Auteur Topic: Een onderzoek naar 'Wie is de Mol?'!  (gelezen 7741 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Een onderzoek naar 'Wie is de Mol?'!
« Reactie #20 Gepost op: 17-05-2010, 12:10:28 »
Zo, ook even ingevuld! Heel veel succes met je verdere onderzoek, en laat even wat horen als je je opdracht afhebt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline ElsV

  • Forumlid
Re: Een onderzoek naar 'Wie is de Mol?'!
« Reactie #21 Gepost op: 21-05-2010, 13:18:48 »
Iedereen super bedankt voor het invullen! Volgens mij heb ik van jullie (tenminste actieve forum bezoekers in het algemeen) de meest bruikbare en uitgebreide antwoorden gehad, dus mijn grote dank daarvoor
Even een paar antwoorde op jullie vragen:
-  Ik heb de enquete ook verspreid onder minder fanatieke kijkers om inderdaad een beter beeld te krijgen van de hele groep kijkers van WIDM
-  Ik studeer Media & Entertainment Management en wilde een scriptie schrijven over verslaving aan TV programma's/high involvement television, toen ik moest bedenken welk programma kijkers echt in z'n greep houdt en waarvan kijkers erg actief zijn, kwam ik op WIDM uit! Ik ben wel een vaste kijker van het programma, maar ben verder niet actief op fora, vandaar dat ik een nieuwe gebruiker ben
-  Ik zag inderdaad ook dat er twee foutjes inzaten, maar als de enquete eenmaal online staat, kun je die moeilijk weer veranderen, dus heb ik het maar laten staan, omdat het verder geen invloed heeft op de resultaten
-  De vraag mbt  Onbekende en bekende nederlanders ligt een beetje gespreid:

De eerste 3 seizoenen van ‘Wie is de Mol?’ waren met onbekende Nederlander, daarna waren het BN’ers. Welke groep vind je leuker?
Bekende Nederlanders       54 (42.19 %)
Onbekende Nederlanders       28 (21.88 %)
Ik heb geen voorkeur       46 (35.94 %)

Zodra ik mijn onderzoek af heb (en als ik er nog aan denk ;)) zal ik de resultaten hier ook even laten weten

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een onderzoek naar 'Wie is de Mol?'!
« Reactie #22 Gepost op: 21-05-2010, 14:41:24 »
Ja, hoho, en zodra het nieuwe seizoen weer begint (eerste week januari 2011) moet je nu natuurlijk gewoon mee gaan praten hier.
The British are not impressed.