Gepost op: 5-03-2010, 00:13:29 »
Het zou echt een geweldige hint zijn dat als je naar één van de nummers sms't: ben jij de mol? de mol dan reageert met ja danwel nee.
Maar het is al geprobeerd en er wordt niet terug ge-smst jammer genoeg.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #69 Gepost op: 5-03-2010, 00:16:56 »
Zo, net de aflevering gezien. Pas bij de laatste opdracht begon ik te twijfelen aan Arjen als Mol. Moet ik er meteen bij zeggen dat als Arjen groen had gehad ik die twijfel vast op de een of andere manier weer had weggepoetst. ;)

Tot het allerlaatste moment van de aflevering had ik nog hoop: zou Erik groen krijgen zou ik nog omhoog gaan in de pool ook. Nu ben ik dichter bij de bodem dan de top. :P

Wat heb ik er weer vreselijk naast gezeten zeg.. Als ik nu zou moeten zeggen wie de Mol is zeg ik Kim. Stiekem heb ik ook nog hoop dat Sanne het is. Zou gaaf zijn. ::jaja::

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #70 Gepost op: 5-03-2010, 00:17:23 »
De piepjes zijn DTMF tonen (Daedalus merkte al op: De Tiende Mol Frits :P )

Het is het getal 985

Ik heb al geprobeerd het derde nummer van de Lisse lijst te bellen, en inplaats van 988 985 in te tikken (een 8 in een 5 veranderd). Heb vervolgens een Japanner aan de lijn gekregen die de telefoon opnam met 'yo'.

Helaas vertelde hij me niet wie de Mol was. :P

Yo betekent toch ik? Klonk de Japanner als Frits of Erik? ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #71 Gepost op: 5-03-2010, 01:57:41 »
Oh men.. ik zat er zo naast met Arjen. Volgens mij was mijn molkeuze ook gedeeltelijk gebaseerd op hoop. Hoop dat Arjen de mol was. Want dan bleef hij er tot het laatst in. Ik vond Arjen zo'n leuke kandidaat. Ik heb nog nooit zo'n rotgevoel overgehouden aan een aflevering Wie is de Mol kijken.

Ik switch naar Kim. Ik denk dat Arjen gewoon een vriendschap heeft opgebouwd met de mol. En dat hij daarmee de grote verliezer werd. Stiekem had ik voor Wie is de Mol al een klein beetje een Kim-gevoel.

Ik mis Arjen nu al..  :\'(

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #72 Gepost op: 5-03-2010, 04:51:07 »
Hoe komt iedereen dan op die website? ??? Zat dat in aflevering 7? Die kijk ik nu namelijk.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #73 Gepost op: 5-03-2010, 04:58:47 »
Ohja daar ben ik nu. Leuk! ::ok::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #74 Gepost op: 5-03-2010, 08:21:40 »
Ja. De jokers zijn niet gekozen, dus die heeft niemand. Het vraagteken hebben 2 mensen, dus die heeft niemand. Kim heeft de lege koffer en Arjen heeft het diner.

ah, thnx. Ik ging er vanuit dat Frits de jokers had, vandaar de foute pool. Ik ga het herstellen ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 7
« Reactie #75 Gepost op: 5-03-2010, 08:33:33 »
Yo betekent toch ik? Klonk de Japanner als Frits of Erik? ::vergroot::

De Japanner klonk meer als een Japanner, maar toen ie Yo zei dacht ik wel dat ik een Nederlander aan de lijn had, ik dacht even dat ik de coole gozer zou zijn die 't puzzeltje had opgelost :P Maar goed, het was toen ook half acht 's ochtends Japanse tijd toen ik belde, dus kan zijn dat ie nog lag te slapen :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #76 Gepost op: 5-03-2010, 08:50:30 »
Net de aflevering gezien.. En vond deze aflevering beetje tegenvallen.. ::schaam::
Was allemaal beetje hetzelfde.. Alle drie vonden ze plaats in de stad Tokyo.. En oke dat is ook te begrijpen.. Maar op een of andere manier vond ik de 3 opdrachten beetje op elkaar lijken.. Misschien omdat de kandidaten bij de eerste 2 opdrachten dezelfde kleding aanhadden...

Majaa volgende week lijkt het een leuke uitzending te worden.

EN MIJN KOELIEJOELIE mol is eruit.. vanaf afl 2 Arjen als mol en ik was zo zeker ervan. Alle hints kon ik naar Arjen toebuigen, maarja daar zijn tunnels voor.

Sanne, Kim en Frits zitten in de finale!  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #77 Gepost op: 5-03-2010, 09:21:57 »
Ze loopt een willekeurige winkel binnen en vind de volgende envelop met kaart. Die toevallig op een pluche kat ligt.

Is geen kat, maar Majin Buu uit Dragon Ball Z.

Zelden zo verrast geweest door een executie als nu. Wat hebben we er (bijna) allemaal naast gezeten!
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #78 Gepost op: 5-03-2010, 09:24:13 »
Zullen we met z'n allen de achtergrond van http://vanhiertotlisse.nl/ uitpluizen op zoek naar een hint? ;)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Aflevering 7
« Reactie #79 Gepost op: 5-03-2010, 09:25:57 »
Wat me nu erg bezig houd is wat er in de koffer met het vraagteken zat.

Want welke koffer wil de mol hebben? Of welke koffer wil de mol uit het spel hebben?

Etentje:
De mol is niet geïnteresseerd in deze koffer. Kortom Arjen is niet de mol  ::ohno::

Jokers:
De mol zou deze willen hebben als er niets beters te pakken is. Maar een mol heeft er natuurlijk niet veel aan.
Dat Kim deze koffer dus niet pakt, terwijl het haar best gegund werd is dus verdacht!

Lege koffer:
De mol is zelf niet echt geïnteresseerd in een vrijstelling, echter deze koffer gaf de mol wel de mogelijkheid om een vrijstelling te geven aan iemand die toch fout zat. Precies wat Kim doet mbt Arjen!
De mol kan met deze koffer ook iemand buitenspel zetten in de volgende opdracht. Dat is soort van handig om iemand te kiezen die op je zit. Precies wat Kim doet mbt Frits!

Vraagteken:
Is deze koffer meer waard dan die met de vrijstelling (voor de mol)? Wat zou er in kunnen zitten? Jokers en vrijstelling zaten al in een andere koffer. Wellicht mocht de persoon met deze koffer een koffer van iemand anders afpakken? Of zat er wellicht geld in?
De inhoud is in ieder geval cruciaal voor het ontmaskeren van de mol. Jammer dat we het niet weten.


« Laatst bewerkt op: 5-03-2010, 09:29:14 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.