Auteur Topic: MolFanDag 2011  (gelezen 635934 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #420 Gepost op: 21-02-2011, 21:01:57 »
Sinds Daedalus hem heeft verplaatst, is ie een beetje kromgebogen, zo te zien.
Ik had hem toch echt waterpas gezet. Misschien is er een bus tegenaan gereden?
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #421 Gepost op: 21-02-2011, 21:02:31 »
Ik lees nu de berichten bij en die mededeling roept inderdaad de vraag op wat de aanleiding hiertoe is. Maar dat is nu niet van belang, van belang is om überhaupt een MFD te organiseren dit jaar. Ik kan mij goed voorstellen dat met een maand nog te gaan je dat niet zo 1,2,3, weet te regelen. Terug naar de Observant zou fijn zijn, is toch knusser beetje een huiskamer idee i.p.v. het AKN gebouw dat het volledig mist. Daarentegen was de laatste MFD in de Observant wel weer hutje mutje op elkaar staan dus om te zeggen dat het nu beter is. Nee. Leuker? Absoluut!  ::jaja::



Ik zou zeggen, echt niet te veel mensen naar binnen, zodat iedereen nog een beetje kan ademen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #422 Gepost op: 21-02-2011, 21:06:53 »
Vreemd dat de avro zich op zo'n korte termijn terugtrekt. Eerst trekken ze het naar zich toe en nu laten ze de boel uit handen vallen. Mooi is dat.

Aan de andere kant: de Observant is sowieso een veel leukere locatie. Als het niet te koud is  ;D. Misschien kan die bovenzaal ook open? Veel succes met de organisatie in ieder geval!  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #423 Gepost op: 21-02-2011, 21:49:55 »
mijne 1e fandag was de laatste x dat we bij de Observant waren...2008 dus....ik weet er nog maar 1 ding van...koudddddddddddddd....open lucht....koudddddd....was zo blij met het warme AKN gebouw....
Maar ja dan maar weer een dikke jas en dikke wollen trui aantrekken...
T belangrijkste is het doorgaan van de fandag... Hoop echt dat ze het voor elkaar krijgen! Een WIDM seizoen zonder Fandag is als een voetbalwedstrijd zonder bal.....dat kan gewoon niet!!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #424 Gepost op: 21-02-2011, 21:59:09 »
mijne 1e fandag was de laatste x dat we bij de Observant waren...2008 dus....ik weet er nog maar 1 ding van...koudddddddddddddd....open lucht....koudddddd....was zo blij met het warme AKN gebouw....
Maar ja dan maar weer een dikke jas en dikke wollen trui aantrekken...
T belangrijkste is het doorgaan van de fandag... Hoop echt dat ze het voor elkaar krijgen! Een WIDM seizoen zonder Fandag is als een voetbalwedstrijd zonder bal.....dat kan gewoon niet!!

Was ook mijn eerste fandag, k kan me weinig meer van de kou herinneren XD . Na alle super verhalen over wat ik allemaal heb gemist in de observant ga ik heeel erg graag weer terug!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #425 Gepost op: 21-02-2011, 22:14:07 »
Eén van de beste Observant-momenten:
The British are not impressed.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #426 Gepost op: 21-02-2011, 22:43:37 »
Die afscheidsspeech was mooi ja. Ik stond er als een ware molnerd met een krop in de keel naar te luisteren (om niet keihard te beginnen janken als een watje  ;D ).

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #427 Gepost op: 22-02-2011, 00:16:26 »
Eén van de beste Observant-momenten:



Weet je dat ik nog steeds kippenvel krijg bij dat filmpje? Wat een bijzondere dag. Karel was oprecht emotioneel en dat uitte zich echt in alles. Wat een speech zeg. Zijn blik ook toen wij met die taart binnen kwamen. Aan het eind van de dag bij de afterparty was ik bijna in tranen en bij Karel scheelde het volgens mij ook niet veel. ::zweet::
« Laatst bewerkt op: 22-02-2011, 00:19:09 door Lautjuh »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #428 Gepost op: 22-02-2011, 00:53:42 »
  ::oink:: (op zn Soundos) kijk je een dagje niet op t forum...... tjeetje zeg, die AVRO is lekker bezig zeg.
Sterkte crew met het op zo'n korte termijn organiseren van dit toch grote gebeuren. En wat zuur idd dat ze zich nu terugtrekken nadat ze twee jaar geleden perse de fandag wilden hebben.....
Raar....  ???
Observant is wel fijn   ::bravo:: maar aub niet teveel mensen  ::ohno:: , 2008 was een chaos....
Ik wacht het gespannen af en houd vanaf nu t forum (nog) scherp(er) in de gaten.
Sapperloot, moet er even van bijkomen....  :o
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #429 Gepost op: 22-02-2011, 15:51:51 »
We werken zo snel we kunnen ;)
2024: wie is de Mol?

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #430 Gepost op: 22-02-2011, 15:56:24 »
 Daar ben ik volledig van overtuigd! Makkelijk zal t niet zijn dus nu alvast HULDE voor de crew!  ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #431 Gepost op: 22-02-2011, 17:11:37 »
Was het Georgina die voor de stormloop in 2008 zorgde, of was het een andere factor? Wie zal het zeggen. In ieder geval bewaar ook ik extra warme hernneringen aan dit taart-moment.

De paniek die toesloeg bij Lautjuh en Nevermind, toen Karel voorstelde om de taart een beetje schuin te houden, zodat de aanwezigen hem beter konden zien.

Het telefoontje van Karel naar de moeder van Dech2410. Die kon het niet geloven dat ze echt onze kale vriend aan de telefoon had.

De serenade van Joris voor Daisy. Allemaal topmomenten van die middag.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #432 Gepost op: 22-02-2011, 17:50:49 »
De serenade van Joris voor Daisy. Allemaal topmomenten van die middag.

Volgens mij was dat in 2008.. En de taart in 2007 :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #433 Gepost op: 22-02-2011, 18:18:48 »
De serenade van Joris voor Daisy.

Dat was idd 2008...mijn 1e fandag...van de taart weet ik niks want daar was ik nie bij dus dat was 2007...Maar ag er zijn zoveel memorabele momenten geweest...dat haal je wel eens door elkaar!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #434 Gepost op: 22-02-2011, 18:34:27 »
Dacht ik toch echt dat die serenade in hetzelfde jaar was als het afscheid van Karel, maar dat kan dus inderdaad niet. Het was het Mexico-jaar.

Desondanks memorabel. Want voor die tijd wist ik echt niet dat Joris een eigen band had, en dus best wel een deuntje kon zingen.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2011, 18:36:35 door Bodejos »

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #435 Gepost op: 22-02-2011, 18:57:53 »
Ben ik weer :)
Oke, het wordt dus weer de Observant. Leuk! Is er inmiddels al een datum?

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #436 Gepost op: 22-02-2011, 19:12:42 »
Ben ik weer :)
Oke, het wordt dus weer de Observant. Leuk! Is er inmiddels al een datum?

Volgens mij is er nog helemaal niks zeker wat betreft locatie laat staan het uberhaupt doorgaan. Dus al helemaal niet qua datum. De Observant word wel genoemd als mogelijke locatie maar staat nog niet vast....dus er is nog niks duidelijk!

Just wait and see
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #437 Gepost op: 22-02-2011, 19:15:55 »
Volgens mij was dat in 2008.. En de taart in 2007 :P

Jep dat was 2008. Leuk dat Dennis met mijn camera er een filmpje van maakte. ;D Alleen stom dat ik het geluid niet aangezet had. >:( ::schaam::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #438 Gepost op: 22-02-2011, 19:18:00 »
niet zo handig bij een serenade. Maar op de dvd is ie wel volledig te horen, toch?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #439 Gepost op: 22-02-2011, 19:34:28 »
Alleen stom dat ik het geluid niet aangezet had. >:( ::schaam::

Ooh, dat is wel heel erg balen..  :o

Maar op de dvd is ie wel volledig te horen, toch?

 ::rofl:: Ja, de decibellen knalde uit mn tv.. Geluid is beetje "to much" afentoe..  ::rofl::
Die geluidsman stond volgens mij ook echt PAL naast een speaker..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !