Auteur Topic: GEZOCHT: fans voor opname 'de 25... meest opmerkelijke fans allertijden'  (gelezen 37099 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Hoi Allemaal,
ik kreeg net het volgende mailtje binnen, maar ik kan vrijdag helaas niet en beschouw me ook niet echt als stereotype molfan. Misschien is 1 van jullie geinteresseert?

Citaat
Hi Annebeth,
 
Ik kwam je emailadres tegen op ’t Forum over het programma Wie is de Mol. Volgens mij ben je een grote fan van ’t programma en misschien kun je mij helpen.
 
Voor het programma De 25 zijn we bezig met de aflevering ‘meest opmerkelijke fans aller tijden’. Hierin willen we graag een item meenemen over fans van het programma Wie is de Mol’.
Nu ben ik zoek naar iemand die wat zou kunnen vertellen over zijn eigen ‘fanschap’ en de Molloten in ’t algemeen. Het zou zo’n half uur in beslag nemen op een locatie wat voor jou handig is.
We zitten alleen redelijk krap met onze deadline en we willen het liefst vrijdag a.s. nog gaan draaien. Zou jij misschien interesse hebben?
Je moet dan denken aan vragen als; hoe actief zijn de wie is de mol fans, op wat voor ’n manier (weblogs, fora, fandagen etc), hoe hecht zijn ze? Is het ’n community ansich? In hoeverre ga jij mee in het programma? Waar moet je als Mol-fan op letten bij ’t ongoochelen van de hints? Wat is het succes van ’t programma denk je? Etc.
 
Het zou leuk zijn als jij (en misschien weet je nog 1 of 2 Molfans) mee zou willen werken.
Ik hoor graag van je.
 
Groeten Leontien
 
Leontien Hanssen
Redacteur 'De 25'

Leontien.Hanssen@sbs.nl

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb een e-mail gestuurd, ben benieuwd! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Kreeg het mailtje ook binnen. Alleen zit ik op de eerste draaidag nog in Munchen, en ik zou dus pas op zijn vroegst maandag of dinsdag mee kunnen doen. Maar ik heb me ervoor opgegeven.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Tja, ik zou met een paar mede-molloten best mee willen doen, maar ik heb een sollicitatie vrijdag. Is er iets bekend over hoe laat en waar?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Ha, en ze heeft het over molloten! ;D ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Er stond overigens dat ze liefst zouden beginnen op vrijdag, niet dat ze het item in 1 dag wilden draaien.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Vast wel in één dag (een half uur zelfs las ik), alsof ze meerdere dagen uit gaan trekken voor een itempje van een paar minuten. Het is niet Zembla of EénVandaag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Dan moet ik deze kelk aan mij voorbij laten gaan. Ik ben pas om 22.04 in Maastricht, zaterdag.

eemt iemand het voor mij op, wanneer ze het nog deze week gaan uitzenden?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb een e-mail teruggekregen, maar ze hebben 1 Molloot gevonden voor aanstaande vrijdag. Ze houden het ook bij deze ene Molloot, jammer maar helaas. Staat wel een beetje karig om 1 Molloot te interviewen, zo lijkt het net alsof het programma geen fans heeft. :-\\
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Dan ben ik erg benieuwd wie dat is en hoe de molkoorts zich bij die persoon uit.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik heb de mail niet eens gekregen... Maar dat komt vast omdat ik mijn mailadres niet zichbaar heb staan hier..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
haha, nee ik zat ook al te denken. Nog een rede dat ik me emailadres daar niet meer heb staan. ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Ik denk dat ze via het .nl forum op Jos en Annebeth zijn gekomen?

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hopelijk verspreidt deze molloot het woord molloot weer even goed.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
De hamvraag is natuurlijk wel op welke plaats we staan binnen die top 25.
Voor minder dan top 10 doe ik 't niet.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De hamvraag is natuurlijk wel op welke plaats we staan binnen die top 25.
Voor minder dan top 10 doe ik 't niet.

Hm, ik denk dat we daar toch niet opmerkelijk genoeg voor zijn. ::rofl::

Ben benieuwd wat het gaat worden. Misschien nog best leuk, maar mijn programma is het niet. Kijk voor de gein eens naar andere thema's van uitzendingen: "De 25 meest opmerkelijke dikkerds aller tijden", "De 25 meest schokkende tv-momenten aller tijden", "De 25 meest bizarre beroepen aller tijden". Dan weet je al genoeg.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Tja.... SBS he.....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
En de meest mollotige Molloot allertijden dan? Eigenlijk beloven ze eerst veel meer dan ze achteraf kunnen waarmaken.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
@Lautjuh: ik denk dat ik via het avro forum ben gevonden (alleen heb ik daar maar schaars gepost)
Ik heb een paar namen van hier doorgegeven waar ik ook een mailadres van kon vinden, zo kwamen ze denk ik aan Bodejos.

Wel gek dat ze het nu opeens bij 1 willen houden :S jammer dat je niet mee mag doen, Arco :(

De uitzending is 30 mei
« Laatst bewerkt op: 20-05-2010, 21:34:52 door annebeth »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Heb ook geen mail gehad. Denk dat ze op het .nl forum hebben afgezocht.

Maar al zou ik gevraagd zijn.. Zou ik het echt niet doen. A ; heb al een hekel aan SBS. Verschrikkelijke zender..  :-X
En B; in de 25.. Zoals Vieffan al zei is het meestal negatief.. In dit geval zal het meer klinken van.. De meest gestoorde Fans..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !