Auteur Topic: GEZOCHT: fans voor opname 'de 25... meest opmerkelijke fans allertijden'  (gelezen 37096 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Ze hebben ook gewoon stukjes van mijn Youtube filmpje gebruikt LOL. Het allergrappigste vind ik nog wel dat er nu muziek van mijn favoriete Japanse artiest op de Nederlandse TV is geweest.

Ja, was me al opgevallen ! Zo word je nog eens beloond voor je moeite  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
AH! Bedankt Daisy!
Leuk stukje, al wordt niet echt duidelijk wat wij molloten allemaal doen voor, tijdens en na de uitzendingen met/rondom het programma. (Wie gaan er mee doen, waar gaan ze heen, WIDM muziek ontdekken, Google Streetview/Earth, molbeurs, Podcast, pool en natuurlijk al die energie in het beeldje-voor-beeldje analyseren van het programma).

Aan de andere kant is dat wellicht ook maar goed ook, men zou haast gaan denken dat we niets beters te doen hebben  ::pinokkio::
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ook bedankt Daisy!

Ze hebben ook gewoon stukjes van mijn Youtube filmpje gebruikt LOL. Het allergrappigste vind ik nog wel dat er nu muziek van mijn favoriete Japanse artiest op de Nederlandse TV is geweest.

Haha, waarschijnlijk vind je het alleen maar leuk, maar hebben ze niet gevraagd of ze dat mochten gebruiken? Zonee, beetje onbeleeft. ;o

Heel erg bedankt Daisy, en MC, goed gedaan! Je hebt het stereotype van molloot heel mooi weergegeven. Ik hoop dat nu meer mensen zich bekeren tot het geloof van de mol. :D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Haha, waarschijnlijk vind je het alleen maar leuk, maar hebben ze niet gevraagd of ze dat mochten gebruiken? Zonee, beetje onbeleeft. ;o
Tuurlijk niet. Ze hebben niet eens de moeite genomen om aan normale naamsvermelding te doen. "Bron:YouTube", ja, zo weet ik er nog wel een paar. Ze beroepen zich vast op 'journalistiek' als je dit aankaart, maar ik zou toch zeker een zwaar teleurgestelde mail naar SBS hebben geschreven als ze mijn materiaal hadden gebruikt zonder naamsvermelding.
The British are not impressed.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat een leuk stukje, goed gedaan Andreas! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
AH! Bedankt Daisy!
Leuk stukje, al wordt niet echt duidelijk wat wij molloten allemaal doen voor, tijdens en na de uitzendingen met/rondom het programma. (Wie gaan er mee doen, waar gaan ze heen, WIDM muziek ontdekken, Google Streetview/Earth, molbeurs, Podcast, pool en natuurlijk al die energie in het beeldje-voor-beeldje analyseren van het programma).

Aan de andere kant is dat wellicht ook maar goed ook, men zou haast gaan denken dat we niets beters te doen hebben  ::pinokkio::

Ze hebben niet alles gebruikt dat ik in het interview vermeld had, zo had ik onder meer aangegeven dat sommige molloten een uitzending 20 keer bekijken op zoek naar hints ;) maar dat hebben ze er blijkbaar niet in verwerkt.

Dank voor het online zetten Daisy ::bravo:: dank voor de complimenten jongens ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Heel Heel erg leuk gedaan Molcrazy toppie, en wat lief van Daisy voor het erop zetten. ::bravo::