Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 852824 keer)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1700 Gepost op: 20-10-2010, 15:50:26 »
Ik heb net nog wat filmpjes van WIDM 2010 bekeken/gedownload. In de interviews met de eerste vijf afvallers (van 16 februari 2010) hoor ik Barbara nu pas zeggen wie zij denkt wie de mol is, en wie de overige finalisten zijn. Je raadt 't al. Exact zoals later de serie zou eindigen. Respect!
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1701 Gepost op: 20-10-2010, 19:11:06 »
Ik heb net nog wat filmpjes van WIDM 2010 bekeken/gedownload. In de interviews met de eerste vijf afvallers (van 16 februari 2010) hoor ik Barbara nu pas zeggen wie zij denkt wie de mol is, en wie de overige finalisten zijn. Je raadt 't al. Exact zoals later de serie zou eindigen. Respect!


Ik kijk het nu ook terug en idd respect. ::ok::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1702 Gepost op: 23-10-2010, 18:54:51 »
Haha Arjen komt er ook nooit overheen :P

@schemer Arjen Lubach
Ik heb de nieuwe kandidaten van #widm bekeken en ik ben er uit: ik denk dat het Erik is.
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1703 Gepost op: 23-10-2010, 22:20:16 »
HAHA. xD Ik lach me nog steeds kapot om hem. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1704 Gepost op: 23-10-2010, 22:57:06 »
Hmm, Linda de Mol zei vanavond in Ik hou van Holland dat ze gisteren de Televizierring NET niet gewonnen had. Volgens mij heeft WIDM de Ring NET niet gewonnen en IHVH ruim niet ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1705 Gepost op: 23-10-2010, 23:01:54 »
Hmm, Linda de Mol zei vanavond in Ik hou van Holland dat ze gisteren de Televizierring NET niet gewonnen had. Volgens mij heeft WIDM de Ring NET niet gewonnen en IHVH ruim niet ;)

volgens mij is IHVH eerder opgenomen met 2 openingen

opening 1: linda zegt we hebben de ring, en ze laat de ring van gooische vrouwen zien
opening 2: deze opening, we hebben hem net niet.

dit kan binnen 5 minuten in een aflevering gemonteerd worden (en ik kan het weten)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1706 Gepost op: 23-10-2010, 23:05:02 »
Ze had slechts 25 procent van de stemmen, dus ten opzichte van 37 en 38 procent, is dat toch behoorlijk.

Inderdaad is het goed mogelijk dat die twee varianten opgenomen zijn, Marvin.

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1707 Gepost op: 23-10-2010, 23:06:02 »
Ja, Ik hou van Holland wordt RUIM van te voren opgenomen dus ze hadden gewoon twee intro's klaar staan. Best slim :P
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1708 Gepost op: 23-10-2010, 23:57:22 »
Precies, het is twee weken ofzo gelden opgenomen. Als het live was, had Jeroen vast z'n prijs meegenomen. ;D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1709 Gepost op: 24-10-2010, 10:10:01 »
Ik weet ook wel dat dat programma van tevoren wordt opgenomen, maar ik vind dat dat woordje 'net' niet gebruikt had mogen worden.

Dus één intro met: we hebben de Televizierring gewonnen.
En één intro met: we hebben de Televizierring helaas niet gewonnen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1710 Gepost op: 24-10-2010, 10:42:04 »
Ik was vrijdagavond even op rtl4 the voice aan het kijken om te kijken hoe het er daar aan toe ging.
En toen kwam er een balkje boven en daar stond, voor de tv-kantine bel ...... of ring 1 naar ..... en voor ik hou van holland bel ... of ring 2 naar ...
Helemaal niets voor Wie is de mol. Ik snap het wel van rtl maar ik vond het toch een beetje misleidend
Stelletje molloten...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1711 Gepost op: 24-10-2010, 11:55:00 »
Als DAT zo is, dan is het inderdaad valsspelen. De kijkers wisten niet eens dat er een derde optie was.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1712 Gepost op: 24-10-2010, 12:20:09 »
Als DAT zo is, dan is het inderdaad valsspelen. De kijkers wisten niet eens dat er een derde optie was.


Sorry, dat vind ik een heel slap excuses.  ::ohno:: ::niet-ok::  Mensen die echt op de Ring stemmen weten wel dat er 3 kanshebbers zijn. En je gaat alleen stemmen op iets dat je leuk vind. Als je als RTL kijker IHVH en De TV Kantine niks vind, stem ze toch niet, ondanks ong. 10 van die balkjes die in beeld kwamen.

Als WIDM op de commerciële was uitgezonden er was reclame gemaakt, had er niemand geklaagd. Moet het verboden worden op de dag van de uitzending? Mag best van mij. Maar zolang 't mag? Waarom niet. Alleen maar slim van RTL. Ik zou 't ook gedaan hebben.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1713 Gepost op: 24-10-2010, 12:38:07 »
Mensen weten dat er drie kanshebbers zijn. Ben ik met je eens. Maar wanneer er een balk in beeld komt met maar 2 opties, zal er zeker een aantal zijn dat denkt: ''oh, optie 3 is er niet meer, dus het gaat nu tussen 1 en 2''


Een beetje zoals dat is gegaan bij de finales van ''Op zoek naar''. Daarin viel eerst ook kandidaat nummer 3 af, en vervolgens kon men ook alleen nog maar kiezen tussen 2 kandidaten.


Ik zeg ook niet dat ze die balk niet hadden mogen laten zien, maar laat dan wel ALLE opties zien.
« Laatst bewerkt op: 24-10-2010, 12:40:16 door Bodejos »

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1714 Gepost op: 24-10-2010, 13:27:32 »
Mensen weten dat er drie kanshebbers zijn. Ben ik met je eens. Maar wanneer er een balk in beeld komt met maar 2 opties, zal er zeker een aantal zijn dat denkt: ''oh, optie 3 is er niet meer, dus het gaat nu tussen 1 en 2''


Een beetje zoals dat is gegaan bij de finales van ''Op zoek naar''. Daarin viel eerst ook kandidaat nummer 3 af, en vervolgens kon men ook alleen nog maar kiezen tussen 2 kandidaten.


Ik zeg ook niet dat ze die balk niet hadden mogen laten zien, maar laat dan wel ALLE opties zien.
Waarom? Het is toch RTL? Waarom zou die er baat bij hebben om WIDM te promoten?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1715 Gepost op: 24-10-2010, 14:08:35 »
Waarom? Het is toch RTL? Waarom zou die er baat bij hebben om WIDM te promoten?

Het gaat erom dat RTL wel kan promoten maar WIDM niet. Anders hadden ze onder het gala een balk moeten laten lopen en dan zou niemand pikken.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1716 Gepost op: 24-10-2010, 14:25:58 »
Het gaat erom dat RTL wel kan promoten maar WIDM niet. Anders hadden ze onder het gala een balk moeten laten lopen en dan zou niemand pikken.

Waarom zou WIDM niet kunnen promoten?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1717 Gepost op: 24-10-2010, 14:41:21 »
RTL heeft alleen al "tig" zenders en ook meer kijkers in vergelijking met de Avro... Laat staan wat J. de Mol onder de tafel regelt.
Weet je het niet, antraciet

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1718 Gepost op: 24-10-2010, 14:46:03 »
Waarom zou WIDM niet kunnen promoten?
Omdat die niet een eigen zender hebben waar ze tijdens het gala tickers en graphics kunnen vertonen. In de aanloop naar het gala kregen we deze dingen wel te zien bij verscheidene programma's op de publieke zenders, en daar werd ook niet bijgezegd dat je ook nog op twee andere kon stemmen.

Ik zeg ook niet dat ze die balk niet hadden mogen laten zien, maar laat dan wel ALLE opties zien.
Ja, dan zitten we toch weer bij het voorbeeld dat ik al eerder gaf: dan moet Albert Heijn in de commercials ook laten zien dat je natuurlijk ook gewoon bij C1000 je boodschappen kan halen en dat daar de koffie eigenlijk goedkoper is.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1719 Gepost op: 24-10-2010, 19:32:02 »
Ik ken het voorbeeld, maar dat gaat in dit geval niet helemaal op. Het is een competitie waar er DRIE aan meedoen, en geen TWEE.

Ik vind het een kwestie van sportiviteit om ook je concurrent te noemen: het publiek beslist.

Beslist het publiek op grond van drie opties, en wint WIDM niet, dan heb ik daar meer vrede mee, dan wanneer er slechts twee opties worden getoond, waarbij een ''gevaarlijke concurrent'' niet wordt genoemd. Dat is de kern van wat ik wil zeggen.